Mijn ervaring met Motorhuis Napoleon in Haelen

Ik vind het raar hoor.
Ik had serieuze interesse in die ttr die nog steeds ( geloof ik ) op MP staat.
Als je dan niet reageert.... lijkt het mij duidelijk dat ik daar niks moet kopen.
Misschien vond hij een inruil hornet die helemaal af was niet interessant genoeg.

Je had bij serieuze belangstelling ook gewoon even kunnen bellen hoor, niks mis mee...
Ikzelf heb de indruk dat mensen die gewoon bellen veel vaker serieus zijn, en ook vind ik een telefoontje veel leuker en persoonlijker tov een "koud" mailtje.., maarja, dat is slechts mijn eigen mening.
 
Je had bij serieuze belangstelling ook gewoon even kunnen bellen hoor, niks mis mee...
Ikzelf heb de indruk dat mensen die gewoon bellen veel vaker serieus zijn, en ook vind ik een telefoontje veel leuker en persoonlijker tov een "koud" mailtje.., maarja, dat is slechts mijn eigen mening.

Maar mailen moet toch ook kunnen of niet?
 
Maar mailen moet toch ook kunnen of niet?


Persoonlijk zou ik zeggen dat als een bedrijf op de website de optie van e-mail contact aanbiedt er ook gereageerd moet worden op e-mail.

Desnoods met een automatisch gegenereerd bericht "dat e-mail op dit ogenblik niet behandeld kan worden en of men bij belangstelling even zou willen bellen".

Stomweg niet reageren als je wèl de optie biedt komt nogal lomp over. :X :X
Haal dan je mail-adres weg van de site.


Maar goed, dat is mijn mening.

Misschien zijn er wel hele goede redenen om een mail adres te vermelden waar je dan vervolgens niets mee doet. :? :?
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik zeggen dat als een bedrijf op de website de optie van e-mail contact aanbiedt er ook gereageerd moet worden op e-mail.

Desnoods met een automatisch gegenereerd bericht "dat e-mail op dit ogenblik niet behandeld kan worden en of men bij belangstelling even zou willen bellen".

Stomweg niet reageren als je wèl de optie biedt komt nogal lomp over. :X :X
Haal dan je mail-adres weg van de site.


Maar goed, dat is mijn mening.

Misschien zijn er wel hele goede redenen om een mail adres te vermelden waar je dan vervolgens niets mee doet. :? :?

Hier dacht ik inderdaad ook aan toen.
Hij staat op MP en je kan mailen.
 
Schijnbaar ben ik van de weinigen met goeie ervaringen bij Napoleon.

In 2006 daar geweest voor een BMW R1100S. Ze hadden er 3 staan in de zaak, alleen destijds boven mijn budget. Onder het genot van een bak koffie bleek dat men ook motoren uit Duitsland importeert.
Dit resulteerde erin dat hij een week later een BMW R1100S, volledig dealeronderhouden, op de stoep had staan. Proefrit was totaal geen probleem. Weer een week later had ik hem op naam staan.

Van de garantie heb ik overigens geen gebruik hoeven te maken.

Ik zou er zo weer een motor kopen :) , maar dat is ieder voor zich natuurlijk...

Greetz T
 
En ik, dumb-ass die ik ben, zat lekker te lezen over een motorzaak welke ik alleen van naam ken....hihi. Niet gehinderd door enige kennis of kunde, en niet gekeken naar de data van de posts.......


Failliet -> BAM! (hoeven we er ook niet meer naartoe :X)
 
Ben ff wezen kijken zaterdagmiddag. Op BVA auctions kun je zien wat er zoal geveild gaat worden. Zelfs een heuse Aston Martin Vantage cabrio voor een startbod van €30.000! :9~
 
Laatst bewerkt:
Ach, die man is zeker niet verkeerd.

Ik heb zeer goede ervaring met deze meneer, KTM SM gekocht.

En geloof mij, de verkoop is niet meer leuk!!!
Kijk maar eens naar motor centre Venlo..
Ook dicht door mensen die alleen maar komen rijden kijken en niet kopen!.

Maar is niet goed om zo te gaan doen, zo hoort het niet!

Prijzen waren anders wel HEEL GOED altijd!!
 
Dan heb je toch wat gemist...
Motor Center Venlo is weer open hoor!!! Vandaag nog gesloten ivm carnavalsweek maar zaterdagmorgen weer open.Trouwens al vanaf half januari was de winkel weer open door de weeks t/m vrijdag en vanaf februari ook weer op zaterdag. Fijn dat MCV toch weer open is voor regio Venlo. :Y
Ach, die man is zeker niet verkeerd.

Ik heb zeer goede ervaring met deze meneer, KTM SM gekocht.

En geloof mij, de verkoop is niet meer leuk!!!
Kijk maar eens naar motor centre Venlo..
Ook dicht door mensen die alleen maar komen rijden kijken en niet kopen!.

Maar is niet goed om zo te gaan doen, zo hoort het niet!

Prijzen waren anders wel HEEL GOED altijd!!
 
Zaterdag eens effe naar Venlo. Kijken bij MCV voor wat spullen. En natuurlijk even kijken hoe de zaak er nu na de heropening uitziet :Y :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan