MJ-Works Mono GP / Supermono

Status
Niet open voor verdere reacties.
filmpje van in zen 2 tot in de 5 (nog doortrekken en naar 6de gaan was daar op dat moment niet verantwoord)


 
Laatst bewerkt:
loopt goed :9~ zit genoeg gang in :}

heb je ook nog GPS metingen gedaan met je telefoon? kon je verschil merken tov de orignele nokkenas?

had ik geen gps voor nodig :P maar euhm, heeft mijn telefoon ook niet. mijn geld zit in de mono waardoor ik met zeer goedkope gsm's rondloop haha.

Ding trekt nu veel beter (is wel puntiger) en moet dan eigenlijk nog terug op de testbank! Dus er zit sowieso nog meer potentieel in. Ik hoop dat daar tijd voor gaat zijn maar ik vrees ervoor...

grtz!
 
Welke nokkenas heb je erin? KTM part?

ktm EVO II nokkenas. (76236010044)

Heb ik kunnen goedkoop kopen van iemand die hem na 100km op straat nog niet kon smaken. Je verliest namelijk best wat koppel en souplesse onderin maar blok draait véél mooier boven de 4500 tpm en bouwt niet meer af maar loopt door tot in de begrenzer! (die bij mij nu op 9000 staat idpv 8200 btw)

De originele nokkenas gaf meer vermogen onderin maar boven de 7000 toeren gaan had geen zin want vermogen bouwde daar dan af.

kortom: meer "racy" nokkenas :Y
 
Laatst bewerkt:
800 toeren meer, dan het blok dat aan?

Via mijn ontsteking kan ik ook de begrenzer in stellen maar ik durf hem niet hoger zetten als origineel.
 
mijne draait 1000 meer , maar moet hem terug laten reseten naar 500 meer door het lichte vliegwiel

nog een weekje se en kan terug aan mijn project gaan verder doen

project waar ik nu mee bezig ben gaat online binnen een week *O*
 
Ah Maarten dat is dezelfde als die we in de novabike gebruikten. Openings en sluitingstijden zijn echt bizar groter dan de standaard nokkenas. Moet in onze mono ook een plekkie krijgen dat exemplaar.

Overigens heeft Frauenschuh me ooit aangeraden om met het standaard krukas/drijfstang spul niet meer toeren te gaan draaien dan standaard. Ik kan het je niet onderbouwen met feiten, maar ik ga dan puur af op de ervaring van de beste man. Wij reden met de begrenzer op 9200 destijds. Eigenlijk jammer om het terug te zetten, het vermogen liep namelijk nog steeds op...
 
Laatst bewerkt:
Net terug van vakantie. Heb stop gemaakt bij de firma van een echt voorbeeld van me.

280414_531957403518513_335889123_o.jpg


Nu is het mono tijd!

grtz

MJ
 
Maarten, je bent opeens een man van weinig woorden..
Oftewel, vertel.........

Dat van Koenigsegg is een veel te lang verhaal om hier uit te gaan schrijven.
En veel te druk bezig met de mono! Moet morgen allemaal klaar en ingeladen zijn voor Red Bull Ring --> Stressy!

Dacht dat ze er klaar voor was maar toen besloot de tank te gaan lekken aan een sensor...

nu dus verder doen ;)

wel 1 probleem en dat is dat er een pakketje ergens verloren is gegaan en ik nu nog steeds zonder rempotje zit vooraan |( morgen kijken waar ik dat kan gaan halen.

grtz!!
 
Haha oke dan blijf ik thuis. ;)
W8 wel op update's van je mono. :Y


mmm eerst wa circuitdagen nog doen deze paar weken en zien dak de airco in de garage krijg

maandag hockenheim , daarna assen en daarna nog mettet pff tzal druk worden

maarten veel plezier daar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan