MFers Omgeving Gouda deel 15

Blauwitje en Mirjam gefeliciteerd met de uitbreiding. Mooi alvast een speel kameraadje erbij voor Renzo.


VCZ ga ik niet mee mee kans is te groot dat ik mij voorniets aanmeld ivm. werk. Helaas staat de Kawa al bijna 1,5 maand in de garage. Door verbouwen werk en wintersport. Zit nu nog in zwitsterland heerlijk weer ff 2 weken in de sneeuw gezeten, boarden komt toch aardig in de buurt van motorrijden wat mij betreft. Zker gezien je echt onbekommerd hard kunt gaan.
 
Hartelijk gefeliciteerd buurtjes namens ons drie. *O* *O* *O*

Goed uitgerekend trouwens :P :+

Is de wc boven al klaar, snap nu ook waarom.......
 
Hartelijk gefeliciteerd buurtjes namens ons drie. *O* *O* *O*

Goed uitgerekend trouwens :P :+

Is de wc boven al klaar, snap nu ook waarom.......


Haha neej de wc is nog niet helemaal klaar. Maar de pot hangt,moet nog het plafond erinmaken over het bestaande plafond heen. Het Deurkozijn+deur moet nog gemaakt worden en dan kan ik gaan tegelen. Vandaag bij jan groen geweest dus nu hebben we ook al tegels en lijm binnen.

Iedereen nog bedankt voor de leuke reacties!!!
 
@ Blauwitje en Marian, van harte gefeliciteerd met het kleine wondertje, super! *O* *O* *O*
Ik word tante in augustus, ook heel leuk! :) :Y

@ KS Gefeliciterd met je verjaardag! *O* *O* *O* Hoop dat je een feestelijke en gezellige dag hebt!
 
Hallo allemaal !

Ik wil me ook graag aanmelden voor dit topic ! :Y

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Stefan uit waddinxveen. Ik ben 21 jaar en rijd sinds 29 maart 2008 op een Suzuki GSR600A k8. Er staat inmiddels 22.000 op de teller. En ik rijd niet in de winter _O- ( 1x in de 2 maanden een tochtje en dan poetsen _O- )
Ik vind de kou niet erg. Maar wel de pekel. Ik heb mijn rijbewijs in Oktober 2007 gehaald. En heb toen gelijk een GS500 Challenge gekocht. Maarja na de winter te hebben gereden was ik het zat om elke keer kramp te krijgen en heb hem toen verkocht voor een Dl650 uit 2006. Helaas was mijn rijstijl iets te sportief en heb hem dus neer moeten leggen ;( . En tja hij was totaallos dus heb ik toen mijn GSR gekocht *O* .

Ik heb in totaal op deze motoren 41k gereden :Y

( Ik heb trouwens 14 Januari opnieuw examen gedaan en mag dus inmiddels full power *O* )

P1000653%20(1024%20x%20768).jpg

Hier waren we voor een weekendje heen gereden :Y ( Luxemburg )
(Reisverslag September 2008: Weekenje Luxemburg)

P1000761%20(1024%20x%20768).jpg

Dit was met deze trip: Reisverslag Oktober 2008: ( allemaal uit waddinxveen trouwens :Y )

P1000862.jpg

Gsr tourtocht vertrokken vanuit waddinxveen :Y Dit was bij schoonhoven :Y
( Uiteraard via de vlist gereden :Y )


Ik heb nog veel meer foto`s maarja ik ga ze niet allemaal plaatsen _O-
Wel nog even een filmpje _O-

:W
 
Hallo allemaal !

Ik wil me ook graag aanmelden voor dit topic ! :Y

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Stefan uit waddinxveen. Ik ben 21 jaar en rijd sinds 29 maart 2008 op een Suzuki GSR600A k8. Er staat inmiddels 22.000 op de teller. En ik rijd niet in de winter _O- ( 1x in de 2 maanden een tochtje en dan poetsen _O- )
Ik vind de kou niet erg. Maar wel de pekel. Ik heb mijn rijbewijs in Oktober 2007 gehaald. En heb toen gelijk een GS500 Challenge gekocht. Maarja na de winter te hebben gereden was ik het zat om elke keer kramp te krijgen en heb hem toen verkocht voor een Dl650 uit 2006. Helaas was mijn rijstijl iets te sportief en heb hem dus neer moeten leggen ;( . En tja hij was totaallos dus heb ik toen mijn GSR gekocht *O* .

Ik heb in totaal op deze motoren 41k gereden :Y

( Ik heb trouwens 14 Januari opnieuw examen gedaan en mag dus inmiddels full power *O* )

[afbeelding]
Hier waren we voor een weekendje heen gereden :Y ( Luxemburg )
(Reisverslag September 2008: Weekenje Luxemburg)

[afbeelding]
Dit was met deze trip: Reisverslag Oktober 2008: ( allemaal uit waddinxveen trouwens :Y )

[afbeelding]
Gsr tourtocht vertrokken vanuit waddinxveen :Y Dit was bij schoonhoven :Y
( Uiteraard via de vlist gereden :Y )


Ik heb nog veel meer foto`s maarja ik ga ze niet allemaal plaatsen _O-
Wel nog even een filmpje _O-

:W


Hoi stefan. leuk weer een nieuw gezicht, mijn schoonouders wonen daar ook. Ik zie dat je ook graag met de motor op vakantie gaat. Ben zelf ook meerdere keren geweest naar duitsland,oostenrijk en italie. 2x met motor en 1x met auto/motor

Met pinksteren ga ik weer zoals ieder jaar naar de eifel met www.vcz.nl een leuk tussendoortje zeg ik altijd helaas zit alleen 't weer niet altijd mee .
Mijn motor staat tot 1maart in de winterstalling en daarna ga ik weer een beetje rijden dan is de meeste gladheid wel weg!
 
Hoi stefan. leuk weer een nieuw gezicht, mijn schoonouders wonen daar ook. Ik zie dat je ook graag met de motor op vakantie gaat. Ben zelf ook meerdere keren geweest naar duitsland,oostenrijk en italie. 2x met motor en 1x met auto/motor

Met pinksteren ga ik weer zoals ieder jaar naar de eifel met www.vcz.nl een leuk tussendoortje zeg ik altijd helaas zit alleen 't weer niet altijd mee .
Mijn motor staat tot 1maart in de winterstalling en daarna ga ik weer een beetje rijden dan is de meeste gladheid wel weg!

:Y Ik ga zeker graag met de motor op vakantie :Y
Ik ben in april een weekend naar de moezel geweest.
In augustus nog een weekend moezel.
September ruim anderhalve week oostenrijk. ( Ook dagtocht van 800km binnendoor door italie gemaakt :Y )
September weekend luxemburg.
Oktober het rondje van het verslag. Dus zwartewoud, Zwitserland, Frankrijk.

Ik ben ook 1 x met de auto en motor op vakantie geweest :Y.
P1000087%20(1024%20x%20768).jpg

Deze auto had ik trouwens ook pas de dag van de foto afgeleverd gekregen _O- En dit was al ergens in duitsland. *O* ( Was trouwens vakantie oostenrijk :Y ).

De plannen voor dit jaar:
9 Mei vertrekken richting alpen. En zorgen dat ik 15 Mei aan de moezel zit voor GSR meeting. ( Eigenlijk iedereen die mee wil meeting _O- ) En dan de 17de weer naar huis.

1 t/m 7 Juni, nog geen plannen. ( Wel al vakantie :Y )

7/8/9 Augustus luxemburg.

29 Augustus t/m 20 September, Noordkaap :9~

5 t/m 11 Oktober, Vorig jaar zijn we in oktober van noord naar zuid gegaan. Dus nu rijden we naar italie ( in de buurt van de grens met slovenia) en gaan we binnendoor naar frankrijk.





Is dat trouwens ook zelfde ritje als waar Downforz ( Matzwarte gsr yoshi ) ook vorig jaar mee mee is gegaan ?



Ik heb me motor nu beetje uit elkaar staan -O- ( kappen dan ;) ) Want ben handvat verwarming aan het inbouwen. En mijn communicatie systeem aan het uitbouwen _O-
Ik wil vanaf eind februari weer gaan rijden ( motor beurs op vrijdag :Y )
Hopenlijk is dan eindelijk al die pekel weg...


:W
 
Hallo allemaal !

[afbeelding]
Hier waren we voor een weekendje heen gereden :Y ( Luxemburg )
(Reisverslag September 2008: Weekenje Luxemburg)

[afbeelding]
Dit was met deze trip: Reisverslag Oktober 2008: ( allemaal uit waddinxveen trouwens :Y )

:W

Hey op die camping heb ik ook wel eens gestaan met een lek luchtbed :Z
Dus geen camperen meer voor mij :N lekker pension met douche en wc ;)

Camping ligt vlakbij die mooie weg naar boven met mooie bochten en was toen nog 2 banen omhoog en 2 naar beneden geloof ik, nu gescheiden in 3 banen als het goed is maar niet minder mooi *D
Maatje van mij stond daar ergens zonder benzine, dan zet je hem toch op reserve |( stond ie het hele weekend al op _O-

Dit jaar ook lekker met motor en auto richting Dolemieten *O*
 
Hey op die camping heb ik ook wel eens gestaan met een lek luchtbed :Z
Dus geen camperen meer voor mij :N lekker pension met douche en wc ;)

Camping ligt vlakbij die mooie weg naar boven met mooie bochten en was toen nog 2 banen omhoog en 2 naar beneden geloof ik, nu gescheiden in 3 banen als het goed is maar niet minder mooi *D
Maatje van mij stond daar ergens zonder benzine, dan zet je hem toch op reserve |( stond ie het hele weekend al op _O-

Dit jaar ook lekker met motor en auto richting Dolemieten *O*


Dit jaar voor mij alleen 1x eifel en hopelijk 2x circuit dagen in planning... Van de zomer ,als alles goed gaat heb ik een kleine die heel veel aandacht gaat vragen :+
Dus voorlopig ff geen verre reizen meer.
 
Dit jaar voor mij alleen 1x eifel en hopelijk 2x circuit dagen in planning... Van de zomer ,als alles goed gaat heb ik een kleine die heel veel aandacht gaat vragen :+
Dus voorlopig ff geen verre reizen meer.


Ja dat gaat ook snel komen, leuk hoor weer een kleine coureur erbij ;)
4 MEI zandvoort met MSL ff boeken idd :]

Die kleine is zo groot dan kan ie mee de bergen in *D
 
Ja dat gaat ook snel komen, leuk hoor weer een kleine coureur erbij ;)
4 MEI zandvoort met MSL ff boeken idd :]

Die kleine is zo groot dan kan ie mee de bergen in *D


4 mei ow ok!

Ga ff kijken of ik dan niks heb
En ff kijken hoe ik het met vervoer doe

Marian weet niet of ze vrij krijgt...
Mischien kan ik met de buur meerijden???!!?? O-)
 
Laatst bewerkt:
:P

Zo hoe is het met jou dan *D
Heb je nog een beetje gereden deze winter 8-)
Heb je je cardan al gemaakt van die ene ;)
nope, amper gereden en al helemaal niets eraan gedaan.
Heb er ff geen zin in, ook niet om te rijden trouwens, mij te vies, nat en koud buiten en anders heb ik die kleine wel bij me en vind ik het voor haar net effe te, hoewel als ik er eenmaal onderweg ben het meestal wel weer lekker vind om op de motor te zitten. Verder heeft het huisje natuurlijk ook wat tijd opgeslokt.

Maar ben jij pluisje af dan? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan