MFMM 2009 3 vertrek vanuit Almere, Lelystad, Harderwijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga ook mee. Sluit aan in Lelystad. Zie jullie daar. En vanaf daar volg ik de groep wel... of gaat iedereen mij weer volgen? ;) "Try to catch up!" :+
 
Had me even een mailtje gestuurd. Had nog wel een route liggen :X Zie dit topic vandaag voor het eerst. Dacht bij mezelf de M-M zal binnenkort wel weer zijn, eens even kijken. Weet nog niet of ik mee ga. Moet nog even kijken hoe het loopt dit weekend. Heb nog wel een bandje liggen...


ach nu hebben we alsnog al een route verzonnen.
maar als je zin hebt mag je natuurlijk aansluiten
Dan hoef je een keer niet vooraan te rijden :+

@ just a girl... het is niet dat ik niet mee wil hoor met jullie :N

Nja.. een beetje dan :P ga met een paar vrienden en dan binnendoor. allemaal hetzelfde tempo dus rijd wat prettiger!


oke ik vergeef het je..... ;)
 
Zo vanavond even de route gereden voor binnendoor vanuit Hwijk shell aan de Newtonweg tot aan Veenendaal. De route duurt circa 1 uur. Het is een route over landelijke weggetjes en door kleine dorpjes :]

Voor diegene die nog niet de shell kunnen vinden hier een plattegrond

[afbeelding]

Wie gaan er mee binnendoor *O* :

Just_a_ girl en moeders
ProRaceRs (wilt niet meer met ons mee '( )
Z1000 Freak
GSX Erik ?
melvinvx800
Sollx + 2 vrienden (miss op eigen houtje)
Eerf Ragus (miss op eigen houtje)
dikkie01
ShadowJet
Bubba Sparxx
FlyGirl
The Bastard
Superjoop
Mickey Blue + 3 vrienden

Nog 3 nachtjes slapen *O*
 
Zo vanavond even de route gereden voor binnendoor vanuit Hwijk shell aan de Newtonweg tot aan Veenendaal. De route duurt circa 1 uur. Het is een route over landelijke weggetjes en door kleine dorpjes :]

Voor diegene die nog niet de shell kunnen vinden hier een plattegrond

[afbeelding]

Wie gaan er mee binnendoor *O* :

Just_a_ girl en moeders
ProRaceRs (wilt niet meer met ons mee '( )
Z1000 Freak
GSX Erik ?
melvinvx800
Sollx + 2 vrienden (miss op eigen houtje)
Eerf Ragus (miss op eigen houtje)
dikkie01
ShadowJet
Bubba Sparxx
FlyGirl
The Bastard
Superjoop
Mickey Blue + 3 vrienden
Mister TXE
MagnaAndre

Voor diegene die het vergeten zijn we vertrekken om 09:45 :]

Nog 2 nachtjes slapen *O*
 
wij vertrekken met een grote groep vanuit lelystad om 9.30,, dan gaan we volgens mij 9.45 niet redden,, zal wel 10. 00 moeten worden denk ik zomaar,,,
 
@Just a girl: ik moet helaas afzeggen, er is iets tussengekomen waar ik geen invloed op heb. Veel plezier morgen, en wellicht tot het najaar :W
 
Wij zeggen helaas ook af...
Het weer voorspelt niet veel goed, en mooi weer rijder als ik ben :P, wordt de wekker niet gezet :)

Veel plezier voor de mensen die wel gaan !! :)
 
kijk eens op buienradar dan veenendaal aanklikken ook regen ;)



full
 
Zo vanavond even de route gereden voor binnendoor vanuit Hwijk shell aan de Newtonweg tot aan Veenendaal. De route duurt circa 1 uur. Het is een route over landelijke weggetjes en door kleine dorpjes :]

Voor diegene die nog niet de shell kunnen vinden hier een plattegrond

[afbeelding]

Wie gaan er mee binnendoor *O* :

Just_a_ girl en moeders
ProRaceRs (wilt niet meer met ons mee '( )
Z1000 Freak
GSX Erik ?
melvinvx800
Sollx + 2 vrienden (miss op eigen houtje)
Eerf Ragus (miss op eigen houtje)
dikkie01
ShadowJet
Bubba Sparxx
FlyGirl ;(
The Bastard
Superjoop
Mickey Blue + 3 vrienden (zijn bang voor water -O- )
Mister TXE
MagnaAndre
MarofThymen

Voor diegene die het vergeten zijn we vertrekken om 09:45 :]

Nog 2 nachtjes slapen *O*
 
wij vertrekken met een grote groep vanuit lelystad om 9.30,, dan gaan we volgens mij 9.45 niet redden,, zal wel 10. 00 moeten worden denk ik zomaar,,,

ze willen om 10:00uur in a'foort zijn
hun tijden heb ik overgenomen...

Dus we zien wel hoelaat het wordt, maar 10:00uur is denk ik wel uiterste..
Want anders ben je er wel heel laat

Dus voor iedereen die zelf naar de shell komt graag voor 9:45 uur aanwezig zijn. Dan kunnen we zsm rijden wanneer polder groep aansluit :]
 
nou ik ben er wel iig met nog 2 andere , en wat ik nu hoor begint morgen de dag wel redelijk en er kan een bui vallen in de loop van de dag dus laten we maar gewoon op het beste hopen....

btw ik stap op in almere.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal er niet zijn met het gezamelijk rijden naar Veenendaal. Van de Gsx waar ik op wilde komen ging vanmorgen de spaningsregelaar stuk. Die loopt dus niet en de SV staat op de brug om klaargemaakt te worden voor de vakantie. Ga wel even met de auto kijken. Maar rij dan niet mee binnendoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan