MFMM2 2011 verzamelplaats Carpoolplaats Barendrecht

fluxburn3r

MF veteraan
19 okt 2007
15.767
0
Rozenburg
Facebook
4 sept. megameeting

verzamelplaats: Carpoolplaats Barendrecht Rijerwaard. (schaapherderweg ridderkerk voor google maps/navigatie)

tijd: 10 uur verzamelen, 10.30 wegrijden. 9.30 verzamelen, 9.55 uiterlijk wegrijden.

het zuid hollandse eilanden verzameltopic sluit bij ons aan, om samen naar den andel te rijden om daar bij een nog grotere groep aan te sluiten: de andel



1. Fluxburn3r (met geleende hawk)
2. MartinQ
3. Type>>R
4. Ricardo-010
5. papa ricardo
6. T-bor
7. Vera92
8. Michel
9. Nephthys
10. Angela83 +1
12.
 
Laatst bewerkt:
idee om eerder te gaan?, wij rijden kwart over 9 weg. kunnen dus kwart voor 10 @ barendrecht zijn. eerder zelfs.
om daar vandaan met ze allen richting tankstation de andel te gaan bij gouda. in mei ook gedaan
wordt het erg druk altijd en is gaaf om met ze allen daar om 10.30 naar Veenendaal te rijden!
 
idd wel leuk zal ff de tijden aanpassen.
betekent alleen wel dat als jullie in barendrecht aankomen we eigenlijk gelijk weg moeten om nog wat speling te houden als ze daar om 10.30 weg willen?

zie trouwens alleen nog geen topic van den andel
 
nee topic heb ik ook nog niet gevonden, en ook op moment zelf geen zin om hem te maken.

tja als wij kwart over 9 wegrijden. zullen we denk nog wel iets eerder als kwart voor 10 op barendrecht zijn, alleen weet ik niet pcis waar, maar dat weet iemand anders vast wel.

vanaf andel is het vaak half 11/kwart voor 11 wegrijden
 
als we iets eerder dan 10 uur wegrijden vanaf barendrecht zijn we wel op tijd bij den andel
geloof dat mrt vanaf jullie meereed, die weet de carpool wel te vinden
en mephisteus ook.

en anders is het even googlen op schaapherderweg ridderkerk
 
Laatst bewerkt:
is trouwens voor mij een ovb gekomen.. tis nog even afwachten of mn motor optijd terug in nederland is en gemaakt kan worden voor de mfmm
 
Michel en ik rijden ook met jullie mee!

Ovb regen/hagel/sneeuw/zandstormen enz. enz. :Y
 
Laatst bewerkt:
Kan je zelf niet een motor lenen?
Of bij iemand achterop?

heel mss dat ik die van me buurman kan lenen (wel leuke keuze dan, fireblade of een honda hawk met een opgevoerd blok erin :P)
maar achterop doe ik sowieso niet, kan er neit tegen als ik de controle niet heb, ben blij dat ik uberhaupt nog bij iemand in de auto durf te stappen :P
 
heel mss dat ik die van me buurman kan lenen (wel leuke keuze dan, fireblade of een honda hawk met een opgevoerd blok erin :P)
maar achterop doe ik sowieso niet, kan er neit tegen als ik de controle niet heb, ben blij dat ik uberhaupt nog bij iemand in de auto durf te stappen :P

Zou wel tof zijn als je die kan lenen ja! :P
Of anders op de motor van sab en zij achterop :+
 
You can ask :P
Er is ook maar 1 iemand die op mijn motor mag rijden en dat is michel :+ Verder moet iedereen er gewoon vanaf blijven O-)

nah kijk wel of de buurman goed gezind is.
kan eht best begrijpen als ie het niet wil.
zoniet dan heb k gewoon pech en haak ik echt af.
morgenavond ff vragen
 
en flux is gewoon voorrijder :)
mag de hawk lenen van de buurman, uiteraard iets minder vet dan de fireblade maar kan me heel goed voorstellen dat ie die liever echt niet uitleent :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan