mijn motor is gestolen!!!!!

OMAR6

MF'er
27 feb 2003
156
0
groningen
dag jongens!!!!!
om Zatedag avond tussen 22:30 en 23:30 mijn nieuwe 2003 model R6 was gestolen in mijn wijk de centrum van Groningen (stassionstraat die heel druk is). Toen wild ik om 23:30 mijn motor in mijn grage boxe platsen, was het niet meer op dat fucking :( |( ;( trotoir. die was mijn baby:
full
 
Nee hè, niet weer èèn! ;(

Heb je misschien het kenteken of bijzondere kenmerken van de motor? Kunnen mensen er naar uitkijken.

Je bent hopelijk wel minimaal WA+ verzekerd?
 
Balen joh! :( Waarom moeten ze ook altijd aan andermans spullen zitten :r

Ik hoop dat je all-risk verzekerd bent en dat alles snel en goed wordt afgehandeld. Zet 'm voor de zekerheid ook nog even op www.motorgestolen.com.
 
heb ik een plaat waar mijn naam staat OMAR onder mijn kenteken, maar zij zullen de plaat zeker wegwijzen
 
Damn zeg!

Als je zo'n vent ziet zou je hem toch lam slaan. Wat een teringzooi zeg!

Suc6 ermee!
 
Een maand geleden heb ik precies het zelfde gehad. :(
Heb inmiddels weer een andere gekocht...
maar de kwaadheid die je voelt dat een ander aan je spullen komt waar je zelf lang voor gespaard hebt herken ik heel goed.
Hoop dat je een ART slot erop had voor de verzekering!
Succes met alles! *D
 
hij stond dan niet ergens aan vast? want met een alarm (spyball), slot had dat toch wel lawaai moeten maken op de stoep voor.. kut zeg

Maar zoals boven al staat, zet het op die site. Unive is wel goed, dus hopelijk komt dat wel goed.

kut man, suc6
 
Heel erg klote voor je man! :(

Het valt me weer op dat het weer een R6 is die gestolen is!
Ik heb al een aantal berichten gelezen zo en dat waren bijna allemaal R6'jes!
Aantal mensen gehoord die ook een R6 hadden die ook gestolen waren! :X

in ieder geval, ik hoop voor je dat je verzekering snel uitbetaald zodat je een andere motor kan kopen! |(

succes!
 
Diep triest hoor, lijkt me verschrikkelijk als je mooie machien weg is. Kunnen ze niet hard genoeg tegen optreden :(
Sterkte !!
 
jezus, das echt kut. Ik hoop voor je dat ze hem weer vinden.

had je heb vast gezet aan een paal oid?
helaas niet gewoon de U slot in de wheel en de alarm + de nieuwe blocking system van de model 2003 R6s. Komt wel goed. de grapig punt is dat om Mondag mijn vriendin heeft met mij uitgemaakt dus weg gegaan en om Zatedag de R6 ook weg. een week twee shity things :(
 
Heeft je vriendin het niet gedaan om je een hak te zetten })
(met de reservesleutels bijvoorbeeld of kopieen?)
en dat ze daarna weg is gereden over die paddestoel ehh weg ?

Je weet maar nooit...

Succes !
 
Heeft je vriendin het niet gedaan om je een hak te zetten })
(met de reservesleutels bijvoorbeeld of kopieen?)
en dat ze daarna weg is gereden over die paddestoel ehh weg ?

Je weet maar nooit...

Succes !

was een vent die op de motor zat, dus zal et zijn ex niet zijn.
 
Heeft je vriendin het niet gedaan om je een hak te zetten })
(met de reservesleutels bijvoorbeeld of kopieen?)
en dat ze daarna weg is gereden over die paddestoel ehh weg ?

Je weet maar nooit...

Succes !

leuke bedacht maar, eerst ik vertrouw haar en tweede er is een transponder system met de sleutels dus als je aleen een copie maakt je moet ook de elektronica system die met de sleutel zit hebben, dat is gebouwed met de sleutels in deze nieuwe motorfietsen. Dus mooie niet.....
 
Zonde van je mooie fiets!
Heeel veeel sterkte met de afwikkeling..

Ik snap niet dat er bij de politie Groningen nog geen lampje gaat branden.. Dit is de zoveelste al die ik hoor (in Groningen zelf) waarvan de Motor gejat is.. Lekker blijven flitsen jongens :( levert veeeeeel meer op dan achter echte criminelen aan zitten |(

Ik weet niet meer van wie ik agressiever word: de politie of de kl**tzak die de motor jat :(

Voor iedereen in Groningen (en ook daarbuiten natuurlijk) ZET HEM GOED OPSLOT en aan een vast object vast anders is je motor seizoen voorbij !!

Omar, heb je al aangifte gedaan en hoe hebben ze hem meegenomen, sloten doorgeknipt of ingeladen? Heb je nog ooggetuigen?
Het lijkt erop dat dezelfde gasten mijn fiets ook hebben gejat. Zelfde tijdstip, zelfde dag, zelfde brutaliteit :(
 
Kut zeg....

Hoe krijgen ze dat nou weer voor elkaar, met alarm er op
en toch stelen (zonder lawaai te maken) :?

kheb zelf ook een spyball, maar voel me weer een
stuk minder veilig...

ze zeggen wel eens een ongeluk komt nooit alleen, maar in
3 voud. laten we het niet hopen, 2 is genoeg.

Sterkte...
 
Terug
Bovenaan Onderaan