Miniaturen verzameltopic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
kreeg net een mailtje dat de barcelonabike is verzonden dus volgende week heb ik hem in mijn kastje staan*O*

ik heb vandaag maar een mail gestuurd naar GPL,en deze week word hij verstuurd of is al onderweg!
ik heb wel gevraagd waarom ik nog niks gehoord had terwijl jij hem wel had gekregen,ik pre-orderde hem de dag dat het op de site stond?
nouja eind goed al goed.
leuke aanwinst binnen voor 35,00 euro
ducati 998rs,steve martin 2003(wsb)
001-26.jpg

dit wil je niet geloven,ik als rossi verzamelaar had het VALENCIA 'BURNOUT' FIGURE 2005 nog niet!!!!!!!!!!!!!!!!!
zag hem op ebay staan voor 17 pond en toen ging er ineens een lampje branden!
dus maar heel snel gekocht,gelukkig had hij er 6 in de aanbieding.
hoe dom kan je zijn zeg!
 
Laatst bewerkt:
Iemand interesse in een gesigneerde Loris Capirossi 2002 Minichamps motor? compleet nieuw in doos
Wil deze graag ruilen tegen een Rossi model.Zelf zoek ik nog de 2007 Abarth motor, de 2006 team motor (mag ook zonder team decals) of de 2008 motor
 
ff offtopic :-)

Is er weleens iemand naar de Centennial Classic TT geweest? ik wil er graag heen, maar kan niet op hun site vinden hoe je kaarten moet bestellen :-o

kan niet wachten op Rossi Barcelona en 2009 bike!
 
ik heb in afwachting van nieuwe rossi modellenvan de week eens wat anders aan miniatuur binnengehaald
2 maal een 1:72 schaal straaljager bij de aviation megastore op schiphol weggehaald
een F14 tomcat volledig gedetaileerd,een afwerking qua detail zo hoog,daar kan minichamps nog een voorbeeld aan nemen en ze zijn nog iets goedkoper dan een minichamps ook.
tweede model is de F16 van de nederlandse luchtmacht,waar de demonstratie solo displays mee worden gevlogen,ook in schaal 1:72.
over vier weken gaan mijn vriendin en ik daar ook mn verjaardagskado halen,ook een F14 maar dan in de schaal 1:18
 
klinkt als een nieuwe verzameling/hobby verslaving erbij!
deze is nog erger als rossi modellen sparen want er is veel meer keus in!
 
ben altijd al een technofreak geweest,alles wat een motor heeft is interessant.
gelukkig deelt mn meisje veel van mn interesses zoals valentino rossi,motor rijden en vliegtuigen,nou wonen wij vlakbij de vliegbasis volkel,en komen de F16 regelmatig recht over het huis op final approach,en we vinden het beide super.
moet alleen nog een plaatsje voor mn kadootje zoeken want een F14 in 1:18 is 90x60 cm en 25 centimeter hoog :o
 
kijk,dat is pas op schaal!!!!!!!!
wat kost zoiets nou?
1 voordeel is wel dat je er niet veel van kwijt kan in je huis er vanuit gaande dat je niet in een paleis woont.
 
ff offtopic :-)

Is er weleens iemand naar de Centennial Classic TT geweest? ik wil er graag heen, maar kan niet op hun site vinden hoe je kaarten moet bestellen :-o

kan niet wachten op Rossi Barcelona en 2009 bike!

ik ben er geweest in 1988. een schitterende happening. er is een speciale website hiervoor nl. centennialtt.nl. hierop staat al veel informatie
 
ik ben er geweest in 1988. een schitterende happening. er is een speciale website hiervoor nl. centennialtt.nl. hierop staat al veel informatie


ik kijk net en ik zie dat je nu kaarten kan bestellen... heb dus maar ff weekend kaarten besteld. kan ik m'n ago motor signeren. :-)

Grazie!
 
Laatst bewerkt:
ff offtopic :-)

Is er weleens iemand naar de Centennial Classic TT geweest? ik wil er graag heen, maar kan niet op hun site vinden hoe je kaarten moet bestellen :-o


Nee niet geweest wel de bikers classics in spa maar de kaarten zij er nog niet,heb toevallig mail gekregen even de site www.cctt.nl in de gaten houden daar kan je ze bestellen

kan niet wachten op Rossi Barcelona en 2009 bike!
 
Hoi,

Ik ben eigenlijk op zoek naar een zwart model Yamaha XS1100s:

Iemand enig idee hoe ik hier aan kan komen ?

Grtz...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan