Mijn nieuwe demper

Aardappel

MF veteraan
20 aug 2006
12.889
1
Zwarte grond
Hoi jongens en meisjes,

Ik was al enige tijd op zoek naar een setje nieuwe dempers, maar die zijn allemaal zo duur. Toen vertelde iemand mij dat ik deze misschien zelf kon maken.

Nou toen ben ik dagenlang in de schuur bezig geweest, met zagen, buigen, lassen en slijpen. Passen, meten nog een paar verbeteringen aangebracht en zo. Toen was ik eindelijk klaar.

Alleen ik kreeg het gevoel dat deze dempers niet helemaal goed waren, het leek wel of er benzine in bleef staan tijdens het rijden, dat op een gegeven moment verbrandde.

Na een aantal gesmolten prullenbakken in de buurt en een veelvoud aan gesmolten koekblikbumpers voor het verkeerslicht heb ik toch maar eens gekeken hoe ernstig het nou eigenlijk was.

Toen ik zag wat er aan de hand was heb ik ‘m naar een vakgarage gebracht want dit was een probleem wat ik zelf niet op kon lossen.
Nadat de eerste monteur naar Beverwijk was afgevoerd hebben we besloten dat we de motor eigenlijk niet langer als motor konden gebruiken.



Daarom wil ik jullie vragen wat wel een goede toepassing zou kunnen zijn?









Hier nog even een fotootje van hoe het er nu uitziet:

00036077.jpg


Natuurlijk wel met oorkappen op :+
 
_O- ik vind dat het overige verkeer gewoon rekening moet houden met je.
 
Denk dat de speklappen en hamburgers erg naar benzine zullen ruiken/smaken.... :X
Maar als terrasverwarming is het natuurlijk ideaal. Meteen een mooe lichtshow 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan