MF **Zuid-Holland Topic 46** Summertime baby!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat ik mezelf ook s voorstellen. Deel 45 heb ik regelmatig met een lach op m'n gezicht gelezen; in deel 46 wil ik wel s mee praten.

Ik ben Rolf (41), woon net boven Rotterdam in Bergschenhoek. Sinds juni in bezit van mijn rijbewijs en een weekje later in bezit van een motor. Het is een Honda CBF1000 uit 2006.

Ik begrijp dat je eerst de kat uit de boom wilde kijken. Als je nog niet gek was, wordt je het hier wel.

Welkom :W
 
Kijk eens naar de s1000r...over ongelijke koplampen gesproken.

Ik heb er iig wel 2 :-P

Bij de S1000RR is alles "vorm volgt functie". In de OP maakt het me voor het onderwerp op de voorgrond niks uit wat de vorm volgt...... Maar op de achtergrond staat een motor waar de voorkant aan het smelten is (zo ziet het er in ieder geval uit).
 
Laatst bewerkt:
Duzzzzz.. terwijl SS niet toegestaan was, duurde het 6 maanden om een topic te vullen, en nu de snelle jongens er weer zijn, jagen we door topics heen als een warm mes door zachte boter 8-)

Een snelle naked dame heeft ook haar bijdrage geleverd aan het vullen van het topic :+
 
Laat ik mezelf ook s voorstellen. Deel 45 heb ik regelmatig met een lach op m'n gezicht gelezen; in deel 46 wil ik wel s mee praten.

Ik ben Rolf (41), woon net boven Rotterdam in Bergschenhoek. Sinds juni in bezit van mijn rijbewijs en een weekje later in bezit van een motor. Het is een Honda CBF1000 uit 2006.
Welkom Rolf :W
 
Dat heet de tijd nemen en aandacht aan besteden. Er zijn zo van die dingen die je niet af moet raffelen.
 
En ik plaats ook maar gelijk een foto van me motor haha.
4v1mcx.jpg


Bam!
 
Duzzzzz.. terwijl SS niet toegestaan was, duurde het 6 maanden om een topic te vullen, en nu de snelle jongens er weer zijn, jagen we door topics heen als een warm mes door zachte boter 8-)

Die SS-figuren zijn weer aanwezig en het niveau is direct weer dramatisch, de egoklopperij reusachtig, en de hoeveelheid kleine pikkies enorm.

Er zou een verbod op moeten komen!



:+
 
En ik maar doorlezen in deeltje 45.
@golden lady reed jij gisteren rond 23.15 bij de herenhof of was het een andere kwaak?
 
Ik kwam je tegemoet de wijk in op de storm.
@benjamin die is niet te stalken man, rijdt constant weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan