mn nieuwe motor

snelwagen

MF veteraan
17 feb 2004
5.622
3
Facebook
gister avond kreeg ik hem dan eindelijk in de schuur te staan.
mn ktm lc4-400.
Ik wil hem nog wel gaan ombouwen naar sm maar eerst weer even sparen en dan ombouwen maar dat zien ik dan wel weer. voordat ik mag rijden moet ik ook nog mn RBW halen dus het duurt allemaal nog ff maar in de tussentijd kan ik wel ff met de motor bezig. zoals vanmidag heb ik de achterbrug even gepolijst en dat soort dingen. knippers zet ik er ook nog op (van die kleintjes).




achterbrug gepolijst



8-)
 
Laatst bewerkt:


van de andere kant maar beetje vage zon inval niet echt duidelijk
 
owja nog even wat gegevens hij is uit 1999 maar is nieuw gekocht als overjarig model in eind 2000 17Kw op kenteken maar volgens mij heeft ie wel wat meer
volgens mij ook niet de originele demper maar hij klinkt wel lekker

heeft er nog iemand meer info dingen die ik echt moet weten.
 
Goh wat een nare fiets om je motorloopbaan mee te beginnen :9

Succes met je rijbewijs halen en veel plezier er mee!
 
hoe bedoel je :?
maar ik heb nog ff een stukje gereden, dat ding trekt echt geniaal op met een lekkere roffel uit de uitlaat (miss nog een keer de demper eruit halen voor de grap)
 
ja das een renault 4 best een mooi ding maar ik hou niet zo van het model van mn vader voor de hobby
 
dat moet wel lukken ik vind het echt een dikke funmachine
hij nodigt zo uit op hem vol open te trekken en dan weer van die trekkracht genieten :P
 
Nette fiets man! Ziet er zeer goed uit voor een fiets met die leeftijd! Erg mooi!
Volgensmij was de vorge eigenaar best wel zuinig ermee?
 
de vorige eigenaar was mn buurman en die heeft hem wel goed onderhouden
 
die sm wielen kan nog wel ff duren of ik moet mooie 2de hands zien want ik moet eerst weer even sparen miss doe ik er eerst wel straat banden onder

offtopic die renault is een import ja uit portugal.....

 
Laatst bewerkt:
ik ben trouwens van plan om, voordat ik mn SM wielen dr onder zet wat dus nog wel lang gaat duren, er een 18" voorwiel van husqvarna in te doen (als het pas te krijgen is) en dan op de achtervelg ff een straaband zetten lijkt me al we mooi om mee te beginnen.
 
[img=http://img229.exs.cx/img229/6320/wiel9ks.th.jpg]
euhm ja ik zie nog wel maar opzich lijkt me dit ook wel leuk staan en ik heb de velg tog al dus als het er niet uitziet kan ik altijd nog gewoon straat banden kopen voor deze velgen en ik denk dat pas in 2006 de ombouw naar SM komt maar miss wel veel eerder week nog niet ckers
 
wat zijn een beetje goede all road (onroad) banden
ik rij eigenlijk nooit onverhard heel af en toe een zandpad oid
 
Terug
Bovenaan Onderaan