Jedi
MF veteraan
Die reactie zegt al voldoende.. Geen kans dat ik daar ooit ga kijken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, de reactie van TS is lekker genuanceerd...Man doe gewoon je verhaal op een beetje professionele manier. In plaats van iedereen uit te maken voor leugenaar. Vind dit geen fadsoenlijke reactie van Motorhuis.
Toen ik MF ontdekte eind vorig jaar, was ik in eerste instantie ook alleen maar aan het lezen. Pas toen ik de behoefte (lees: goede reden) had om te 'schrijven' heb ik me aangemeld. Ik denk dat dit bij de meeste mensen zo gegaan is.
En ik vind dit best een goede reden eigenlijk.
Nee, de reactie van TS is lekker genuanceerd...
Nee ook niet, maar je moet van motor zaak toch wel verwachten dat ze klant gericht zijn. En een goede reden om hun manier van handelen te rechtvaardigen. Dit modder gooien getuigd van geen van beide.
Nee ook niet, maar je moet van motor zaak toch wel verwachten dat ze klant gericht zijn. En een goede reden om hun manier van handelen te rechtvaardigen. Dit modder gooien getuigd van geen van beide.
Vervolgens reageert nog iemand over 1 of ander Bimota lulverhaal waar hij vorig jaar in februari voor bij ons in de zaak is geweest. Ik kan U verzekeren dat wij reeds meer dan 25 jaar geen Bimota meer hebben gehad en dat wij op de door hem genoemde datum gesloten waren ivm een sterfgeval van een medewerker. Hier worden we verwisseld met een collega uit de buurt.
Nee ook niet, maar je moet van motor zaak toch wel verwachten dat ze klant gericht zijn. En een goede reden om hun manier van handelen te rechtvaardigen. Dit modder gooien getuigd van geen van beide.
Klant gericht zijn is wat anders als jezelf laten schofferen; ook ik heb hier regelmatig mee te maken dat "klanten" denken dat ze alles maar kunnen maken. Hulde voor de reactie van Motorhuis Napoleon.
Wat betreft reactie van Napoleon. Komt toch een beetje klein over (Napoleon ~ klein ). Heb hier heel het forum achtereen gelezen en hij reageert op dingen die niet geschreven zijn en (voor zover ik heb kunnen lezen) zelfs op een verhaal dat hier niet voorkomt... Toch een beetje gek.
Ik moest vandaag voor mijn werk in Roermond zijn.... Vlakbij Haelen dus toch ff kijken .
voor het aantal motoren dat er op die beperkte oppervlakte staat!
Niet normaal, zo zou ik ze niet eens kunnen neerzetten !
Maar goed, los van de vraag of dat goed is, en of dat uitnodigt tot de aankoop van een motor, kan ik me het standpunt in deze van de verkoper goed voorstellen. Om er één motor uit te halen, moet de halve zaak leeg.
Uit commercieel oogpunt niet gunstig, echter ik denk dat hij zijn zaak ook niet groter kan toveren...... Er staan in ieder geval heeeeeel veeeeeel fietsen.......
Dus ik denk dat hij heeft moeten kiezen tussen een beperkt aanbod, of beperkte ruimte er fiets....
Geniale opmerking vind ik dit. Zo'n gevoel heb ik ook bij deze motorzaak..misschien koopt die verkoper ook kleren zonder ze eerst te passen..
Haha, hulde dat Motorhuis hier reageert... De reactie versterkt de topictitel in ieder geval wel .
Maargoed... Er zijn genoeg mensen die van ver komen, wel geluk hebben een proefrit te mogen maken, de motor kopen en er nooit meer terug komen...