MF ** Zuid-Holland Topic 39 ** Is het al lente?

Status
Niet open voor verdere reacties.
[img=640,480]https://lh5.googleusercontent.com/-yvt06hsQZ3A/UPF2iO_398I/AAAAAAAAAY8/-BbZrRRbahQ/s800/2013-01-12%252014.42.03.jpg[/img]

Hippo Hands zitten erop! *O*
 
o, en mn XTZ was ff uit de running....spanningsregelaar ( die er nieuw inzat ) gaf te veel spanning door, waardoor de lampen doorbranden, inmiddels verholpen door een ( weer ) nieuwe SRL er in te laten plaatsen....dus kan weer tuffen....zeker nu het weer snel donker word... :P
 
weet iemand waar ik een verlengd voorruitje kan halen voor de SUUB?
ik als lang"Streepje" vang nogal veel wind...
waardoor mn SUUB ook met 140 vaak gaat "wiebelen" lijkt op een Tankslapper, of hoe je het ook heet...maar rijd niet fijn...
 
hallo zuid holland!!

ik kom dit groepje joinen!!

ik zal me eff voorstellen, allereerst ik ben redelijk nieuw in dit wereldje. ben een 20 jarige student en woon in leiden, eind september mn A'tje behaald en bezit sinds kort een
kawa zeph 550
.
tuurlijk heb ik al veel geleerd tijdens t lessen, maar t meeste (miss wel belangrijkste) zal ik nu pas leren.

zal binnenkort eff foto uploaden voor in de OP!!

groetjes :]
 
Zozo, ik snap iig waarom ze zo heten. Scheelt wel zeker met dit weer?


Nog niet geprobeerd maar denk het wel :) Morgen eens doen. Stukje woon werk wat ik met de motor mag doen werkt echt super relaxend :) Snap niet waarom je auto zou pakken!

Welkom nieuweling! :W
 
o, en mn XTZ was ff uit de running....spanningsregelaar ( die er nieuw inzat ) gaf te veel spanning door, waardoor de lampen doorbranden, inmiddels verholpen door een ( weer ) nieuwe SRL er in te laten plaatsen....dus kan weer tuffen....zeker nu het weer snel donker word... :P
Zou maar uitkijken komende periode...
 
hallo zuid holland!!

ik kom dit groepje joinen!!

ik zal me eff voorstellen, allereerst ik ben redelijk nieuw in dit wereldje. ben een 20 jarige student en woon in leiden, eind september mn A'tje behaald en bezit sinds kort een
kawa zeph 550
.
tuurlijk heb ik al veel geleerd tijdens t lessen, maar t meeste (miss wel belangrijkste) zal ik nu pas leren.

zal binnenkort eff foto uploaden voor in de OP!!

groetjes :]
Welkom!
 
Nog niet geprobeerd maar denk het wel :) Morgen eens doen. Stukje woon werk wat ik met de motor mag doen werkt echt super relaxend :) Snap niet waarom je auto zou pakken!
Nou, stoelverwarming, airco op 20 en een broodje vers gebakken ei heeft ook wel wat hoor :).
 
hallo zuid holland!!

ik kom dit groepje joinen!!

ik zal me eff voorstellen, allereerst ik ben redelijk nieuw in dit wereldje. ben een 20 jarige student en woon in leiden, eind september mn A'tje behaald en bezit sinds kort een
kawa zeph 550
.
tuurlijk heb ik al veel geleerd tijdens t lessen, maar t meeste (miss wel belangrijkste) zal ik nu pas leren.

zal binnenkort eff foto uploaden voor in de OP!!

groetjes :]
Welkom :W
 
Laatst bewerkt:
Ook een goeieavond,

Via youtube en guybrush :W hier terecht gekomen , voor die gezellige rondritjes :]

Tja, wat te zeggen, ben Marco, 23 uit Capelle.
Rijd sinds 3 jan met rijbewijs motor, eerst een Suzuki GS450L, maar nu een Kawasaki GPZ400R

En hoop dit jaar een nieuwe motor te kopen, denk aan een Tiger 800x of een 690 sm (in die richting).
 
Ook een goeieavond,

Via youtube en guybrush :W hier terecht gekomen , voor die gezellige rondritjes :]

Tja, wat te zeggen, ben Marco, 23 uit Capelle.
Rijd sinds 3 jan met rijbewijs motor, eerst een Suzuki GS450L, maar nu een Kawasaki GPZ400R

En hoop dit jaar een nieuwe motor te kopen, denk aan een Tiger 800x of een 690 sm (in die richting).
Ook welkom!
 
Ook een goeieavond,

Via youtube en guybrush :W hier terecht gekomen , voor die gezellige rondritjes :]

Tja, wat te zeggen, ben Marco, 23 uit Capelle.
Rijd sinds 3 jan met rijbewijs motor, eerst een Suzuki GS450L, maar nu een Kawasaki GPZ400R

En hoop dit jaar een nieuwe motor te kopen, denk aan een Tiger 800x of een 690 sm (in die richting).
Ook welkom :W
 
Nou, stoelverwarming, airco op 20 en een broodje vers gebakken ei heeft ook wel wat hoor :).


Zucht, gelukkig zit jij met die Duitse bak in de nieuwe discriminatie groep van de politie! _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan