Mijn vriend laat mij niet op zijn motor rijden;(

Mijn vriendin heeft ook al drie 5 min lesjes gehad met de koppeling enz op een er-5 die ik vorige week geleend had.
maar op mijn rf600r komt ze echt niet als hij loopt.
ze mag erop zitten ( contactsleutel in mijn bezit ) en ze mag hem starten ( als ik me ervan overtuigd heb dat ie in zijn vrij staat en met de koppeling ingeknepen )
maar de RF600R is gewoon te zwaar voor iemand die er niet mee overweg kan.
du sik geef jou geen tip maar geef je vriend ( die dus ook een rf600r net als ik heeft ) groot gelijk :P
 
Wat een geouwehoer, alsof vrouwen niet kunnen rijden :?

Waarom moet een vrouw eerst op een ER-5 laten zien wat ze kan?

Stelletje macho's. We leven in 2002 hoor.

Belofte maakt schuld, bezint eer ge begint!!!!


HALLO, mag ik ff lekker zelf bepalen wie er op MIJN motor mag rijden en het gaat over MIJN meisje (verder ben ik niet bezitterig hoor *D ).
Ik heb ook nooitneverniet gezecht dat vrouwen niet kunnen rijden en 'maar'op een ER-5 moeten leren rijden.
Ik weet zeker dat ik door verschillende vrouwen word zoekgereden en daar maak ik me ook helemaal niet druk om.
Ik heb ook geen motor gehuurd om haar te laten rijden, maar gewoon een dagje weg met z'n 2-en en van het een komt het ander.
Zo dat lucht op. Ik kan er niet echt goed tegen als mensen niet goed LEZEN en dan gelijk ff goed voor de dag willen komen met dat irritante corrigerende vingertje. :( :j :(

En over belofte maakt schuld, daar komen we wel uit denk.
hehe dat is eruit.
 
Mijn vriendin heeft ook al drie 5 min lesjes gehad met de koppeling enz op een er-5 die ik vorige week geleend had.
maar op mijn rf600r komt ze echt niet als hij loopt.
ze mag erop zitten ( contactsleutel in mijn bezit ) en ze mag hem starten ( als ik me ervan overtuigd heb dat ie in zijn vrij staat en met de koppeling ingeknepen )
maar de RF600R is gewoon te zwaar voor iemand die er niet mee overweg kan.
du sik geef jou geen tip maar geef je vriend ( die dus ook een rf600r net als ik heeft ) groot gelijk :P

:} :} :} :} :P :P :9 :9 :} :} :} :} :P :P :9 :9 :} :} :} :} :P :P :9 :9
 
Als je er niet op mag rijden, vraag dan of je er op mag zitten...start de motor en rook zijn achterband op. :+

Niet gereden en toch veel plezier :P

Misschien dat je de volgende keer dan wel een stukkie mag.
 
Mijn vriendin mag best wel een stukkie op mijn motortje rijden... dus het geldt niet voor iedereen.

(ik mag gelukkig ook wel eens op haar fazer1000 :9 )
 
Ik heb Hellraiser ooit een stukkie op een gehuurde GSX-750-RW laten rijden.

Ging dus bijna fout bij het remmen |(

Ik kan hem wel ergens begrijpen ;)
 
Volgens mij heeft ie gezegd dat je ooit wel eens mocht rijden. Dan hoeft niet persee nu te zijn lijkt me :P
 
Dat zijn al een hele hoop tips, ik geloof dat voor jongens een motor echt iets heiligs is *D

Maar goed misschien is het inderdaad een idee om eerst maar eens te gaan lessen, ( ik rij al in een koekblik)

( ps>> ben echt 21 hoor!)
benen bij elkaar houden?? :? :? :?
 
HALLO, mag ik ff lekker zelf bepalen wie er op MIJN motor mag rijden en het gaat over MIJN meisje (verder ben ik niet bezitterig hoor *D ).
Ik heb ook nooitneverniet gezecht dat vrouwen niet kunnen rijden en 'maar'op een ER-5 moeten leren rijden.
Ik weet zeker dat ik door verschillende vrouwen word zoekgereden en daar maak ik me ook helemaal niet druk om.
Ik heb ook geen motor gehuurd om haar te laten rijden, maar gewoon een dagje weg met z'n 2-en en van het een komt het ander.
Zo dat lucht op. Ik kan er niet echt goed tegen als mensen niet goed LEZEN en dan gelijk ff goed voor de dag willen komen met dat irritante corrigerende vingertje. :( :j :(

En over belofte maakt schuld, daar komen we wel uit denk.
hehe dat is eruit.
Eikel '( '( '(
 
Vreemd hoor,die van mij heb ik weken lang laten rijden op mijn R1....ZONDER RIJBEWIJS!!!!!
Was wel lachen op de A4 en PPP met al die Cops.
Nu heeft ze een R6 van mij gekregen en kan ze lekker mee circuitrijden :]
Inmiddels in 1 keer geslaagd :} (okt.2001)
 
Als mijn vriendin mijn XT600 uit '89(kickstarter) 's-morgens in 1x kan starten krijgt ze Euro 1.000. Maar als het haar lukt mag ze er meteen heel ver weg van hier mee rijden.
 
Als mijn vriendin mijn XT600 uit '89(kickstarter) 's-morgens in 1x kan starten krijgt ze Euro 1.000. Maar als het haar lukt mag ze er meteen heel ver weg van hier mee rijden.
Uitkijken met dat soort uitspraken, je zal raar staan te kijken als het per ongeluk een keertje lukt....
Mijn vriendin mag best een stukkie op mijn fiets rijden hoor, boeit me niet (maar gelukkig heeft ze er nog nooit om gevraagt) ;)
 
Kwestie van trouwen in gemeenschap van goederen. Is meteen 't mijn & dijn verschil er niet meer.

We hebben twee ouwe motorfietsen & we hebben allebei 't A-bewijs.


Verder ben ik 't wel met de vriend-van-topicstartster eens. Hij mag zelf weten wie die op z'n fiets laat zitten.

(M'n zus & 1 vriendin hebben vroeger eens mijn crossbrommertje op 't 8erwiel in 't plantsoen geparkeerd, toen ze er eens samen op mochten zitten.) :? |( }) :) 8-) Was eigenlijk wel lachen...
 
Jezus wat hoop reakties zeg!!!!! Echt superrrr! Nou ik heb gisteren een verhelderd gesprek gehad en ik denk dat we er wel uit komen }) In ieder geval helpen jullie reakties een hele hoop *D *D

gA VOORAL ZO DOOR, IK HOU JULLIE OP DE HOOGTE EN ALS HET LUKT KOMT ER NATUURLIJK EEN FOTO
 
Heb mijn vriendin gister even laten rijden op m'n CBR. Ze is bezig met haar rijbewijs en we zijn even wezen oefenen bij Rotterdam Airport.

Een paar honderd meter voor ons huis ben ik afgestapt en is zij zelf naar huis gereden. Terwijl ik terug liep rijdt zij een paar keer in de straat heen en weer.
Maar aan het eind van de straat moet ze keren, komt er net een ander motorrijder aan, ze schrikt en dondert met de CBR om.
Gelukkig heeft ze verder niks, alleen een beetje spierpijn in d'r rug en de CBR heeft zo te zien ook geen schade.
Het is kut dat zo iets gebeurd, maar ze mag er meteen weer op rijden.
 
vrouwen zijn voor thuis op het nest :+ :+

mannen moeten stoer zijn en op motoren rijden.

waarom accepteren we nou niet gewoon dat dit zo is :+ :+
 
Mijn vriendin mocht zonder rijbewijs op mijn motor rijden (op een parkeerplaats).

Aangezien ik geen vriendin meer heb maar nog wel een motor houdt ik mij aanbevolen }) ;)
 
Op vrijdag 30 augustus 2002 09:39 schreef JoKing het volgende:
...komt er net een ander motorrijder aan, ze schrikt en...
Dat is dus een reden om 't niet te doen.

Wat nou als 't was geweest:

...schrikt en rijdt die andere motorrijder overhoop.
:? :? :? :? :? :? :?

Gewoon eerst rijbewijs halen & dan lekker (&verzekerd) rijen. :]
 
gewoon lekker slagen, koop een leuke bike, laat je hem er niet op!


maar serieus, succes ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan