MF-Walibi meet 2010 => Halloween Edition

_charlie

MF veteraan
29 sep 2009
28.028
0
Sassenheim
Facebook
Motorrijders... mensen die houden van snelheid...

En waar vind je snelheid? In de achtbaan natuurlijk!
Na het succes van de vorige MF-Walibi meet moest er natuurlijk een herhaling op volgen.​
Bij deze:​

de Halloween editie !


walibiworld-frightnights.JPG


Voor wie? => Iedereen
Kosten? => 27.50 (vanaf 10 personen 22.50)
Wanneer? => 31 oktober 2010
Hoelaat? => 09:45 verzamelen bij het park
Iedereen die later komt kan mij bellen, stuur mij dan even een PM dan stuur ik mijn nummer terug.

Na het succes van de vorige meet hebben wij besloten om het pretparkseizoen met een knaller af te sluiten. De ideale setting om je mede mf’er in het echt te spotten, en eens te kijken of ze echt zo stoer zijn als dat ze zich op het forum laten voorkomen. Want ja, het is en blijft Walibi Halloween! Een nacht van griezelige monsters, bloeddorstige vampieren en een compleet gestoorde clown.

Vanuit Walibi zijn er natuurlijk groepskortingen. Dit is meteen een stuk goedkoper dan de reguliere prijs. Het nadeel ervan is dat er minimaal 10 personen mee moeten (de meer mensen de meer vreugd!) en er dan minimaal 5 dagen van te voren moet worden gereserveerd. Hierbij komt dan ook een hoop geregel kijken.

Wil je mee? Geef dit dan duidelijk aan door mij (_charlie) even een privé bericht te sturen. Dan maken wij een lijstje wie er mee gaan.

Motorparkeerplaatsen zijn er helaas niet. Wat mij wel gezegd is, is dat je je motor best in het fietsengedeelte kunt parkeren. Het is alleen niet echt een bewaakt parkeer terrein, dus zorg dat je goede sloten bij je hebt (en Walibi is niet aansprakelijk voor beschadiging/vernieling).

Verder zijn er ook kluisjes te huur. Kleine kluisjes vanaf 3 euro per dag, middelgrote vanaf 5 euro per dag en grote vanaf 15 euro per dag (excl. borg!). Bij de grote kluis moet je voorstellen dat er 30 rugtassen in passen. Misschien wel makkelijk voor de motorrijders, om je pak in op te bergen.

Eten en drinken zijn natuurlijk vanzelfsprekend op eigen kosten.

Als er onderling nog een startplek om erheen te rijden afgesproken wordt, en je wilt deze in de OP hebben? Stuur mij dan ook daar even een privé bericht over.


Wie gaan er mee?

Game on! 12

-_charlie
-_charlie's +1
- MartinQ (betaald)
- djibber (betaald)
- Sabracadabra (betaald)
- Fietsfanatic (betaald)
- Second Identity (betaald)
- Martijn700 (betaald)
- Snake Eyes
- IceCream
- pogostick
- IjsDuivel
 
Laatst bewerkt:
Extra Ticket informatie:

Voor de Halloween Fright Nights zijn verschillende tickets beschikbaar. Om de speciale Haunted Houses te bezoeken heb je een Haunted House ticket nodig. Het is raadzaam de tickets voor de Haunted Houses ver van te voren te kopen. De kans is groot dat de tickets iedere avond zijn uitverkocht. Koop je tickets online.

Om het overzichtelijk te houden voor de organisatie is het de bedoeling dat je deze tickets zelf aanschaft.

De Haunted Houses bestaan dit jaar uit :

The Villa


Club Roxy


Alice in Horrorland

Verder zijn er in het park zelf ook verscheidene Scarezones. Deze kom je overal tegen en zijn dus gratis.





..





Pre-meets:

pre meet benaming: 'Djibber Taxi Service Roermond'
locatie: retailpark bij Piet friet
verzamel en/of vertrektijd: om 7:30 verzamelen, 7:45 rijden.
deelnemers:
- Djibber

pre meet benaming: ' Martijn700 Taxi Service Amersfoort'
locatie: Onbekend nog.
verzamel en/of vertrektijd: Onbekend nog.
deelnemers:
- Martijn700
- PogoStick
- _charlie's +1 (OVB)
 
Laatst bewerkt:
:o. Ik zal nog ff kijken in de agenda. Weet eigenlijk pas of ik kan als de datum bekend is, want moet sowieso vaak weekenden werken :/

Zondag gestemd iig, die maakt het meeste kans :)
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk ga ik niet mee, geld, tijd en nog een rit die getest moet worden, veel plezier voor de mensen die wel gaan :W
 
Euhm ja, leuk, alleen, vrijdag en zaterdag kan ik zeker niet, en zondag OVB andere plannen :Y
Anders gaat het wel een heel pretpark-weekend worden :')

Even OVB
 
Zet mij er maar tussen Lysanne *O*

Ik heb op zaterdag gestemd, maar waarschijnlijk wordt het toch zondag, maar dat vind ik ook best :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan