MFOost #109 "zeikerds!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Realer, 1 serie is een leuke auto.

minpunten voor mij zijn
- prijsstelling. Blijft een vrij prijzige middenklasser
- Ruimte, achterbank en koffer zijn beneden gemiddeld in zijn klasse
- stoelen. Voorstoelen standaard vind ik niet prettig zitten, de luxere sportstoelen ( lengte van de zitting verstelbaar, kantelverstelling etc. ) verhelpen dit. maar dit is voor iedereen verschillend natuurlijk.

De prijs weet je als je BMW gaat shoppen, maar in mijn ogen krijg je daar voldoende voor terug, anders zou je geen BMW hoeven kopen. Ruimte is voor mij ook niet belangrijk ( geen kids enzo ) en de stoelen zijn dus ook te verhelpen.

Als ik geen auto vd zaak reed was de kans groot dat er een 1 serie zou staan hier :Y

*edit. maar dan wel 1 met minimaal 140 pk. ;)
 
Laatst bewerkt:
@ Realer, 1 serie is een leuke auto.

minpunten voor mij zijn
- prijsstelling. Blijft een vrij prijzige middenklasser
- Ruimte, achterbank en koffer zijn beneden gemiddeld in zijn klasse
- stoelen. Voorstoelen standaard vind ik niet prettig zitten, de luxere sportstoelen ( lengte van de zitting verstelbaar, kantelverstelling etc. ) verhelpen dit. maar dit is voor iedereen verschillend natuurlijk.

De prijs weet je als je BMW gaat shoppen, maar in mijn ogen krijg je daar voldoende voor terug, anders zou je geen BMW hoeven kopen. Ruimte is voor mij ook niet belangrijk ( geen kids enzo ) en de stoelen zijn dus ook te verhelpen.

Als ik geen auto vd zaak reed was de kans groot dat er een 1 serie zou staan hier :Y

*edit. maar dan wel 1 met minimaal 140 pk. ;)

Kijk, daar heb ik wat aan!

Heb vandaag in een 118i executive gezeten, en moet zeggen dat ik ook de standaard stoelen erg prettig vind zitten.
En vermogen, ik wil een auto hebben die op een 80 weg gewoon vlot kan inhalen, De 116 valt dus af, maar 130+ pk is al voldoende.

(Maar meer is beter! }) )
 
Zo jullie zijn nog laat online geweest...

993ti: Wat een verschrikkelijke clip hahahahahaha. En het liedje is nog erger.

Goedenacht! Morgen nog Texers bij mooi weer of gaat iedereen richting Assen?
 
Zo jullie zijn nog laat online geweest...

993ti: Wat een verschrikkelijke clip hahahahahaha. En het liedje is nog erger.

Goedenacht! Morgen nog Texers bij mooi weer of gaat iedereen richting Assen?
Verschrikkelijke clip? -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan