Wullebolle
MF veteraan
Nog ene: mijne madame ClarkWuuf op nen XJ600S
Fully: wie heeft je achterspatbord gepikt?
Fully: wie heeft je achterspatbord gepikt?
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hmmmm, dan kan ik niet achterblijven en moet mijn diversionekke ook worden toegevoegd aan de eregalerij!
enne, dat lukte dus niet..... iemand een idee hoe ik met mozilla/linux een attachment hierbij plak????
Ik stem vóór! Er zijn zat van die Grote-Vul-Merk-En-Type-Maar-In-topics; waarom niet voor de Diversion?... Kunnen we dit draadje Het Grote Diversion Topic gaan noemen...
Dezelfde persoon die ook mijn kofferrekjes heeft gejatNog ene: mijne madame ClarkWuuf op nen XJ600S
(Afbeelding)
Fully: wie heeft je achterspatbord gepikt?
Das een errug mooi plaatje Hakman!!!
Ivm. 'het gerammel': een beetje spelen met de ketting (meer of minder aanspannen) brengt een klein beetje soelaas, maar niet veel.
Ofwel maakt zo'n band echt wel een verschil (de vorige was echt wel hééélemaal op), ofwel ligt er gewoon een andere maat op
Mooi geel is niet lelijkPlaatje van de bananenyammie van m'n vrouw:
Ook al! Dat schijnt een populaire modificatie te zijn... 't Is inderdaad niet erg mooi, zo'n taartschep achterop, maar is het wel toegestaan om 'm eraf te halen? Meestal verdwijnt met het spatbord ook de (verplichte!) reflector, toch? En heeft het geen gevolgen voor de inruilwaarde (motor niet meer origineel)?Inmiddels wel een stuk van het achterspatbord afgehaald.
Ook al! Dat schijnt een populaire modificatie te zijn... 't Is inderdaad niet erg mooi, zo'n taartschep achterop, maar is het wel toegestaan om 'm eraf te halen? Meestal verdwijnt met het spatbord ook de (verplichte!) reflector, toch? En heeft het geen gevolgen voor de inruilwaarde (motor niet meer origineel)?
Aha, ik dacht dat je 'm d'r af moest zagen...Reflector?
[me]GranCandy gaat eens even in de kast in de schuur met losse onderdelen kijken
[/me]
Ah, tja, die is er gewoon vanaf gegaan.
Maar en passant zie ik dat er op mijn Cagiva origineel helemaal geen reflector zit
De taartschep zit gewoon met boutjes vast; bij inruil schroef ik 'm er wel weer op.
Tis ook een makkelijke modificatie: vier schroefjes losdraaien en weg is het ding. Kan dus ook zonder probleem weer terug worden geplaatst. Behalve die van mij dan, want die heb ik met een stanleymes moeten mishandelenMooi geel is niet lelijk Ook al! Dat schijnt een populaire modificatie te zijn... 't Is inderdaad niet erg mooi, zo'n taartschep achterop, maar is het wel toegestaan om 'm eraf te halen? Meestal verdwijnt met het spatbord ook de (verplichte!) reflector, toch? En heeft het geen gevolgen voor de inruilwaarde (motor niet meer origineel)?
Zou wel willen foto's plaatsen maar ze zijn allemaal > 1000KB terwijl ze max 100 KB mogen zijn om ze te kunnen posten. Hoe krijgen jullie ze zo klein ?
Ik heb de indruk dat de inhoud van deze stelling lichtjes begint te verschuiven ;-) maar zo erg is dat nu ook weer niet.
Anyway, terug een beetje on-topic:
Ivm. 'het gerammel': een beetje spelen met de ketting (meer of minder aanspannen) brengt een klein beetje soelaas, maar niet veel.
Vorige week liet ik een nieuwe voorband monteren. Ik vroeg gewoon 'een nieuwe graag, meneer'. Vroeger lag er een Bridgestone (denk ik) op, maar nu legde hij er een Dunlop Arrowmax op (dat lag er achteraan al op). Ik weet niet precies wat er nu veranderd is, maar de motor stuurt helemaal anders. Ofwel maakt zo'n band echt wel een verschil (de vorige was echt wel hééélemaal op), ofwel ligt er gewoon een andere maat op (wat me redelijk sterk lijkt).
Heeft er nog iemand ervaring met de Arrowmax? Bevalt dat? En waren jullie ook €125 kwijt?
Een fotootje van mijn diversion heb ik hier niet dadelijk bij de hand (vrees ik), maar 't is net dezelfde grijze van 94 zoals hierboven al gepost werd.
Doei,
Elrond