MJ-Works Mono GP / Supermono

Status
Niet open voor verdere reacties.
normaal bestel ik bij rick donckers maar iemand anders maakte mij attent op kalli shop

das redelijk goedkoper maar ze leverden niet alles en antwoorden op mails doen ze niet of tis misschien voor maandag :X
 
en we gaan door zitten nu op 65% klaar

133.jpg


134.jpg


135.jpg


136.jpg
 
ziet er HEEL goed uit Gino! ben zo blij dat je het deftig doet en uw tijd ervoor neemt!

wat de voorvork betreft: die blijft zoals ze is want zo vind ik ze het mooist! :P

grtz!
 
de kolere wat zitten er een hoop stekkers aan zo'n gekke mono _O-

ja is waanzin hé... heeft ook vooral te maken met de boel daar kwijt te krijgen want in een auto zou je bijna al die draden in 1 grote ronde stekker samen steken!

en heeft ook te maken met mijn specifieke eis dat ik de airbox (met dus alle elektronica) snel kan demonteren...(my bad... :P )

ik snap 1 ding wel niet op de foto's en dat is dat de zekeringen aan elkaar geschakeld zijn? (zie op laatste foto de 4 blokjes en de gele draad) nu weet ik niet of dit origineel ook zo zit, ik hoop van wel maar anders moet dat opnieuw want het is wel belangrijk dat de zekeringen goed werken natuurlijk!

edit net doorgekregen dat het zo hoort! thanks Gino!
 
Laatst bewerkt:
ik ben wat beginnen knoeien met design voor op de kuip. Een er een basis is wordt dit verder uitgewerkt op PC zoals met de 250RR.

[afbeelding]


en een blanco waar jullie altijd op mogen proberen :P

KLIK

[afbeelding]

grtz

MJ




Omdat je nooit weet wat het oplevert heb ik vandaag mijn dochters, 4 en 6, gevraagd mee te denken....

De jongste wilde als naam graag "mega mindy". Misschien ligt "megamono" meer voor de hand....
full

full
 
Omdat je nooit weet wat het oplevert heb ik vandaag mijn dochters, 4 en 6, gevraagd mee te denken....

De jongste wilde als naam graag "mega mindy". Misschien ligt "megamono" meer voor de hand....
[afbeelding]
[afbeelding]

dit is echt GEWELDIG!!!! :} :} beste post tot nu toe in mijn topics dit! bedankt je dochters maar of laat ze dit maar lezen want ik vind het geweldig mooie tekeningen!

dankuwel! :}
 
ik snap 1 ding wel niet op de foto's en dat is dat de zekeringen aan elkaar geschakeld zijn? (zie op laatste foto de 4 blokjes en de gele draad) nu weet ik niet of dit origineel ook zo zit, ik hoop van wel maar anders moet dat opnieuw want het is wel belangrijk dat de zekeringen goed werken natuurlijk!

edit net doorgekregen dat het zo hoort! thanks Gino!

ik ga uit vanaf de originele boom

1 stroomdraad naar verdeelpunt en dan naar 3 zekeringen

Afbeelding019-1.jpg
 
en nu bedje , morgen er vroeg uit vrouwke hare auto defect waarschijnlijk klepspeling verlopen jaar terug ook al is voorgehad dus vroeg op men werk zijn

en morgen of overmorgen de rest gaan noteren wat we nog nodig hebben om af te bouwen

en moest iemand een tang hebben voor deutsch stekkers te monteren let us now
 
en nu bedje , morgen er vroeg uit vrouwke hare auto defect waarschijnlijk klepspeling verlopen jaar terug ook al is voorgehad dus vroeg op men werk zijn

en morgen of overmorgen de rest gaan noteren wat we nog nodig hebben om af te bouwen

en moest iemand een tang hebben voor deutsch stekkers te monteren let us now

ja mensen: moest iemand een tang hebben voor deutsch stekkers te monteren let us now

;)

leuk dat je het hier up to date houdt gino! thx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan