monobiken in Antwerpen

Datum minibiken

  • na carnaval

    Stemmen: 0 0,0%
  • na carnaval

    Stemmen: 3 100,0%
  • na carnaval

    Stemmen: 0 0,0%
  • na carnaval

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3

CityBikeRacing 600f

Die hard MF'er
8 sep 2002
883
0
Dongen
Yo luitjes, ik wilde eens informeren wanneer je kunt monobiken in Antwerpen maar nu geeft hun site het verkeerde telefoonnummer en scoot belgie kan me ook niet helpen.

Weet iemand meer over die karting of hun telefoonnummer.

(had nadat ik verkeerd verbonden was het faxnummer proberen te bellen (wie niet waagt..) en wat denk je .......krijg ik da zelfde embetante wijf aan de lijn die beweerd dat ik op redial gedrukt heb of zoiets, terwijl het faxnummer 4 nummers verschilt op het einde)

Stomme Belgen (met uitzondering van de motorrijdende :+ ......zo nu hoef ik niet hard weg te rennen)
 
Yo luitjes, ik wilde eens informeren wanneer je kunt monobiken in Antwerpen maar nu geeft hun site het verkeerde telefoonnummer en scoot belgie kan me ook niet helpen.

Weet iemand meer over die karting of hun telefoonnummer.

(had nadat ik verkeerd verbonden was het faxnummer proberen te bellen (wie niet waagt..) en wat denk je .......krijg ik da zelfde embetante wijf aan de lijn die beweerd dat ik op redial gedrukt heb of zoiets, terwijl het faxnummer 4 nummers verschilt op het einde)

Stomme Belgen (met uitzondering van de motorrijdende :+ ......zo nu hoef ik niet hard weg te rennen)

Je moet ook niet redial doen. ;)
 
13104


Redial my assssssssssssss. +:
 
monobiken in antwerpen kan volgens mij altijd als de baan open is.. bikes staan gewoon zoals de karts klaar, en als er deelnemers zijn wordt er gereden...

is niet zoals in lommel waar ze maar 1 (?) avond hebben
 
tussen de karts door? beetje link volgns mij.

maruh ik wil wel ff naar ze bellen voordat ik die kant op kachel natuurlijk.
 
tussen de karts door? beetje link volgns mij.

maruh ik wil wel ff naar ze bellen voordat ik die kant op kachel natuurlijk.
|( tuurlijk niet tussen de karts door ;)

gewoon zoals op woensdag in lommel -> als er een poule klaarstaat om te monobiken, wordt gemonobiked... als er geen monobikers zijn wordt er gekart..

heb juist es nagekeken op gouden gids.. telnr is daar gelijk asl op de website,
03/541.43.43 , je vergeet toch toevallig de landcode er niet voor he :?
 
Na wat rondvragen de eerste volgende tussenstand.:
Deelnemers voor nader te bepalen datum:

-Voske
-Maat van Voske
-Mr. Wheelies
-Jedi
-ZXrene??


In combinatie met????:
MF-feestje in België
 
Laatst bewerkt:
das wel relaxed ja in combi met MF Belgie misschien

ik neem ook een maatje of 2 mee (Dikky en T-Player)

zal ze morgen eens bellen.

p.s. krijg da kartcentrum nog steeds niet bereikt met de foon, en op de verstuurde mail (afgelopen Za.) heb ik ook nog geen antwoord
rare lui die belgen. 8-)
 
das wel relaxed ja in combi met MF Belgie misschien

ik neem ook een maatje of 2 mee (Dikky en T-Player)

zal ze morgen eens bellen.

p.s. krijg da kartcentrum nog steeds niet bereikt met de foon, en op de verstuurde mail (afgelopen Za.) heb ik ook nog geen antwoord
rare lui die belgen. 8-)
Top!

Mocht het niks worden om het te regelen icm MF feestje dan regelen we wel iets afzonderlijks. Maar zou dit topic niet naar `waar is wat te doen` moeten? Modjes...
 
maar we kunnen toch ook gewoon op een zondag middag alleen wa minibiken. da kost toch niet zoveel tijd.

om 13.00u afspreken 13.15 sessietje......14.00 nog een sessietje, en om een uurtje of 16.00 weer naar huis. zijn de meeste wel om 17.00 thuis denk ik zo.
 
Ter info

Er worden momenteel lessen Monobike gegeven door Alain Kempeneers.
Meervoudig kampioen .....(wegrace?)

Op tijd inschrijven en hop je bent vertrokken

Heb ik met Kurt nog niet zo lang geleden gedaan

Volgende maandag zijn wij daar om te karten met de club van het werk
20 u 's avonds

Target
 
Voor de snelle jongens

Indoorkarting Antwerpen stellen voor: STREET MAGIC RACE
10min training + 10 min chrono + 20 min race
op zondag 23 febr. 2003

trainingen om 14 uur

55 eur per persoon

inschr voor 18/02 en op Karting 03/541.43.43 of via Alain Kempener ... x Belgisch Kampioen wegrace op 0473/75.66.11 of fax 03/288.87.03

ik weet ni hoeveel er mogen meedoen dus wel effe inlichtigen nemen.

ik kan het maandag wel efkes vragen want dan zijn we er met de club aan het karten.

ps Kempener geeft 's maandags ook les in monobiken ( echt de moeite waard )
 
Ik heb 2 heats gereserveerd voor max. 10 man per heat tijdens het weekend op zaterdag 22 maart (zie ook MF Feestje in België) vanaf 19u te beginnen.

Jullie zijn allemaal uitgenodigd om (ook als je niet mee kan gaan rijden overdag) mee te doen. LAat wel even wat weten in dit of het andere topic.

Grtz,
iBuZze
 
Terug
Bovenaan Onderaan