MF ** Zuid-Holland Topic 41 ** Shit could be worse!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks, maar ik zie dat het ook nog eens micro's zijn met een adapter.

Met die adapters heb ik een haat-haat verhouding:
1 bij mij willen ze wel eens dienst weigeren.
2 ik raak ze kwijt.

Hoop dat het voor jou in ieder geval werkt. :)

Hoop dat ze goed zijn... Net 3 voor mezelf besteld!
Voor jouw ook. ;)

ik ga ze ook bestellen, je mag ze toch terug sturen
Hou wel de kleine lettertjes even in de gaten:

"Goods must be returned for testing / verification within 10 days of auction end"
 
[afbeelding]
Duidelijk, je gaat niet met je tijd mee! :+
ik ben heel hip, heb zelfs een slimme telefoon. :P
Maar bedoelde bijvoorbeeld het kabeltje om aan te sluiten op netbook, het hoesje voor als ie van de motor af is
Ooooooohhhhhhh. O-)
, en heb meestal ook wel wat ouderwetse kaarten mee op vakantie
nostalgisch
(en steevast een Rough Guide, Bradt of Lonely Planet. Moet toch weten welk nummer ik moet bellen om de walvis spot boot te reserveren).
:}
 
*O* :W

Hallo allemaal! Weer terug van vakantie!

Vanmorgen vertrokken vanuit midden Engeland naar Dover, Duinkerken naar Zoetermeer. Pas op de van Brienenoord brug kreeg ik een plensbui over mij heen en was ik doorweekt maar mag de pret niet drukken.
Welkom terug. :W
 
Thanks, maar ik zie dat het ook nog eens micro's zijn met een adapter.

Met die adapters heb ik een haat-haat verhouding:
1 bij mij willen ze wel eens dienst weigeren.
2 ik raak ze kwijt.

Hoop dat het voor jou in ieder geval werkt. :)Voor jouw ook. ;)Hou wel de kleine lettertjes even in de gaten:

"Goods must be returned for testing / verification within 10 days of auction end"

Boeit niet... Paypal bescherming tot 45 dagen indien niet 100% werkend artikel...
Al zou de verkoper moeilijk doen, paypal beheert de transactie en ook geld terugstorten
 
En voor moderne cameras heb je micro SD kaarten nodig. De grote SD kaarten passen er niet in.

En ik heb er 6 besteld dus ook 6 adapters. Dus geen probleem als ik er een paar kwijt raak :P
 
Ik verbleef in Battle bij Hastings. Hastings zelf is echt een dump Brighton was wat beter. Je moet echt minimaal aan spul mee nemen als je zo'n stad in gaat want je kan nergens iets achter laten. Ik heb in London geparkeerd in the London Wall parkeer plaats (was gratis, heb je vast al eens eerder gezien in iemands filmpje :P) maar je moet dan nog je motor zooi ergens dumpen ( heb ik gedaan op Kings Cross, was 8 pond 50 voor 1 item (motor jas en broek aan elkaar, helm en laarzen erin) want je mag nergens op de stoep parkeren.


Kijk eens met wie ik op de foto sta _O-

[afbeelding]

Oke, goed om te weten.
Maar ik ben niet van plan heel veel te lopen in london _O-
 
Laatst bewerkt:
Jammer.....geen HT dit jaar...
Yup, ben voor jan lul heen en weer gereden. Ik zat al om 5 uur in de auto en toen ik in Harlingen aankwam was het net afgelast. Dus konden we weer terug -O-

En m'n Peugeotje moest hard werken om dit gevaarte tegen de wind in terug te sleuren.
179109_124195504448544_739347044_n.jpg

Vanaf Harlingen naar de afsluitdijk moest ik zelfs ff terug naar de 3e versnelling om hem boven de 80km/uur te houden _O-
Daarna een grote vrachtwagen opgezocht en kleven maar :+
 
Yup, ben voor jan lul heen en weer gereden. Ik zat al om 5 uur in de auto en toen ik in Harlingen aankwam was het net afgelast. Dus konden we weer terug -O-

En m'n Peugeotje moest hard werken om dit gevaarte tegen de wind in terug te sleuren.
[afbeelding]
Vanaf Harlingen naar de afsluitdijk moest ik zelfs ff terug naar de 3e versnelling om hem boven de 80km/uur te houden _O-
Daarna een grote vrachtwagen opgezocht en kleven maar :+

Konden ze je niet bellen dat het afgelast was? Zonde van tijd en benzine. ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan