Oma is er maar druk mee, wat vliegt de tijd als je lekker in de schuur bezig bent.
De afsteuning voor de vering, seat en bak is bijna klaar. Nog een paar dingen wat opleuken en dan is het goed.
Met dank aan Erwin voor de foto is het wel duidelijk dat de zithouding helemaal naar wens is. Voetsteunen komen lekker laag. Iets voorovergebogen is wel lekker op een kale fiets en alles bij elkaar ruim genoeg ondanks dat er maar een klein beetje Triumph is overgebleven.
Ik ben ook met bandjes bezig geweest. Met de hulp van een klodder Rema Tiptop bandenvet en een paar bescheiden bandenlichters lagen ze er in een mum van tijd op. En het ziet er niet verkeerd uit.
Een paar prijsvechters van de bandenconcurrent, gekozen vanwege de gunstige prijs en de A rating voor grip in de regen. De maat is 185/50 -16 en ze komen heel mooi uit op de velg.
En met de banden in huis kon ik het niet laten om ook de voorkant te monteren.
Die dikke buis is opeens een stuk minder dik.
De wieluitslag is 30 graden, ruim genoeg voor een acceptabele draaicirkel
Met het wiel op zijn plaats ben ik afgelopen weekend maar gelijk begonnen met het afwerken van de stuurinrichting. Dat is er eentje van het type "Beter goed gejat dan slecht verzonnen". We waren het er allemaal over eens dat dit een mooi clean en goed werkend systeem is. Dus dat komt op alle 3 de motoren.
De verleiding is dan wel heel groot om alvast eens te kijken hoe de booskijker die met de Triumph meegekomen is, eruit ziet op het zijspan in wording.
Alles lekker laag houden, een fly-screen erboven en meer hoeft het niet te zijn.
Wordt vervolgd