MFMM - Mega Meeting 2016 - 8 mei

Heb je mij misschien ook bij aankomst erop gezet?
Ik beperk mij tot een kleine selectie van de leukste/mooiste foto's.


DSC_3508C by Vishari Beduk, on Flickr


DSC_4251C by Vishari Beduk, on Flickr


Zoek de telefoon by Vishari Beduk, on Flickr


DSC_4289C by Vishari Beduk, on Flickr


DSC_4506C by Vishari Beduk, on Flickr


DSC_4513C by Vishari Beduk, on Flickr


DSC_5449C by Vishari Beduk, on Flickr


DSC_5679C by Vishari Beduk, on Flickr


DSC_5928C by Vishari Beduk, on Flickr
 
ik zag wel ze motor op een foto maar die zal ie zelf wel hebben gedaan .
prachtige brommert hoor :}

Ja, die heb ik zelf gedaan. ;) Hij stond sowieso om de hoek waar niemand komt. Beetje vol op het normale parkeerterrein. Toch waren er redelijk wat lui met een smartphone, DSLR, actioncam en point 'n shoot camera in Veenendaal op de rotonde. :P
 
Laatst bewerkt:
Mensen kunnen zeggen wat ze willen. Ik heb met B&B 010 opgereden naar het verzamelpunt met een groep van ongeveer 30 man. Dit ging zeeeer geordend. 100 waar we 120 mochten op de A12.. F#ck.. we werden zelfs ingehaald door een camper. Vanaf het verzamelpunt weet ik 100% zeker dat we geen snelheids overtreding hebben begaan ivm politie begeleiding. Ook dit ging mijn inziens en ook van de politie-agent in de begeleidende auto die ik later sprak zeer goed.

Ik heb in ieder geval een superdag gehad en dank mede B&B, mede motorrijders en de altijd leuke sfeer bij de Mac hiervoor.
 

Motormeeting Veenendaal goed verlopen
Vandaag was er bij de McDonald's in Veenendaal weer een motormeeting. Het is erg goed bezocht. Het was gezellig en het is goed verlopen.
Helaas aan het eind van de motormeeting heeft er nog een ongeval plaatsgevonden. Gelukkig bleef de bestuurder van de motor ongedeerd!

Politie Veenendaal Beste mensen, namens ons team bedankt voor uw mooie reacties. Tot volgend jaar. Gr. Henk Heijting.

Aldus Politie Veenendaal! Zo kan het dus ook!

Filmpje aankomst :


13151574_661862857298084_3987772804784914127_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Politie Veenendaal Beste mensen, namens ons team bedankt voor uw mooie reacties. Tot volgend jaar. Gr. Henk Heijting.

Tot volgend jaar? Betekent dat dat iedereen bij de meeting aan het einde van het seizoen vrij spel heeft? :+
 
Das jammer, je zat met vertrek op een mooi punt en ik weet zeker dat je me op de foto gezet hebt.
Zou de laatste met deze motor geweest zijn gezien ik voor iets anders ga kijken

Maar desalniettemin, erg mooie foto's ;)
 
Jammer dat er zo weinig beschikbaar is aan fotomateriaal zoals voorgaande jaren.

Zowaar één hele foto gevonden die er best er stak uit ziet 8-) :

26878930236_68f90b7a80_z.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan