Cpt. Screwboot
MF veteraan
Verder is het overduidelijk hoe de schade is ontstaan, zoals ik al eerder aangaf.
De monteur heeft beide kanten van de tank eerst losgehaald, en deze daarna staan kantelen om eronder te kunnen en de boel te ontkoppelen.
Dit is hoe de schade bij het balhoofd is ontstaan, omdat de tank heeft gesteund op het frame
De schade op de zijkant van het frame komt overeen met butsen aan de onderzijde van de tank, wat er op wijst dat de tank overdwars heeft gelegen hierna op het frame omdat de monteur er schijnbaar niet goed bijkwam, dit alles al schuivend, en dan krijg je dit dus..
En dan vervolgens roepen dat het er al zat? Ik heb 1,5 week terug de GPS kabel onder de tank van deze motor staan verwijderen ivm verkoop waarbij ik de tank ook omhoog heb gehad, en er zat absoluut 0 schade, dat krijg je namelijk niet als je weet waar je mee bezig bent.
Sorry, maar dan ben je gewoon een beroerde "zaak" en mag je van mij meteen opdoeken. Zoals iemand al aangaf, als dit al de buitenkant is, hoe zou het "onderhoud" dan gegaan zijn..
De monteur heeft beide kanten van de tank eerst losgehaald, en deze daarna staan kantelen om eronder te kunnen en de boel te ontkoppelen.
Dit is hoe de schade bij het balhoofd is ontstaan, omdat de tank heeft gesteund op het frame
De schade op de zijkant van het frame komt overeen met butsen aan de onderzijde van de tank, wat er op wijst dat de tank overdwars heeft gelegen hierna op het frame omdat de monteur er schijnbaar niet goed bijkwam, dit alles al schuivend, en dan krijg je dit dus..
En dan vervolgens roepen dat het er al zat? Ik heb 1,5 week terug de GPS kabel onder de tank van deze motor staan verwijderen ivm verkoop waarbij ik de tank ook omhoog heb gehad, en er zat absoluut 0 schade, dat krijg je namelijk niet als je weet waar je mee bezig bent.
Sorry, maar dan ben je gewoon een beroerde "zaak" en mag je van mij meteen opdoeken. Zoals iemand al aangaf, als dit al de buitenkant is, hoe zou het "onderhoud" dan gegaan zijn..