Mfmm mid-winter edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijsiepee

MF veteraan
27 feb 2006
1.797
1
Sneek
Motor-forum Mid-winter Megameeting!

Omdat ik redelijk wat respons kreeg op het idee van een mfmm mid-winter edition. Open ik bij deze het topic voor de mid-winter meet!



  • Plaats - Macdonalds Veenendaal, A12 afslag 23, Ede-Utrecht
  • Datum - Zondag 11 of 18 januari*
  • Aanvang - 11:00 uur

Waarom 2 verschillende datums?​

In de winter heb je soms te maken met vreselijke sneeuwval of bevroren wegen. Meestal weet een slimme metreoloog het weer wel goed te voorspellen, dus ongeveer 2 weken van te voren word de datum waarschijnlijk definitief.

Safety Guidelines and Disclaimer:​

- Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren, mits er geen automobieltjes staan. Zorg ervoor dat je motor niet te veel ruimte inneemt, zodat we proberen iedereen op die parkeerplaats een plek kunnen geven.
- Ruim rommel op waar het hoort, zodat we volgend jaar misschien ook zonder problemen terug mogen komen.
- Iedereen komt op eigen gelegenheid en is zelf aansprakelijk voor het in acht nemen van de verkeersregels.
- Burnouts, wheelies en andere vormen van stunten zijn op het terrein van de Mac niet toegestaan.
- Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht, publiciteit is leuk, ramptoerisme is minder.
- Weg naar de rotonde en het weggedeelte op de rotonde zelf vrijlaten
- Motor-Forum.nl of TS zijn geen van beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.

Aanmelden kan via dit topic. graag niet via pb of mail, msn toevoegen mag altijd.

Als je weer reageert in het topic terwijl je al aangemeld heb, vermeld het er dan even bij. Dit voorkomt een hele hoop verwarring bij mij.

Zie u daar!


1. The poser *O*
 
Laatst bewerkt:
weinig animo nog....


Had je hier niet ook al een topic over lopen of vergis ik me nou?
 
Laatst bewerkt:
Nee, misschien dat mensen dit zich kunnen herrineren omdat ik het vroeg in nabespreking van sept. meeting
 
Haha ik wil wel komen maar ja het megameeting idee gaat een beetje over als er maar 5 motoren zijn he :P
Of het nu in mei of in januari is ik ben erbij.
 
Beide datum's heb vrij staan, dus ik zal er zijn, bij een beetje fatsoenlijk weer :W

3 motoren ,Dus al 1 parkeervak gevuld *O* :P
 
Laatst bewerkt:
kijk, dan kunnen we echt is een keer zonder posers posen.
De 18e kan ik wel, de 11e ben ik al op de motor bezig in Egmond bij de Egmond Halve Marathon.

Dat zijn ook bikkels.
 
Er is niet héél véél animo.

ik ben dus niet aanwezig


hoe kan je nu al een maand van te voren zeggen dat er geen animo is, als je dat een week van te voren doet kan ik me dat nog voorstellen.

maar je geeft in je eigen startpost al aan dat het mogelijk gald kan zijn of dat het sneeuwt.

de meeste mensen die daarwerklijk willen komen wachten zoals jij al aan geeft is het weer af voor die week voor dat ze daadwerkelijk een besluit nemen om te gaan.

sowieso zijn er heel wat motorrijders die hun stalen ros in de winter op stal zetten om die klote pekel te vermijden.

dus heb geduld en wacht af , want als een topic starter nu al er mee wil kappen dan komt die mid winter meet nooit van de grond
 
oh ja ik kan niet, mijn vriendin wil me ook nog een keer zien die periode, dan leef ik al in een hotel en ziet ze me door de weeks niet
 
hoe kan je nu al een maand van te voren zeggen dat er geen animo is, als je dat een week van te voren doet kan ik me dat nog voorstellen.

maar je geeft in je eigen startpost al aan dat het mogelijk gald kan zijn of dat het sneeuwt.

de meeste mensen die daarwerklijk willen komen wachten zoals jij al aan geeft is het weer af voor die week voor dat ze daadwerkelijk een besluit nemen om te gaan.

sowieso zijn er heel wat motorrijders die hun stalen ros in de winter op stal zetten om die klote pekel te vermijden.

dus heb geduld en wacht af , want als een topic starter nu al er mee wil kappen dan komt die mid winter meet nooit van de grond

Er bestaat ook nog zoiets als voorgevoel en das bij mij niet goed.
mochten er nu ineens heel veel mensen komen, dan kom ik wel
 
Veel mensen hebben hun paard op stal staan en zullen dus niet komen. Daarbij speelt kou en slecht weer ook een afhankelijke rol.

In mei en september zijn altijd leuke dagen. Redelijke temperatuur en gelukkig al een aantal keer redelijk weer gehad.

Misschien als het redelijk weer is en er ligt geen pekel dat ik dan nog ff kom neuzen als er wat meer mensen zich aanmelden.

Maar ik betwijfel het. Het initiatief vind ik leuk. Maar de tijd is gewoon niet prettig voor een meeting buiten met deze temperaturen.
 
Zullen wel bikkels genoeg te vinden zijn lijkt me, alleen bij de studenten meeting afgelopen zondag waren er een stuk of 10.
Al was die dag natuurlijk erg goed weer voor in december.
 
Zullen wel bikkels genoeg te vinden zijn lijkt me, alleen bij de studenten meeting afgelopen zondag waren er een stuk of 10.
Al was die dag natuurlijk erg goed weer voor in december.

Precies, zelfs hier de Nijmegen MF afdeling was al weer goed voor 8 man :D :P Heerlijk gereden :Y Het is koud, meer niet hoor.
 
het weer lijkt in ieder geval wel goed te blijven komende tijd. koud maar redelijk.

hopelijk blijft dat weer nog even aanhouden voor degene die naar veenendaal gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan