Moet weg: Ducati 900SS/SL 1995 ieder bod boven de € 2.100

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Emperor

MF veteraan
27 jun 2005
3.340
0
Meppel
**********VERKOCHT**********

Ducati 900SS/SL uit 1995

TEGEN BIJNA ELK AANNEMELIJK BOD!!

-Voorzien van originele SL kont (nu niet op de foto)
-Stalen remleidingen
-Carbon voorspatbord
-944cc big bore kit
-Hoge carbon termignoni dempers voorzien van nieuwe vulling
-Dynojet kit met open K&N luchtfilter
-Blok +/- 6.000 km geleden volledig gereviseerd (aantoonbaar)
-Kilometerstand nu +/- 45.000
-Staat op goede pilot powers

Motor is niet één van de mooiste 900ss maar technisch wel in goede staat. Kan tevens wel een goede poetsbeurt gebruiken!!

Verkoop i.v.m. aanschaf andere motor.

Reactie per telefoon svp; 06-10237896
full

**********VERKOCHT**********
 
Laatst bewerkt:
Ducati 900SS/SL uit 1995

Prijs: € 2.600,--

-Voorzien van originele SL kont (nu niet op de foto)
-Stalen remleidingen
-Carbon voorspatbord
-944cc big bore kit
-Hoge carbon termignoni dempers voorzien van nieuwe vulling
-Dynojet kit met open K&N luchtfilter
-Blok +/- 6.000 km geleden volledig gereviseerd (aantoonbaar)
-Kilometerstand nu +/- 45.000
-Staat op goede pilot powers

Motor is niet één van de mooiste 900ss maar technisch wel in goede staat. Kan tevens wel een goede poetsbeurt gebruiken!!

Prijs is vast en in mijn ogen zeer scherp, het is een niet zeuren prijs.
Verkoop i.v.m. aanschaf andere motor.

Reactie per telefoon svp; 06-10237896[afbeelding]

Da's niet veel doekoes, Keizer.

Succes met verkoop en zoektocht naar 748
 
= niet duur idd.

Maaree.... Waar zijn de stickers die op de kuip zitten/zaten :?
 
= niet duur idd.

Maaree.... Waar zijn de stickers die op de kuip zitten/zaten :?

is idd een scherpe prijs.... wil er niet te lang mee lopen te leuren..

De kuipen zijn opnieuw gespoten door de vorige eigenaar, er moeten nog 944cc stickers op!! :+ (met Superlight of Supersport, maar dat is aan de volgende eigenaar)
 
Je zegt zelf dat het niet de mooiste is, zou je dat misschien beter in beeld
kunnen brengen door meer, recentere foto's te plaatsen ?

En poetsen moet eigenlijk gebeuren voor dat men komt kijken he...

Ik ben zelf bezig met een 750 ss, maar de verkoper is nog op vakantie....
 
Laatst bewerkt:
Je zegt zelf dat het niet de mooiste is, zou je dat misschien beter in beeld
kunnen brengen door meer, recentere foto's te plaatsen ?

En poetsen moet eigenlijk gebeuren voor dat men komt kijken he...

Ik ben zelf bezig met een 750 ss, maar de verkoper is nog op vakantie....

Ik heb aangegeven dat het niet één van de mooiste is, en dat hij gepoetst moet worden.
Hier is de prijs naar, je zult geen goedkopere 900ss vinden. Deze Duc heeft gewoon wat TLC nodig....
En poetsen doe ik niet voordat iemand komt kijken, ik heb daar momenteel echt de tijd niet voor. (zit middenin een verbouwing, als ik nu tijd ga besteden aan mn motor dan heb ik problemen met mn meisje..... :Y )

En meer fotos maken... tja.. denk dat een geinteresseerde beter even kan komen kijken........

Tot zover..... weer verder aan de klus... |( :W

ps. heb je de verschillen tussen de 750ss en 900ss wel eens goed naast elkaar gezet??
 
Laatst bewerkt:
Goekoper, nee dat niet...

Maar wel 100/300 euro duurder, en dan met garantie, aflever beurt, en gepoetst :P
En ook extra opties, boss dempers, dubbele koplampen etc....




En de verschillen tussen een 750, en een 900...
150cc, +- 10pk, gewicht...

Wat nog meer dan ?
 
waarom was revisie nodig bij ~40000km? O-)

carter gescheurd.... twee zgan carters zijn opgesnord, en het blok is opnieuw opgebouwd door Joop Sangers (desmo-point) (compleet, dus inclusief kleppen stellen, krukas balanseren etc., rekening aanwezig)
 
Goekoper, nee dat niet...

Maar wel 100/300 euro duurder, en dan met garantie, aflever beurt, en gepoetst :P
En ook extra opties, boss dempers, dubbele koplampen etc....




En de verschillen tussen een 750, en een 900...
150cc, +- 10pk, gewicht...

Wat nog meer dan ?

Als je hem voor 2700 bij een dealer kunt kopen met garantie en de hele zooi.. dan zou ik dat maar direct doen als ik jou was.... maar geef je weinig kans... :/
 
Goekoper, nee dat niet...

Maar wel 100/300 euro duurder, en dan met garantie, aflever beurt, en gepoetst :P
En ook extra opties, boss dempers, dubbele koplampen etc....




En de verschillen tussen een 750, en een 900...
150cc, +- 10pk, gewicht...

Wat nog meer dan ?

Hmm.. heb liever een duc met hoge termignoni's dan met bos dempers..... maar ja..

Verschil tussen 750ss en 900ss, dubbele schijf voor... (sommige 750ss hebben ook twee schijven voor) en instelbare voorpoten......
 
Hmm.. heb liever een duc met hoge termignoni's dan met bos dempers..... maar ja..

Verschil tussen 750ss en 900ss, dubbele schijf voor... (sommige 750ss hebben ook twee schijven voor) en instelbare voorpoten......

En qua vermogen een dag/nacht verschil..... met een 750 kom je echt vermogen te kort..... ;)
 
Hmm.. heb liever een duc met hoge termignoni's dan met bos dempers..... maar ja..

Verschil tussen 750ss en 900ss, dubbele schijf voor... (sommige 750ss hebben ook twee schijven voor) en instelbare voorpoten......

En vergeet niet, koppeling :X
 
Die kont zit er ook bij dan ?

Ik heb zelf een 750SSC gehad, todat een oud vrouwtje het noodzakelijk vond mij eraf te rijden B| .
Toen is de Duc totalloss gegaan en heb ik een VTR1000F gekocht.

Die kont zit er idd ook bij. *D
Het is een originele SL kont voorzien van steuntjes aan de voorkant én aan de achterkant. Dit voorkomt dat de ophangpunten van de kont uitscheuren.

De duo-kont en onderdeeltjes zwerven ook nog wel ergens in de schuur tezamen met een stel open lage dempers inclusief voetsteunen. Deze mag de toekomstige eigenaar ook zo meenemen.....
 
Arne,

Ik heb me vandaag een 750SS gekocht, ik dacht, ik laat het je even weten....

Succes met de verkoop !!!

Tevens een schop, alleen al omdat het een Duc is ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan