Mijn oude buurjongen koopt morgen een CR500

Klinkt allemaal zeer spectaculair, maar ik heb alleen geluid, geen beeld, alleen sfeer:waterval!
Doe ik iets niet goed of ligt het aan de computer?
 
Je hebt er wellicht nog nooit van gehoord, maar probeer de FAQ eens te lezen...

[ontopic]
Binnenkort komt er weer wat plastic binnen, zorg wel weer voor foto's
 
Hoe lang gaat die zuiger van zo'n ding mee eigenlijk, is het net zoveel onderhoud als een 125/250cc tweetaktje?
 
Jazeker! :) Gisteren helaas de motor verzopen, dus op mijn motor weer naar huis, en de film gemist :(
Vanmorgen weer geprobeerd, 2 keer trappen en hij liep weer...

bougie eruit en droogtrappen toch?

hoef je niet op je eigen motor met 2 man ;) .
 
Hoe lang gaat die zuiger van zo'n ding mee eigenlijk, is het net zoveel onderhoud als een 125/250cc tweetaktje?

Zuigers etc gaan van een 500 stukken langer mee als van een 125 (uurtje of 10-15 en 250 (uurtje of 25 als je er mee cross..).
Ik geloof dat de meeste lui die met zo'n 500 crossen (of er mee durven te crossen :-)) er een uurtje of 100 mee rijden.

bougie eruit en droogtrappen toch?

hoef je niet op je eigen motor met 2 man ;) .
Ik heb zelf ooit een zo'n 500 thuis gehad (van een kennis) en het probleem wat ik er heel snel mee had is dat je de bougie er niet uitkrijg zonder de tank eraf te halen.... zo makkelijk gaat het dus niet '( .

Ps: ik kreeg hem toen de tijd zowizo al niet aan :P , maargoed op je 15e....... :o
 
Zuigers etc gaan van een 500 stukken langer mee als van een 125 (uurtje of 10-15 en 250 (uurtje of 25 als je er mee cross..).
Ik geloof dat de meeste lui die met zo'n 500 crossen (of er mee durven te crossen :-)) er een uurtje of 100 mee rijden.
'k zou 'm wel op tijd vervangen, heb er al eens eentje (ook van een CR500) in stukjes uit de expansiepijp geschud.
Maar eh, echt verschrikkelijk lollig :] voor op straat zo'n ding. (als je niet te ver weg hoeft iig.)
 
Moet je daarmee van tankstation naar tankstation rijden? kortom is het verbruik van zon 500 cc 2 takt nie super hoog?( hangt natuurlijk ook van je rijstijl af maar toch)
 
Moet je daarmee van tankstation naar tankstation rijden? kortom is het verbruik van zon 500 cc 2 takt nie super hoog?( hangt natuurlijk ook van je rijstijl af maar toch)

verbruik valt juist reuze mee, minder dan me 125 die ik gehad heb :)
 
Moet je eens wat gasgeven , die huidige 250 van me veroorzaakt draaikolken in mijn tank :+

ja ok, maar dat ding is ook wel heel wat nieuwer dan die 500 he ;)
en die 500 draait idd niet zoveel toeren, verbruik valt echt reuze mee van die dingen
 
Het lidmaatschap van de sportschool kun je in ieder geval opzeggen.
Overigens een mooie cr. :9~ :9~
 
1:12 is goed te halen, valt reuze mee...

Voorpoten moeten nog behandeld worden, maar eerst al het plastic ontvangen en er op schroeven...

Totaal gaat dat ding ongeveer €4000 kosten.
 
Momenteel ziet de CR500 er zo uit:






















Alleen het frame hoeft nog maar een zwart kleurtje te krijgen...daarna issie "af".
 
Ik vond toch de oude tankstickers een stuk mooier. Nu zijn de tank, de spoilers en de buddy niet 1 geheel meer. Hij had er ook alleen zwarte spatborden en koplamp op kunnen doen. Was volgens mij mooier geweest (maar da's persoonlijk)
 
ruig ding :} :} , ooit een keer op een cr gereden, damn, dat is andere koek

ding schreeuwt erom om volledig in het mat zwart (met rode wielen) uitgevoerd te worden :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan