mijn gsr

bertgsr

Rookie
5 sep 2014
16
0
Voorne Putten
Hoi,
Ik ben Bert en heb vandaag mijn WITTE GSR opgehaald.
Ik heb deze week dit forum al helemaal doorgespit en er al veel interessante info uitgehaald.

Gsr is 6 mnd oud en er zitten al veel zaken op, zoals: onderkuip, kleine kenteken plaat houder, led knipperlichten, soloseat, flyscreen en als klap op de vuurpijl een quickshifter.
En niet te vergeten een yoshimura demper.

Vandaag dus lekker rond gescheurt en wat een heerlijke fiets is dit. Stuurt licht en betrouwbaar, remt uitstekend ( ik had een getunende kawa zrx 1100 r met een vol gewicht van tegen de 260 kilo en uiteraard de techniek van 16 jaar geleden, dus dan remt alles daarna prima :)). Prettige zit positie die uitnodigt tot veel bekeuringen, maar ook prima is om rustig te toeren.
kortom, ik ben er blij mee.

Ga ik er nog iets aan veranderen willen jullie weten. Ander stuurtje zal er nog wel van komen, chroom vindt ik niet te pruimen. Stuurtje moet wel de zelfde zitpositie opleveren. Er zullen misschien nog wel wat dingetjes veranderen, maar dat is meer voor van de winter. Eerst maar eens lekker rijden.
Eind deze maand nog een weekje weg naar Frankrijk waarschijnlijk.

Foto's ga ik op oefenen.

Groet en tot onderweg
full
 
Laatst bewerkt:
heey Bert!

welkom hier, en dat is echt een mooie motor :Y
zelf rij ik een GSR600 en ben er ook zeer over te spreken, ik kan je trouwens (als je dat nog niet zelf hebt gevonden ;) ) het GSR750 topic aan raden dit is waarschijnlijk een erg leuk en leerzaam topic voor je maar je bent natuurlijk op ons (GSR600 deel 13) topic ook va harte welkom.


ik wens je heel veel leuke en veilige km toe!


GR NEMO!


( |( zie dat je het topic al hebt gevonden ;) ;) )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan