MIG lasapparaat... tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knukkel

MF veteraan
21 jun 2004
2.599
0
Ik wil een Mig lasapparaat aanschaffen... Het is voor hobby gebruik zoals het lassen van spatbordjes, framedelen en licht constructiewerk.

Ik heb geen zwaar eisenpakket, maar de wensen zijn:
- 230V, 16A
- van dunne plaat tot ± 5mm materiaal
- 0.6 - 1.0 mm draad
- "Echte" Flessen
- makkelijk in gebruik
- En het moet een beetje kwaliteit zijn...

Ik heb er verschillende gezien op marktplaats e.d. (conti-mig 150, cebora bravo serie), maar ben op zoek naar gebruikservaringen.

Dusss... heeft er iemand tips voor me??
 
Mijne is BTW wel te koop. De reden hiervan is dat mijn werkzaamheden zijn verandert en ik er bijna geen gebruik meer van maak. Tja hout kan je nou eenmaal niet lassen. dat moet geschroefd of gespijkerd worden.


Grtzz


Ps. Hij is met aankoopbewijs en alle boekjes erbij.
 
Mijne is BTW wel te koop. De reden hiervan is dat mijn werkzaamheden zijn verandert en ik er bijna geen gebruik meer van maak. Tja hout kan je nou eenmaal niet lassen. dat moet geschroefd of gespijkerd worden.


Grtzz


Ps. Hij is met aankoopbewijs en alle boekjes erbij.

Send me an email please ;)

uiteraard als ik aan de beurt ben, topic is geopend door iemand anders dus die heeft eerste keus.
 
Mijne is BTW wel te koop. De reden hiervan is dat mijn werkzaamheden zijn verandert en ik er bijna geen gebruik meer van maak. Tja hout kan je nou eenmaal niet lassen. dat moet geschroefd of gespijkerd worden.


Grtzz


Ps. Hij is met aankoopbewijs en alle boekjes erbij.

Welk type 155? 165?
Ik wel belangstelling...
 
Vraagprijs??

Euhm, ik neem aan dat je de volgorde van dit topic aangaat als het om verkoop gaat?
Anders had ik je namelijk misschien al moeten mailen, vind alleen dat Knukkel de eerste keus heeft aangezien hij het topic gestart is.

Da's netjes...! :}
... en daar komen we vast wel uit :}

Vraagje voor Noppie 30: Waarom heb jij de 155 aangeschat? en niet bv de 165?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan