mijn motor is gestolen!!!!!

zwaar kut en je was nog wel zo trots :P

maar hoe zit dat inderdaad? hij stond op alarm? omzeilen ze dat dan? is het niet afgegaan? hebben ze het uit kunnen zetten?
of is het niet zo luid? :? :? :?
 
Heb wel eens gehoord dat ze een bus purschuim onder je zadel spuiten, eenmaal uitgehard en uitgezet hoor je niets.

Vervolgens busje in en gaan.

Rukkers!
 
Heb m inderdaad nog zien staan zaterdagavond. Ben taxichauffeur in de stad maar heb verder nix raars gezien. Voorig jaar met de superbikes is mij hetzelfde overkomen. Dit jaar heb ik de brommert veilig ergens onder dak gezet. Dat gaat tijdens de superbikes weer gebeuren. Ze zin er gewoon op uit tijdens dit soort weekenden. Bergen met motoren in de stad dus alle kans dat re een tussen zit die ze ff mee kunnen nemen.
Veel succes met de afhandeling, gelukkig ben je goed verzekerd!!
 
Sterkte


Misschien je volgende motor in een kist plaatsen vol met Black Widows :X

En dat jij Inmuun bent voor zo spinneke maarja helaas voor de jatters Hun niet })

Tja dat die spinnekes er wren wist jij nie... die zaten dan al in zo kistje ( stuk of 150) anders had je t noooit gedaan natuurlijk.. :9~
 
damn man! heb je net zo`n mooie bike moet iemand hem weer jatten, als ik het ooit zie gebeuren dat iemand een motor staat te jatten dan sta ik niet voor mezelf in, kan er zo boos om worden! Succes met de afhandeling + verzekering, hopelijk kun je snel weer rijden.
 
Gvd man,
Hopelijk kun je toch weer snel rijden... Ik houd m'n ogen open hier, maar ik denk dat je fiets al lang ver weg is ;(

Ik heb (noodgedwongen) m'n motor altijd onder een hoes buiten staan (in Groningen) en een tijdje terug zag ik s'morgens dat de voorkant van m'n hoes omhoog stond. Dit kon absoluut niet door de wind komen (achterkant wel namelijk). Maar blijkbaar was mijn trots het moeite van het stelen niet waard :X , maar zelfs toen was ik nog best pissig -> blijf met je poten van m'n spul af!!!

Sterkte iig!
 
Zonde van je mooie fiets!
Heeel veeel sterkte met de afwikkeling..

Ik snap niet dat er bij de politie Groningen nog geen lampje gaat branden.. Dit is de zoveelste al die ik hoor (in Groningen zelf) waarvan de Motor gejat is.. Lekker blijven flitsen jongens :( levert veeeeeel meer op dan achter echte criminelen aan zitten |(

Ik weet niet meer van wie ik agressiever word: de politie of de kl**tzak die de motor jat :(

Voor iedereen in Groningen (en ook daarbuiten natuurlijk) ZET HEM GOED OPSLOT en aan een vast object vast anders is je motor seizoen voorbij !!

Omar, heb je al aangifte gedaan en hoe hebben ze hem meegenomen, sloten doorgeknipt of ingeladen? Heb je nog ooggetuigen?
Het lijkt erop dat dezelfde gasten mijn fiets ook hebben gejat. Zelfde tijdstip, zelfde dag, zelfde brutaliteit :(

zal ik de aangifte op Donderdag doen, kond ik een afspraak niet eerder dan die dag hebben. de motor was gewoon op slot (kleine slot) maar niet vast op een pal of zo.
maar ja komt wel goed....hope ik!
 
Kut zeg....

Hoe krijgen ze dat nou weer voor elkaar, met alarm er op
en toch stelen (zonder lawaai te maken) :?

kheb zelf ook een spyball, maar voel me weer een
stuk minder veilig...

ze zeggen wel eens een ongeluk komt nooit alleen, maar in
3 voud. laten we het niet hopen, 2 is genoeg.

Sterkte...

hope ik niet Juni was voor mij een slechte maand ondanks mijn leuk veerjaardag feest om 11 juni die ik heb georganiseerd en ook op de zelfde dag waar mijn fiets was gestolen had ik met mijn broer een lekker dag gehad in assen, omdat had ik 2 gratis kaartjes gekrijgen van YAMAHA voor mijn ankoop van de R6. Maar julie begint heel goed, sinds Novenber ben ik bezig om een baan in wetenschapen te zoeken en niets (slechte economie). maar eerste jullie eindelijk heb ik een positive antwoord voor een onderzoek in Trento Italia voor een jaar 27000 euros voor de hele jaar belasting vrij :) . Dus geld krijgen van Unive en misschien ga ik een Ducati koopen. Maar ja zo is het leven ups and downs :) & ;( .
 
zwaar kut en je was nog wel zo trots :P

maar hoe zit dat inderdaad? hij stond op alarm? omzeilen ze dat dan? is het niet afgegaan? hebben ze het uit kunnen zetten?
of is het niet zo luid? :? :? :?

GO FIGURE!!!!!! wie weet, ze zegen "alles is mogelijk" de volgende keer ga ik altijd mij fiets op slot zeten met iets vast.
 
dag jongens!!!!!
om Zatedag avond tussen 22:30 en 23:30 mijn nieuwe 2003 model R6 was gestolen in mijn wijk de centrum van Groningen (stassionstraat die heel druk is). Toen wild ik om 23:30 mijn motor in mijn grage boxe platsen, was het niet meer op dat fucking :( |( ;( trotoir. die was mijn baby: (Afbeelding)


Zeg Omar, je komt toch niet toevallig uit Zuid-Afrika...?.
 
ik hoop dat ze 'm pakken, denk het niet,
maar zo ging ik laast mijn fiets als gestolen opgeven,was gestolen uit mijn huis terwijl mijn vader thuis was. Zit ik daar op het bureau zegt die vent van het bureau ja het kan beter je motor zijn die ze stelen, WAAAAAAAAAAAAAAAAAH dacht het niet meneer de agent, ze moeten gewoon met hun klauwen van andermansspullen afblijven %(*+(_|+_))(*Y%$&#(&($#_* BAH!

sterkte suus :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan