searearwindowhelmet
MF'er
- 11 dec 2009
- 232
- 3
Beste MF-ers..
Na lange tijd weggeweest te zijn en ook lange tijd niet meer te hebben gereden ben ik weer begonnen.
Vanochtend met de motort naar mn werk gereden (en niemand gespot helaas).
Vanavond ga ik beginnen met het loshalen van de achterbrug bij mn Div XJ600, met alle toebehoren die ook loskomen.
De rede is metname mn schokbreker moet ik nakijken omdat ik over hobbeltjes erg piep. mogelijk een lagertje bij de schokbreker of linksysteem (geen idee waar en wat dat is) en dit moet ik allemaal gaan onderzoeken/nakijken.
Als de achterbrug toch los is, kan ik gelijk mn achtervelg oppoetsen, en hopelijk reageerd iemand op deze post in mijn omgeving (Enkhuizen) die een polijstmachine heeft....
Als dat allemaal gedaan is, is mn voorvork aan de beurt want de keerringen moeten vervangen worden. beide beginnen te roesten en moeten vervangen worden.
maar dat komt pas als de achterbrug geheel klaar is.
Nu is mijn vraag of iemand bovenstaande al eens gedaan heeft, en of hij/zij tips heeft waar ik op moet letten. Tijdens het demonteren maak ik veel fotoś en heb de werkplaatshandboek erbij....
Na lange tijd weggeweest te zijn en ook lange tijd niet meer te hebben gereden ben ik weer begonnen.
Vanochtend met de motort naar mn werk gereden (en niemand gespot helaas).
Vanavond ga ik beginnen met het loshalen van de achterbrug bij mn Div XJ600, met alle toebehoren die ook loskomen.
De rede is metname mn schokbreker moet ik nakijken omdat ik over hobbeltjes erg piep. mogelijk een lagertje bij de schokbreker of linksysteem (geen idee waar en wat dat is) en dit moet ik allemaal gaan onderzoeken/nakijken.
Als de achterbrug toch los is, kan ik gelijk mn achtervelg oppoetsen, en hopelijk reageerd iemand op deze post in mijn omgeving (Enkhuizen) die een polijstmachine heeft....
Als dat allemaal gedaan is, is mn voorvork aan de beurt want de keerringen moeten vervangen worden. beide beginnen te roesten en moeten vervangen worden.
maar dat komt pas als de achterbrug geheel klaar is.
Nu is mijn vraag of iemand bovenstaande al eens gedaan heeft, en of hij/zij tips heeft waar ik op moet letten. Tijdens het demonteren maak ik veel fotoś en heb de werkplaatshandboek erbij....