MF ** Zuid - Holland topic 19 ** stopt de regen dan nooit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tjongejonge, zat er weer een kapotte bout in -O-
Zat nog maar net vast. Voordeel was wel dat de eerste helft er heel makkelijk uit te draaien was, gewoon met de vingers :')

Tweede helft was wat minder leuk, kon er totaal niet bij. De bout zat in het uiteinde van een beugel waar er geen ruimte voor een tang is.
Was het zat en heb de complete beugel er maar even af gesloopt. Beetje cola gegoten en toen kon ik met een tangetje deze boosdoener er zo uit slopen :)

[afbeelding]

Nu heb ik eigenlijk alles gedaan wat ik wilde doen, maar vraag me af of ik morgen niet alle bouten en moertjes van de motor maar eens na moet lopen :')

Edit: Boutje zoals op de foto is ca. 1 cm lang..
Is waarschijnlijk helemaal geen slecht idee om 'm eens goed na te lopen. Wel zorgen dat je voldoende reserve boutjes op voorraad hebt ;)
 
*rolt over de grond vant lachen*

K zat inderdaad in t verkeerde topic. Maar vind t hier eigenlyk ook wel gezellig :p
*O*

Wist niet dat Hengelo in Zuid Holland lag, toch niet goed opgelet bij Aarderijkskunde op de basis school :+

IIG Welkom :W En mocht je blijven plakken zien we je ooit wel bij een ritje :)
 
Wist niet dat Hengelo in Zuid Holland lag, toch niet goed opgelet bij Aarderijkskunde op de basis school :+

IIG Welkom :W En mocht je blijven plakken zien we je ooit wel bij een ritje :)

Oww k dacht dt t wel in de buurt lag :p k heb een tyd in zuid holland gewoond en kom er vaak, telt dat ook? :9
 
welkom voor alle nieuwe :W

Gister nog even bij het vuurwerk in scheveningen wezen kijken. Ik was alleen zo slim geweest om niet op de motor te gaan maar met de auto, wat een rij bij de betaalautomaat voor de parkeergarage. Volgende keer toch maar een tweede keer nadenken voordat ik van huis vertrek.
 
Tjongejonge, zat er weer een kapotte bout in -O-
Zat nog maar net vast. Voordeel was wel dat de eerste helft er heel makkelijk uit te draaien was, gewoon met de vingers :')

Tweede helft was wat minder leuk, kon er totaal niet bij. De bout zat in het uiteinde van een beugel waar er geen ruimte voor een tang is.
Was het zat en heb de complete beugel er maar even af gesloopt. Beetje cola gegoten en toen kon ik met een tangetje deze boosdoener er zo uit slopen :)

[afbeelding]

Nu heb ik eigenlijk alles gedaan wat ik wilde doen, maar vraag me af of ik morgen niet alle bouten en moertjes van de motor maar eens na moet lopen :')

Edit: Boutje zoals op de foto is ca. 1 cm lang..

Sloperd.. })
 
Goed plan, moet zelf nog even kettingspray halen. Misschien maar een motorzaak uit de buurt opzoeken, kan ik er een ritje van maken :)


heb ik net gebruikt... vieze troep allemaal, morgenmiddag test rit maken met Yammie kijken of alles weer goed is, ben nu met de beemert bezig, lekker in het zonnetje net doen of je bezig bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan