Mijn "nieuwe" fiets

750SS

Die hard MF'er
20 jan 2003
864
1
Den Haag
Van Racer naar rijdende baksteen.

Na meer dan een jaar tevreden op mijn Yamaha FZR uit 1990 rond gereden te hebben kreeg ik te horen dat mijn werk per 1 januari naar A'dam gaat verhuizen.

Na lang gezocht te hebben kwam ik op E-Bay een BMW K100 RS tegen.
Vraagprijs € 3000,00. En als onderschrift kleur rood en voorzien van koffers

Verder stond er weinig informatie bij. Ik een mailtje sturen om meer informatie over de fiets te krijgen. 5 minuten later werd ik gebeld.
Ik kreeg te horen dat hij in hem april geimporteerd uit zwitserland. Toen had hij 31000 gelopen. Voordat dat hij hem naar de RDW ging brengen is hij langs Motorport geweest om hem keurings klaar te laten maken. Wat tot gevolg had dat alle vloeistoffen (en filters)waren vervangen en er 2 nieuwe Metzeller banden onder waren gezet.
En vervolgens stelde ik natuurlijk de vraag "waarom doet u hem weg?"
Het antwoord Ik kan er niet lang op rijden want dan krijg ik last van mijn rug.
Aan de hand van het gesprek vond ik het aannemelijk klinken.

Na het gesprek een bod uitgebracht van €3001 euro. En enkele dagen later had ik hem gewonnen. Een dag later afspraken gemaakt over wanneer en waar hij afgeleverd zou gaan worden. Hij zou hem vanuit limburg naar den haag komen brengen.
En afgelopen zaterdag was het zover. Om 10 uur hadden we afgesproken en om 5 voor tien stond hij voor de deur. Eerst natuurlijk de motor laten afkoelen en vervolgens een proefrit. Het was eerst wennen maar na een kilometertje reed het eigenlijk best goed. Dus maar besloten de fiets te kopen!

Vandaag gelijk maar weer een MF-Forum stikker er op geplakt.
O en de kilometerstand nu: 32000

full
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor, kijk maar uit met knieen en vonkeh. Dat zal wel niet zo goed gaan met zijkoffers, of je moet er natuurlijk wat titanium opschroeven.
Veel fijne kilometers toegewenst.
 
Ging even wat verkeerd met het plaatsen van de foto.
(streepje de verkeerde kant op)

Maar dit is hem dus.
Nou hopen dat de verzekering maandag rond is dan kan ik lekker gaan rijden.

Greetings.

:]
 
Wel als je elke dag op en neer moet naar Amsterdam. Op een supersport is dat toch niet te doen joh elke dag. Die zijn voor andere dingen gemaakt :o
op een honda kan dat prima! :)
enige is de druk op de polsen, maar na een paar 1000 km, is dat zelfs
in de stad geen probleem meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan