mijn eerste offroad ervaringen

scoob

MF'er
22 mei 2004
121
0
Wijchen
Ik geloof dat ik dit erg leuk ga vinden.

jump.jpg
 
Laatst bewerkt:
Stoer! Maar ik zou met zo'n oude XL toch wel erg bang zijn voor deuken in de metalen tank.
 
Mooie sprong met die XL....voor de zekerheid zou je de volgende keer je spiegels eraf kunnen halen.
 
full


Mooi foto :Y
Heb ook een keer het geluk gehad dat er op het goede moment een plaatje werd geschoten.
Zal hem ff erbij zetten (als het lukt) :?
 
Zeker knap al is dit maar een momentopname.
Rij van het weekend maar eens mee met de offroad rit in Havelte (06-51640673) en dan weet je echt of je al een beetje kunt rijden ;-)
Ik zoek natuurlijk wel de beste foto uit. Ben tenslotte maar een rookie.
8-)
 
Ik geloof dat ik dit erg leuk ga vinden.

(Afbeelding)
he hee *O*
ik heb (samen met een paar vrienden) ook een paar van die oudjes staan
om eens lekker los te gaan over een stuk braakliggend terrein + aangrenzend bos
Ik zal thuis eens kijken of ik nog soortgelijke actiefoto's heb

ride on!!
**Redrider**
'00 XR650R (mijn eigen speeltje)

'76 XL250 K3 (gestolen)
'83 XR500R (gestolen)
'77 XL250 K3 (rijdend / beurtje nodig)
'81 XL250S (in revisie)
'85 XL500R (in prima staat)
'84 XL/XR500 (in onderdelen)
'82 CR125 (in revisie)
 
Laatst bewerkt:
Nice doe alleen please een helm op met vaste kaak.
Als je daar 1 keer goed mee voorover knalt heb je dat plastic in delen van je gezicht zitten -O- :Y
 
Nice doe alleen please een helm op met vaste kaak.
Als je daar 1 keer goed mee voorover knalt heb je dat plastic in delen van je gezicht zitten -O- :Y

ff een vrag van een nitwit in het crossgebeuren,
wat is een helm met vaste kaak?
Zijn er dan ook verschillende soorten crosshelmen, aangezien ik alleen maar crosshelmen op de foto's zie staan
 
Crosshelms met een losse kaak zijn meestal de oldschool helms :) die je gelukkig niet veel meer ziet.

Het deel dat voor je mond langskomt was vroeger van hardplastic en 1 keer goed crashen spat dat in een paar stukken.
Zit dus los op de helm zelf geschroeft.

Nog oudere oldschoolcrosshelm hadden alleen een kapje dat over de mond/neus/kin heenviel en met een elastiek aan beide kanten aangespannen moest worden...

-O- -O-

Edit:

Dit is dus die nog oudere crosshelm: :X

Iwan_bocht.jpg
 
Laatst bewerkt:
Moet zeggen dat Michel gelijk heeft, al eens veel profijt gehad van mijn (moderne) crosshelm, scheelde weinig of ik had met mijn kinnetje over het gravel geschuurd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan