Mijn ursus

Hovawart01

Rookie
22 sep 2013
6
0
omgeving Nijmegen
Dag beste zijspanforummers.

Sinds vanavond me geregistreerd op dit forum. Vaak bezocht maar nog nooit de stoute schoenen aangetrokken om zelf iets te posten. Ben redelijk een digibeet maar ga m'n best doen.

Rijdt al jaren motor. Begonnen op een R26, Honda CB 400 four, 2x een XS 650, R100/7 en nu een R1150RT. Mijn jongensdroom is om een zijspan te rijden.
Daarom weer een XS 650 erbij gekocht en een Velorex 562. zijspan. Zijspan rijden is een jongensdroom en die komt hopelijk dit jaar nog uit.

Zo de eerste stap staat.
 
Dag beste zijspanforummers.

Sinds vanavond me geregistreerd op dit forum. Vaak bezocht maar nog nooit de stoute schoenen aangetrokken.

Mijn schoenen zijn juist heel lief, ze doen alles wat ik wil binnen hun gebied. _O- Je hebt maar rare schoenen hoor, ik zou d'r echt eens wat aan doen.

Kein keloel! Je ben van harte welkom hiero. :Y
 
:W Willem
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Welkom. Mooie brommer zo'n XS650, ben benieuwd hoe de combi eruit ziet. Als je door hebt hoe het trucje werkt met foto's plaatsen is het heel simpel. Zelfs ik kan het. ;)
 
Welkom in het gezelligste hoekje van het Motorforum!
Foto's zijn we gek op en bouw ideeen nog meer.
Ik begrijp dat de Velorex nog niet vast zit aan de XS, ga je dat zelf doen of laat je hem ergens aanbouwen?
We helpen je graag met ongevraagde adviezen en onmogelijke tips!

:W
 
Ik verwachte eigenlijk een Russische beer (Ural of Dnepr) bij de titel maar een XS met een Velorex is ook heel leuk.
 
Welkom Hovawart01,

Veel plezier hier en kom maar door met de foto's en verhalen over het realiseren van jou jongens droom.

Ik ben daar momenteel ook mee bezig. Is leuk maar veel werk ;)
 
Misschien zit de motor van een ursus onder de xs. dat zou wel heel leuk zijn zo'n gloeikop als zijspan :)
 
Leuk om in 1 dag al 17 reacties te krijgen. Blijkt dat velen nieuwsgierig zijn naar mijn project.
Ik zal zeker foto's gaan plaatsen, maar vanavond is het wederom niet gelukt.
Ligt aan mij.

Ursus? Inderdaad een andere naam voor Beer.

Ben al meer als een jaar bezig maar zal proberen vooraan te beginnen met het verhaal van de bouw.

Ga morgen proberen stap voor stap de instructies op te volgen voor het plaatsen van foto's.
Als dat gelukt is ga ik verder met jullie op de hoogte brengen van wat er zoal gebeurd is tijdens de bouw/aanpassing.
 
Als ik op het icoontje druk voor het plaatsen van een foto krijg ik een pop-up van:
scriptprompt:
Geef afbeeldingslocoatie
http//

En dan kom ik niet verder. Dus nog steeds geen foto's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan