Miniaturen verzameltopic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
aan de foto,s in de minichamps catalogus te zien ook een andere vorm kont(of valt dat ook onder de noemer andere kuip ;) )

aan de foto,s in de minichamps catalogus te zien ook een andere vorm kont(of valt dat ook onder de noemer andere kuip ;) )
de kont is ook anders,ook zit het yamaha logo op de tank aan de zijkant hoger maar voor de rest zie ik zo snel weinig verschil.
in de catalogus staat ook alleen de linkerkant van de bike op de foto!

De nieuwe aanwinsten *O* *O*

Foto-RQZXPSZI-D.jpg

Foto-NYRKRVGA-D.jpg

Foto-KWOQVVU4-D.jpg

blijven wel mooie modellen.
de 2000 testbke noemde rossi(en doet ie nog steeds)zn lelijkste testbike ooit,toen mn toenmalige vriendin dat hoorde vroeg ze zich serieus af waarom ik het model toch had gekocht

mailje gehad betreffende de 2003 philip island bike van bello models,zie hieronder.
Dear fellow collectors,

The long awaited Australian GP Winning bike of Valentino Rossi has finally arrived on European shores.

It differs greatly from what i originally envisaged. There is NO flag, NO figurine, and NO certificate.

It is just a very simple bike with a very unique PMA number. The bike can now be viewed on the www.bellomodels.com homepage.

I know most collectors will still need the bike to have a “complete” Rossi collection and because of this i am offering you the bike at a very reduced price

including shipping with tracking number.

Pls email for the pricing if you are interested. Failure to do so will result in a automatic cancellation of the pre-order within 7 days.

This is limited to one bike per person and ONLY the people i have emailed now are entitled to this offer.

The people who have cancelled their pre-order are no longer entitled to this very special offer.

The normal price that the bike willsell for is considerably higher as is even the dealer price.

I will ship the bikes during the next 2 weeks.

Best regards

Calin Adam

ik stuur wel een mailtje wat de prijs is,en een paar foto`s meer zou ook geen kwaad kunnen!

Hallo! Ik heb een poosje gezocht naar het model Honda CBR 600 f van 1991
Kan iemand vertellen of dit model in miniatuur is of helemaal niet, want dan stop ik met zoeken...

:W

mailje gehad betreffende de 2003 philip island bike van bello models,zie hieronder.
Dear fellow collectors,

The long awaited Australian GP Winning bike of Valentino Rossi has finally arrived on European shores.

It differs greatly from what i originally envisaged. There is NO flag, NO figurine, and NO certificate.

It is just a very simple bike with a very unique PMA number. The bike can now be viewed on the www.bellomodels.com homepage.

I know most collectors will still need the bike to have a “complete” Rossi collection and because of this i am offering you the bike at a very reduced price

including shipping with tracking number.

Pls email for the pricing if you are interested. Failure to do so will result in a automatic cancellation of the pre-order within 7 days.

This is limited to one bike per person and ONLY the people i have emailed now are entitled to this offer.

The people who have cancelled their pre-order are no longer entitled to this very special offer.

The normal price that the bike willsell for is considerably higher as is even the dealer price.

I will ship the bikes during the next 2 weeks.

Best regards

Calin Adam

ik stuur wel een mailtje wat de prijs is,en een paar foto`s meer zou ook geen kwaad kunnen!

Erg jammer.... maar zo lust ik er ook wel een paar. Als de motor zelf niet anders is, dan is het waardeloos....

:) TNT :)

Erg jammer.... maar zo lust ik er ook wel een paar. Als de motor zelf niet anders is, dan is het waardeloos....

:) TNT :)

120 euro incl verzending. Antwoord op mijn vraag over de verschillen:

Hi Victor,

There should be a few differences to the standard bike. I cannot see them.

Best regards

Calin

Heb maar foto's opgevraagd, zodat ik ze zelf even kan zoeken. Doos is wel van het oude type met tekst Australian GP ...

Hi Victor,

Best regards

Calin

Heb maar foto's opgevraagd, zodat ik ze zelf even kan zoeken. Doos is wel van het oude type met tekst Australian GP ...

hahah, "I cannot see them". Hulde! Misschien makkelijker van afstand geroepen, maar waar begin je dan aan en wat beloof je je kopers. Miss zal MC ook weer dwars hebben gelegen.

Hi Victor,

Best regards

Calin

ook maar even foto`s gevraagd vanuit verschillende invals hoeken,en gezegd dat het voor hem geen probleem moet zijn omdat hij hem al heeft!
DIT IS WAT HIJ ZEI OP DiecastNews&Chat op de vraag hoeveel er zijn gemaakt voor hem!

Posted: Mon Jun 21, 2010 10:49 am

Grand Prix Winner

Lewis wrote:
how many did they made for you calin?

Lets just say it is SUPER RARE.... Definitely the rarest bike in my collection!!!!

wat moet je daar nou mee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan