MF ** Zuid-Holland Topic 40 ** De lente begint!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens nog wel een belangrijke ontdekking gedaan afgelopen maandag; Maarten heeft dezelfde knippers op z'n Speed Triple als ik op de Ten.

Dus als wanneer die van mij weer breken, jat ik die van hem van z'n motor. :+
 
Je was de enige niet met brandstoftekort, ik was al aan het zoeken voor onze collega op de R1200RT. ;)
Wat je overigens ook niet onder het rijden op een dijk moet doen, op je navigatie naar een tankstation zoeken. Dat ging ook maar net goed.
Ik hoorde ook pas wat van de duikpartij toen we even stopten om te zoeken naar een pomp. Ik heb wel spiegels, maar die trillen zo erg dat ik er toch niets in zie. :+

Vooral die dijk na de laatste tussenstop was slecht zeg, overal lag grind in de bochten. :X
Niet alle schade aan de wegen was van één jaar m.i. Een heel aantal wegen zitten al jaren onder de bitumenstrepen, opnieuw asfalteren zal wel te duur zijn. B|


Maar het belangrijkst: ondanks de korte endurorit van Bomba, heb ik een leuke dag gehad voor een eerste rit in een half jaar. :)
En we hebben gemazzeld met het weer.

:Y
 
Trouwens nog wel een belangrijke ontdekking gedaan afgelopen maandag; Maarten heeft dezelfde knippers op z'n Speed Triple als ik op de Ten.

Dus als wanneer die van mij weer breken, jat ik die van hem van z'n motor. :+
en wij maar denken dat maarten alleen maar A-merken kwaliteit op zijn motor wilt _O-
 
Je was de enige niet met brandstoftekort, ik was al aan het zoeken voor onze collega op de R1200RT. ;)
Wat je overigens ook niet onder het rijden op een dijk moet doen, op je navigatie naar een tankstation zoeken. Dat ging ook maar net goed.
Ik hoorde ook pas wat van de duikpartij toen we even stopten om te zoeken naar een pomp. Ik heb wel spiegels, maar die trillen zo erg dat ik er toch niets in zie. :+

Vooral die dijk na de laatste tussenstop was slecht zeg, overal lag grind in de bochten. :X
Niet alle schade aan de wegen was van één jaar m.i. Een heel aantal wegen zitten al jaren onder de bitumenstrepen, opnieuw asfalteren zal wel te duur zijn. B|


Maar het belangrijkst: ondanks de korte endurorit van Bomba, heb ik een leuke dag gehad voor een eerste rit in een half jaar. :)
En we hebben gemazzeld met het weer.

Heb verder ook een heerlijke dag gehad. :+
Maar als er een van je maatjes er vanaf komt is dat voor mij altijd wel iets van een domper op de vreugde.
En mijn brandstoftekort is de laatste tijd echt chronisch.... was het vroeger 1 op 13,5 tot 1 op 16, haal ik de laatste tankbeurten ternauwernood nog een 1 op 11... :X
Er is dus echt iets mis met zo'n abnormaal hoog brandstofverbruik.

Op de GPS de dichtstbijzijnde tankstation zoeken is voor mij 1 druk op de GPS en daarbij zie je direct alle stations in alle windrichtingen. :+
Daar laat ik het dan vaak ook bij, verder verfijnde navigatie en dus verdere bediening van het toestel laat ik vaak achterwege... too much to compute... begint die ingebouwde betwetende muts ook weer tegen je te zeuren enzo...

Maar wat betreft die vorstschade, die is echt veel ernstiger dan voorgaande jaren.
Voor twee weken terug op mijn favoriete routes in het Westland ook mogen constateren.
Heb er op YT zelfs een mooi voorbeeld van waarbij ik bij herhaling kleine slippertjes maak... heb het eerdere jaren niet zo slecht teruggevonden na een winter, maar reed ook wel weer iets te stevig. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan