MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Ik vind het dus heerlijk om met het vizier open te rijden tot ongeveer 75kmh, als het dan net begint te spetteren zijn die paar druppeltjes die hun weg naar binnen vinden toch nog best hard
Deed ik voorheen ook todat er een wesp in me helm vloog. Gelukkig direct dood maar sindsdien altijd met vizier of zonnevizier
 
Wie is er ook week 31 vrij en heeft zin in een ritje doordeweeks? Ik zou graag iets van de lek en linge route willen gaan doen en doordeweek mag je wel over die dijk. 😇
(Tot nu toe geven ze goed weer op... 😉)
 
Met 3 vrienden.
mijn vrouw stapt echt niet op een motor ze loopt er zelfs in de tuin nog met een grote bocht omheen :+
Tentje of hotelletje? En ga je nog naar de Nordschleiffe?

Haha, is het zo'n enge motor dan?
Bij ons staan de motoren gezellig naast elkaar in de garage. En wil ik mijn tuin uit, moet ik er langs. Dus zou erg lastig zijn als ik met een boog erom heen zou willen.
 
Hotelletje.
En een Tracer900 is niet heel eng, maar ze vond de brommer vroeger al niks.
 
20170613_063855.jpg
20170613_063855.jpg
 
Jij wel ja, en ik ook..maar Lotje moet even wachten, en dat valt zwaar. Toch komt het goed hoor, nog even, en dan gaan we met z'n allen een leuke topic rit hebben!
Ik moet helaas werken, en kan alleen in de avonden meerijden, in week 31. :)
 
Maandag en dinsdag kan ik niet, vanaf woensdag beschikbaar. 😇
Ff thuis afstemmen uiteraard. Maar ik had me voorgenomen deze vakantie weer eens de dijk bij Schoonhoven uit te rijden gezien je daar in het weekend niet mag rijden en ik het vroeger zo mooi vond.
 
Jij wel ja, en ik ook..maar Lotje moet even wachten, en dat valt zwaar. Toch komt het goed hoor, nog even, en dan gaan we met z'n allen een leuke topic rit hebben!
Ik moet helaas werken, en kan alleen in de avonden meerijden, in week 31. :)

Yep, ik weet hoe zwaar dat valt, 2 maanden geleden ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs.

Ik denk dat we allemaal wel weten hoe zwaar dat wachten is.

Maar Lotje heeft een hele mooie Kawa klaarstaan voor als ze straks ook mag rijden en dat is ook al bijna :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan