MFMM II 2010, van uit het noorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Marcel, je hebt mij bij Assen neergezet, maar ik sta bij de Panjert in Hoogeveen, of kom in Zwolle. Niet dat het veel uitmaakt, maar anders staan er misschien mensen voor niets te wachten.
 
Laatst bewerkt:
Haha oke leuk! Ik moet even kijken of
ik mijn motor dan al heb want hij is in bestelling. Moest nog wat aan gebeuren. Als ik m optijd heb ga ik zeker mee
 
haha nou geen nieuwe hoor. Maar moesten nog een paar kleine dingen aan vervangen worden. Sport uitlaat nieuw koplampje enz. Honda cbr 600 e wat heb jij?
 
haha nou geen nieuwe hoor. Maar moesten nog een paar kleine dingen aan vervangen worden. Sport uitlaat nieuw koplampje enz. Honda cbr 600 e wat heb jij?

Ooh hehe, je wil dus direct lawaai maken met de nieuwe sportpijp :)
Heb ook zo'n CBR F2 600, alleen dan beetje omgebouwt als streetfightertje
 
Haha ja idd beetje lawaai is wel welkom:) vind ik al een van de redenen om motor te rijden. Ik heb ook n f2 rood/wit
 
Haha ja idd beetje lawaai is wel welkom:) vind ik al een van de redenen om motor te rijden. Ik heb ook n f2 rood/wit

Haha idd moet wel leuk geluid uitkomen anders is het niks aan :P
Mijn F2 is niet echt standaard meer maar was ook Rood/wit
Streetfighter is misschien niet helemaal op zijn plaats maar poging tot? :P
875645039_5_Qr1s.jpeg
 
Leuk fietsje! K*tje heb net mijn pa even laten bellen naar die motor zaak want die is van n vriend van m. Maar hij is pas rond 1 of 2 sep. Klaar:s dus dat word m denk ik niet:( touren jullie vaker?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan