Miniaturen verzameltopic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee ok Marlboro blijft, als ze slim zijn wel.

Malboro betaald nu zo´n beetje de hele MotoGP activiteiten van Ducati, dan heb je echt wel meer te zeggen dan een coureur, ook al het deze Valentino Rossi.

Livery´s bij Yamaha kwamen volgens mij toch de laatste tijd ook meestal bij Fiat zelf vandaan???

dat is wel een probleem met marlboro elke link die gelegd kan worden met tabaks reclame is niet toegestaan tegenwoordig,dus zou het te maken moeten hebben ducati zelf,een nieuw model zoals met fiat 500
alhoewel stoner op het pak nog steeds met de barcode rijdt
 
rossi is vrienden met (een/of de)grote baas bij FIAT,ook een van de redenen dat ie zo vaak in een ferrari heeft mogen spelen,toendertijd vond ie de structuur van het ducati team hetzelfde zoals bij honda,Rossi heeft eerder besprekingen gehad met ducati voordat ie naar yamaha ging,en zei toen dat ducati net als honda de filosofie heeft dat de motor een winnaar is onafhankelijk van wie ermee rijdt,wat ondertussen door de resultaten van stoner versus hayden wel onderuit gehaald is
 
marlboro heeft het contract dacht ik al tot en met 2011 verlengt,waar het dan meer om zou draaien is het pak van rossi.
wat ook nog zou kunnen natuurlijk is dat hij met een fabriek fiets met fiat in zee gaat!
we zullen het wel merken,als er vanavond iets over gezegd gaat worden.
misschien dat hierin wel een formule zoals in 2000 komt,een fabrieksmachine,nieuwste van het nieuwste in een onafhankelijk sattelietteam
de 2000 NSR nastro azurro was hetzelfde als de repsol NSR 2000 toch?
Rossi was wel fabrieksrijder in 2000
 
wat wel weer zou betekenen dat er op papier nog maar 1 officiele fabrieks rijder is(hayden)
maar ducati heeft kort geleden wel gezegd dat ze er geen problemen mee zouden hebben als capirossi terug kwam?????
dan zou rossi zijn eigen team hebben en ducati 2 fabrieks rijders,maar capirossi is toch wel te oud nu hoor,geef dan espargo die kans!
 
wat wel weer zou betekenen dat er op papier nog maar 1 officiele fabrieks rijder is(hayden)
maar ducati heeft kort geleden wel gezegd dat ze er geen problemen mee zouden hebben als capirossi terug kwam?????
dan zou rossi zijn eigen team hebben en ducati 2 fabrieks rijders,maar capirossi is toch wel te oud nu hoor,geef dan espargo die kans!
capi zal niet meer terugkomen bij ducati,die voelt zich nog steeds(en terecht vind ik)slecht behandeld door ducati destijds
 
misschien na de test gebeurt er wel zoiets als dit })

_O- _O- _O-
full
 
Ik denk dat er behoorlijk wat mannetjes uit de moto2 een moord zouden plegen om op een Ducati MotoGp te mogen rijden. ben benieuwd naar wat Rossi te melden heeft wat er gaat gebeuren.

Zou ook vet zijn als hij net als in 2000 een eigen team zou krijgen.
 
Middag mensen :W

Nog ergens een site (NL) waar de 2008 Nieto/Rossi tegen een schappelijke prijs wordt
aangeboden. Zie ze staan vanaf 90 tot 125 euro. Mij nog teveel van het goede -O-
 
Volgens Visordown rijdt ie wel mee op de Sachsenring, verder heb ik ook nog geen nieuws
gehoord/gezien.

@ dartmaster, thanx.... zal hem is mailen.
 
zou het......;

I'm really excited that my doctors think I can ride this weekend. Tomorrow I will see the medical officer and then we will have the final decision. I felt good on the R1 but I know my M1 at the track is a different thing and it will be hard for me, but I miss my bike and my team and I want to try. I am really looking forward to seeing everyone and being back in the paddock; I was tired of being at home! Wataru will be there as well so if there is a problem he will ride my bike again."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan