MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Heb vandaag wel een zomerjasje gekocht in Capelle, zit stukken beter met dit weer 👌🏼
Haha ik gisteren in Zoetermeer 🌞😁
PXL_20230609_132225727.jpg
PXL_20230609_132258948.jpg


Ben wel een mooi weer rijder, rijd het liefst als het droog is. Afgelopen winter ook wel met koud weer gereden maar met goede kleding kom je een heel eind!
 
Haha ik gisteren in Zoetermeer 🌞😁
Bekijk bijlage 1890029Bekijk bijlage 1890030

Ben wel een mooi weer rijder, rijd het liefst als het droog is. Afgelopen winter ook wel met koud weer gereden maar met goede kleding kom je een heel eind!
Ziet er goed uit hoor! 🤌🏼
Inderdaad, met lessen ook wel in de kou gereden. Handvatverwarming en een thermolegging doen voor mij wonderen 😋
Regen is zo irritant omdat je zicht dan gewoon weg is.
 

Bijlagen

  • 20230610_161814.jpg
    20230610_161814.jpg
    125,6 KB · Weergaven: 18
  • 20230610_161857.jpg
    20230610_161857.jpg
    117,2 KB · Weergaven: 18
Ziet er goed uit hoor! 🤌🏼
Inderdaad, met lessen ook wel in de kou gereden. Handvatverwarming en een thermolegging doen voor mij wonderen 😋
Regen is zo irritant omdat je zicht dan gewoon weg is
Mooi jasje hoor 👍🏻

Handvatverwarming zit niet op mijn MT en aan een thermolegging waag ik me niet 😂🙈.
Heb overigens wel hartje winter een keertje een strak zittende joggingbroek onder mijn winter motorbroek gedragen. Werkte prima, lekker warm 🥵

Heeft jouw helm wel Pinlock? 🤔
Dat scheelt enorm qua beslaan bij vochtig weer.
 
Mooi jasje hoor 👍🏻

Handvatverwarming zit niet op mijn MT en aan een thermolegging waag ik me niet 😂🙈.
Heb overigens wel hartje winter een keertje een strak zittende joggingbroek onder mijn winter motorbroek gedragen. Werkte prima, lekker warm 🥵

Heeft jouw helm wel Pinlock? 🤔
Dat scheelt enorm qua beslaan bij vochtig weer.
Oké vooruit 😂 ik kan de thermolegging wel begrijpen. Maar lekker joh!
Een joggingbroek zal ook wel werken ja, maar dat lijkt me zo dik! Al zal een vrouw dat erger vinden dan een man 😂 ik voel me al extra breed met die beschermstukken op mijn dijen/heupen.

Pinlock... geen idee! Ik heb steeds een leshelm gebruikt en sinds ik mijn rijbewijs heb niet met vochtig weer gereden. Kan ik dat ergens zien? 😅
 
Pinlock... geen idee! Ik heb steeds een leshelm gebruikt en sinds ik mijn rijbewijs heb niet met vochtig weer gereden. Kan ik dat ergens zien? 😅
Pinlock betekent dat er "dubbel glas" in je vizier zit, het ruitje beslaat minder snel door de isolatielaag.

Staat aangegeven in de hoek, als het goed is 😉
PXL_20230610_180527543.jpg
PXL_20230610_180605929.jpg
 
Mooi jackie, ben benieuwd wanneer je er achter gaat komen dat zwart geen handige kleur is voor een zomerjas, iets met zon. :+
Haha geen probleem hoor, al mijn motorkleding is zwart, op twee jeansbroeken na (donkerblauw en lichtgrijs).
Doorwaai jas is heerlijk luchtig en op plaats van bestemming kan hij desgewenst uit en eventueel in de rugzak 😉
 
Mooi jasje hoor 👍🏻

Handvatverwarming zit niet op mijn MT en aan een thermolegging waag ik me niet 😂🙈.
Heb overigens wel hartje winter een keertje een strak zittende joggingbroek onder mijn winter motorbroek gedragen. Werkte prima, lekker warm 🥵

Heeft jouw helm wel Pinlock? 🤔
Dat scheelt enorm qua beslaan bij vochtig weer.
Oké vooruit 😂 ik kan de thermolegging wel begrijpen. Maar lekker joh!
Een joggingbroek zal ook wel werken ja, maar dat lijkt me zo dik! Al zal een vrouw dat erger vinden dan een man 😂 ik voel me al extra breed met die beschermstukken op mijn dijen/heupen.

Pinlock... geen idee! Ik heb steeds een leshelm gebruikt en sinds ik mijn rijbewijs heb niet met vochtig weer gereden. Kan ik dat ergens zien?
Pinlock betekent dat er "dubbel glas" in je vizier zit, het ruitje beslaat minder snel door de isolatielaag.

Staat aangegeven in de hoek, als het goed is 😉
Bekijk bijlage 1890131Bekijk bijlage 1890132
Oh joh! Bedankt voor de uitleg 😊
Ik ben vandaag voor en na het rijden vergeten te kijken maar volgens mijn vader heb ik het. Hartstikke fijn! Kan ik met minder zorgen rijden als het nat is buiten 💪🏼

Maar potverdorie wat is het vandaag warm zodra je stilstaat!
 
Maar potverdorie wat is het vandaag warm zodra je stilstaat!
Haha vandaag maar met de auto op pad geweest met de airco aan 🥶.

Van de week ga ik nog wel een paar keer 🏍️ rijden, het wordt iets minder heet 🥵.

Ben nog een hele week vrij en dan maandag weer aan het werk.
Eerste werkdag met de auto en waarschijnlijk daarna op de motor 🌞😎
 
Hoi allemaal! Het is al een tijdje stil in dit topic maar ik waag eens een poging 😬
Ik ben Lin (roepnaam), 29 jaar en woon in Haastrecht.
Ik heb sinds april mijn motorrijbewijs en nog niet onwijs veel rijuurtjes gemaakt. Ook weet ik niet veel van de technische praat.
Wél lijkt het me erg leuk om mens(en) te vinden die af en toe een rondje willen rijden. Gewoon gezellig!
Groetjes! 😁
Welkom, Haastrecht kom ik meestal langs in mijn vaste rondje met dijkjes pakken, doorsteken bij de Vlist naar Schoonhoven.

Wellicht zien we elkaar nog een keer rijden
 
Haha vandaag maar met de auto op pad geweest met de airco aan 🥶.

Van de week ga ik nog wel een paar keer 🏍️ rijden, het wordt iets minder heet 🥵.

Ben nog een hele week vrij en dan maandag weer aan het werk.
Eerste werkdag met de auto en waarschijnlijk daarna op de motor 🌞😎
Slim ja, met de auto. Heb ik uiteindelijk ook gedaan hoor. Maar sinds gisteren staat mijn motor voor mijn eigen huis in plaats van in de garage van mijn vader. Maakt het rondjes rijden zo veel makkelijker en aantrekkelijker 😜 kon het niet laten.
Maar ja, rits een beetje open en een dun hempje aan, tijdens het rijden best te doen.

Lekker hoor, goede week uitgekozen! Geniet ervan 🏍😁 misschien zien we elkaar nog wel
 
Welkom, Haastrecht kom ik meestal langs in mijn vaste rondje met dijkjes pakken, doorsteken bij de Vlist naar Schoonhoven.

Wellicht zien we elkaar nog een keer rijden
Hoi! Dankjewel 😁
Oh ja, mooi stukje wel daar binnendoor. Dan heb ik je vast wel eens zien gaan. Wat voor motor heb je?
 
Slim ja, met de auto. Heb ik uiteindelijk ook gedaan hoor. Maar sinds gisteren staat mijn motor voor mijn eigen huis in plaats van in de garage van mijn vader. Maakt het rondjes rijden zo veel makkelijker en aantrekkelijker 😜 kon het niet laten.
Maar ja, rits een beetje open en een dun hempje aan, tijdens het rijden best te doen.

Lekker hoor, goede week uitgekozen! Geniet ervan 🏍😁 misschien zien we elkaar nog wel
Ja, motor voor je eigen huis is wel zo makkelijk! Opstappen en wegwezen 😄

Vanavond ook nog even gereden. Motor jeans, T-shirt en doorwaai jas aan.. Prima te doen 👍🏻.

De komende week is niet bewust gekozen hoor, ik ga weer aan het werk na een half jaartje thuis gezeten te hebben. Medicatie slaat vooralsnog aan en ik voel me weer fit genoeg om een baan te accepteren 💪.

Meestal rijd ik in de regio Den Haag / Zoetermeer / Rotterdam / Westland maar een uitstapje naar Gouda / Haastrecht zou ook kunnen 😉.

Zie je bij de Mac..? 😂
 
Hoi! Dankjewel 😁
Oh ja, mooi stukje wel daar binnendoor. Dan heb ik je vast wel eens zien gaan. Wat voor motor heb je?
Rijd een Honda CBR600F4i, onderstaande:
Maar moet eerlijk zeggen dat ik voornamelijk op zondagen en af en toe op een zaterdag rijd in verband met drukte doordeweeks.
 

Bijlagen

  • IMG_20230223_155056.jpg
    IMG_20230223_155056.jpg
    408,1 KB · Weergaven: 13
Ja, motor voor je eigen huis is wel zo makkelijk! Opstappen en wegwezen 😄

Vanavond ook nog even gereden. Motor jeans, T-shirt en doorwaai jas aan.. Prima te doen 👍🏻.

De komende week is niet bewust gekozen hoor, ik ga weer aan het werk na een half jaartje thuis gezeten te hebben. Medicatie slaat vooralsnog aan en ik voel me weer fit genoeg om een baan te accepteren 💪.

Meestal rijd ik in de regio Den Haag / Zoetermeer / Rotterdam / Westland maar een uitstapje naar Gouda / Haastrecht zou ook kunnen 😉.

Zie je bij de Mac..? 😂
In de avond was het al wel weer wat beter te doen ja. Mooi zo! Vandaag is als het goed is nog behoorlijk warm maar zoals je zei wordt het de rest van de week wel wat lekkerder.

Oei! Nou, zal wel fijn zijn om weer aan de slag te kunnen gaan? Hopelijk is het niet te ernstig voor je 😬 goed om te horen dat het nu weer beter gaat! 💪🏼

We hebben een goeie ijssalon in Haastrecht, misschien een leuke plek voor een pauze voor je 😜
En anders zie ik je wel bij de Mac 😂
 
Rijd een Honda CBR600F4i, onderstaande:
Maar moet eerlijk zeggen dat ik voornamelijk op zondagen en af en toe op een zaterdag rijd in verband met drukte doordeweeks.
Mooi ding hoor! 👌🏼 herkenbare kleurtjes.
Als ik je zie zal ik wel zwaaien 😋
En dan hopen dat jij het ook was.
 
In de avond was het al wel weer wat beter te doen ja. Mooi zo! Vandaag is als het goed is nog behoorlijk warm maar zoals je zei wordt het de rest van de week wel wat lekkerder.

Oei! Nou, zal wel fijn zijn om weer aan de slag te kunnen gaan? Hopelijk is het niet te ernstig voor je 😬 goed om te horen dat het nu weer beter gaat! 💪🏼

We hebben een goeie ijssalon in Haastrecht, misschien een leuke plek voor een pauze voor je 😜
En anders zie ik je wel bij de Mac 😂
Ja, wel weer fijn om aan de slag te gaan, van thuis zitten knap je ook niet op 🤔.

Wel ernstig maar beheersbaar zullen we maar zeggen. Ik zal de mensen hier niet vermoeien met details, het is immers een Motor Forum en geen "Mannen van middelbare leeftijd met medische beslommeringen Forum" 😁.

Motorrijden werkt ook wel therapeutisch voor me, mijn hoofd leeg maken en alleen bezig zijn met genieten en weer veilig thuis komen 🏍️😎.

Een ijsje gaat er altijd in, vooral met de huidige temperaturen 🥵.
De openingstijden hoor ik anders wel van je 😉.
 
Mooi ding hoor! 👌🏼 herkenbare kleurtjes.
Als ik je zie zal ik wel zwaaien 😋
En dan hopen dat jij het ook was.
Dat is wel te hopen ja, ben relatief klein 1,63m dus als je een klein iemand ziet rijden ben ik het waarschijnlijk. De ijssalon bij jullie is als we met de vrouw gaan rijden 1,50m bijna altijd wel een tussenstop _O-
 
Ja, wel weer fijn om aan de slag te gaan, van thuis zitten knap je ook niet op 🤔.

Wel ernstig maar beheersbaar zullen we maar zeggen. Ik zal de mensen hier niet vermoeien met details, het is immers een Motor Forum en geen "Mannen van middelbare leeftijd met medische beslommeringen Forum" 😁.

Motorrijden werkt ook wel therapeutisch voor me, mijn hoofd leeg maken en alleen bezig zijn met genieten en weer veilig thuis komen 🏍️😎.

Een ijsje gaat er altijd in, vooral met de huidige temperaturen 🥵.
De openingstijden hoor ik anders wel van je 😉.

Gezellig! Toevallig zijn ze nu een paar dagen dicht, maar het komt toch ff niet uit bij mij. Lange dagen werken 😋
We hebben nog contact dan!

Wat voor rijder ben jij? Scheur je horizontaal en met 250 over 's herenwegen of ben je een rustige cruiser die voor het uitzicht gaat? Of een gulden middenweg?
 
Dat is wel te hopen ja, ben relatief klein 1,63m dus als je een klein iemand ziet rijden ben ik het waarschijnlijk. De ijssalon bij jullie is als we met de vrouw gaan rijden 1,50m bijna altijd wel een tussenstop _O-
Oh echt? Wat grappig, misschien heb ik jullie dan wel eens gezien. Nu weet ik hoe de motor eruit ziet 👀
 
Gezellig! Toevallig zijn ze nu een paar dagen dicht, maar het komt toch ff niet uit bij mij. Lange dagen werken 😋
We hebben nog contact dan!

Wat voor rijder ben jij? Scheur je horizontaal en met 250 over 's herenwegen of ben je een rustige cruiser die voor het uitzicht gaat? Of een gulden middenweg?
Haha ik zag het, 🍨maandag en dinsdag gesloten 🙈.

Wat voor rijder ik ben..?
Ik houd wel van doorrijden op de snelweg, net iets sneller dan de auto's maar niet zò snel dat mijn rijbewijs continu op het spel staat 😁.
Op provinciale wegen en in landelijk gebied rijd ik rustig, inderdaad een beetje van het uitzicht en de vrijheid genieten.

Ik rijd vaak op bekend terrein in mijn eigen regio maar sla ook wel eens een "vreemde" weg in, vind het leuk om daardoor uitgedaagd te worden en mijn motor steeds beter te leren kennen. Goed voor de rijervaring! 🏍️😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan