MM vanuit Amsterdam (e.o.)

welke route wil je rijden?

  • route 1

    Stemmen: 3 14,3%
  • route 2

    Stemmen: 12 57,1%
  • route 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • route 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • route 5

    Stemmen: 3 14,3%
  • maakt me niet uit

    Stemmen: 1 4,8%
  • ik ga/mag niet mee

    Stemmen: 2 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Word er nog een verzamelstop gemaakt bij de Foodstrip in zuidoost?

Voor mij makkelijker gezien ik daar vlak bij woon..


Just wondering O-) O-) O-)
 
Word er nog een verzamelstop gemaakt bij de Foodstrip in zuidoost?

Voor mij makkelijker gezien ik daar vlak bij woon..


Just wondering O-) O-) O-)



nope :N

't zou best kunnen zijn dat mensen vanaf daar aanhaken,
maar de groep rijdt wel door :]
 
Laatst bewerkt:
Wordt er trouwens een tankpauze ofzo onderweg gehouden of moet je gewoon met een volle tank verschijnen op de afspreekplek. Het dichtsbijzijnde tankstation bij de afspreekplek is volgens mij de BP op de Tasmanstraat maar die staat niet echt bekend om zijn goedkope benzineprijzen. Misschien een idee om zoiets vooraf in te plannen of hier te vermelden.
 
Wordt er trouwens een tankpauze ofzo onderweg gehouden of moet je gewoon met een volle tank verschijnen op de afspreekplek. Het dichtsbijzijnde tankstation bij de afspreekplek is volgens mij de BP op de Tasmanstraat maar die staat niet echt bekend om zijn goedkope benzineprijzen. Misschien een idee om zoiets vooraf in te plannen of hier te vermelden.


het mag voor zich spreken dat iedereen 's ochtends met een goed gevulde tank op de afspreekplek staat
verder zal er nog 1 geplande tankstop zijn, indien nodig een 2e


Losbol, snap ik helemaal, zie jullie daar wel ;)
 
Laatst bewerkt:
FF n vraagje:

Ik woon in A'dam en zou ook graag mee willen, misschien met een maat van me. Lijkt me wel gezellig om met meerderen mee te gaan. Kan ik gewoon op de afgesproken tijd en plek aankomen en aanhaken? Want ga sowieso naar de MFMM. Voor mij de 1e x naar zo'n evenement. Ook de 1e x in een groep. Is dat een probleem?

En hoe zit het als het regent? Gaat het feest dan niet door, of zijn er ook bikkels in A'dam?

Greetz, 2Swift.
 
FF n vraagje:

Ik woon in A'dam en zou ook graag mee willen, misschien met een maat van me. Lijkt me wel gezellig om met meerderen mee te gaan. Kan ik gewoon op de afgesproken tijd en plek aankomen en aanhaken? Want ga sowieso naar de MFMM. Voor mij de 1e x naar zo'n evenement. Ook de 1e x in een groep. Is dat een probleem?

En hoe zit het als het regent? Gaat het feest dan niet door, of zijn er ook bikkels in A'dam?

Greetz, 2Swift.

Ik kom zelf ook uit omgeving foodstrip maar ach rij dan wel ff naar west.. moet ondertussen toch nog wat mensen oppikken!

Als het regent ga ik terug me nest in :W
 
FF n vraagje:

Ik woon in A'dam en zou ook graag mee willen, misschien met een maat van me. Lijkt me wel gezellig om met meerderen mee te gaan. Kan ik gewoon op de afgesproken tijd en plek aankomen en aanhaken? Want ga sowieso naar de MFMM. Voor mij de 1e x naar zo'n evenement. Ook de 1e x in een groep. Is dat een probleem?

En hoe zit het als het regent? Gaat het feest dan niet door, of zijn er ook bikkels in A'dam?

Greetz, 2Swift.


als het regent, kom ik ook m'n nest niet uit hoor _O-
motorrijden is voor mij plezier, en dat heb ik niet op de motor in de regen.

maar iedereen kan gewoon aanhaken.
stel jezelf er wel zeker van dat je goed mee kunt komen, hier en daar kan het best voorkomen dat we ietsje boven de maximaal toegestane snelheid komen O-)
maar als je je kont kunt redden in het gewone verkeer, verwacht ik niet dat dit echt een probleem zal zijn.

over het rijden in groepen is het belangrijkste dat je weet wat een baksteenformatie is, want zo rijden we. hou voldoende afstand van je voorligger, maar niet zoveel dat er weer auto's tussen kunnen kruipen.
hier vind je nog wat meer info over het rijden in groepen
 
Ah het gaat route 2 worden zie ik :D

Beter, kan ik een vriendin oppikken in Amerongen *O*

Beter, ze rijdt mee vanaf Amsterdam..

Ik kom dus met nog 3 motoren en een passagier :Y
 
Laatst bewerkt:
Nou dan rijd ik ook wel gewoon richting sloterdijk...

Wie gaan er nog meer die kant op vanaf foodstip?
Misschien samen naar west toe rijden?
 
Ben toevallig zo ochtend in Amsterdam.
Kan ik bij jullie aanhaken voor verplaatsing richting MM?

geen probleem :)


Nou dan rijd ik ook wel gewoon richting sloterdijk...

Wie gaan er nog meer die kant op vanaf foodstip?
Misschien samen naar west toe rijden?


hé, niet zo teleurgesteld he..
nu kun je rustig een stukje inrijden, 2 x naar de trajectcontrolecamera's zwaaien
en een prachtig stukje westelijk Amsterdam zien *D
is mooi hoor, deze tijd van het jaar... :+
 
Het is toch gewoon afslag S102 vanaf de A10? :P
Zo moeilijk is het niet hoor

:Y Dan sla je rechtsaf en zie je vanzelf na paar 100m de BK links van de weg ;)

Er van uit gaande dat je niet vanaf conetunnel komt dan hé
 
Laatst bewerkt:
tadaaa

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan