mooie tip motorbanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga het ook doen, heb de slijpschijf al klaar staan, ik denk dat ik er weer een nieuwe van maak, ik ga er 6 mm profiel inslijpen,... ik verheug me nu al , NOOIT MEER NIEUWE BANDEN |(
 
voor een boekhouder heb je wel de juiste instelling,het ontbreekt je niet aan creativiteit,heb je nog een tip uit je vakgebied waar gaten in de belastingwet gemaakt kunnen worden,aan financieele klappers kunnen we geen buil vallen 8-)
 
Beste Jan Jaap

Lees eerst eens op het forum en roep dan pas, ik smeer meer op mijn motor dan op mijn vriendin, ik doe 3500 km met een achterband, ik koop liever een paar nieuwe banden dan dat ik schade heb doordat ik onderuit ga door het verliezen van grip omdat ik geen nieuwe band wilde kopen. Die banden zijn naast gezond verstand een goeie pols en niet te vergeten inzicht in wat de mede wegmisbuikers gaan doen, bij uitstek datgene dat je in leven houdt op je motor. Kortom wij zijn motor gek en het is een hobby en dat mag wat kosten.
 
hahahahahahaha chips plus cola gingen net over mn keyboard heen ,wat ik me afvraag of hij nog lekker meeleest ,hij heeft met zn "v-twin" al aardig wat lachertjes aan zn hand......
 
klopt, stom ja.....

... maar voor s avonds achter de computer?.....

....wel ff flink bulderen, die gast moet cabaretier worden!

8-)
 
Volgens mij is hier Appie (undercover) bezig.... (jan-jAppie ??)

Wat een verhaal :}

ik heb gelijk een setje met mooie vijltjes aangeschaft....
 
Als je straks een keer op je plaat bent gegaan en voor tig duizend euro schade hebt moet je jezelf nog eens afvragen hoe voordelig je uiteindelijk uit bent geweest.......

Verkeerde zuinigheid dus!
Ik vraag me af hoe je met zo'n barrel tig duizend euro schade kunt hebben :+

[me]Joris die zelf ook met tweedehands bandjes rijdt *D [/me]
 
helemaal niet zo stom hoor. je hebt ook voor een prikkie oude helmen van coureurs. die zijn er dan een keer mee gevallen ofzo, maar zien er echt nog goed uit!!

bedankt voor de tip!
 
hij moet maar op de motorbeursen gaan staan in een hoekje met instructie video's,leuke snabbel vijltjes verkopen :P
 
Wat kunnen mensen zich toch populair maken met 1 post hehehehehe!!!!

Wat een verhaal....op veiligheid bezuinig je niet...en dat verhaal van
het was alleen om naar het politiebureau te rijden geloof ik geen zak
van....Met zijn tip van de week!

Heeft iemand Rossi al gemailt over dezze revolutionaire doorbraak op
banden gebied...hahahahaha. (al rijd die slick's)

Nee ik ben benieuwd waar dit nog heen gaat met dit topic hehehe.

[edit]zou het topic 25 kWatt al die lui aantrekken????[/edit]

@ VlammeR: idd volgende tip---> Helmen reparatie met ducktape!!!

:+
 
Maarehm waarom een vijltje?
Met een slijptol kan je een veel mooier, dieper en sneller een profiel maken.
Zie je nix van. Ga je te diep, dan doe je er gewoon een zooi kaarsvet aan de binnenkant van de band erin. Dit is zo oneindig keren te doen.

B|
 
Maarehm waarom een vijltje?
Met een slijptol kan je een veel mooier, dieper en sneller een profiel maken.
Zie je nix van. Ga je te diep, dan doe je er gewoon een zooi kaarsvet aan de binnenkant van de band erin. Dit is zo oneindig keren te doen.

B|
:} :}
 
Jan jaap. Jouw idee werkt prima hoor O-)

Maar ik zal je ff een tip geven. Laat je banden leeg. Zonder lucht gebruik je de volle breedte van de band en heb je maximaal grip. En veel belangrijker: Je kunt geen klapband krijgen O-)








Misschien is "Ter land, ter zee en in de lucht" wel een leuke hobbie voor je? Lekker tobbedansen. Als je dan valt krijg je alleen maar een nat pak.
 
voor een boekhouder heb je wel de juiste instelling,het ontbreekt je niet aan creativiteit,heb je nog een tip uit je vakgebied waar gaten in de belastingwet gemaakt kunnen worden,aan financieele klappers kunnen we geen buil vallen 8-)

Met alle respect, maar boekhouders weten echt helemaal noppes van belastingen...maar dat terzijde


JanJaap kan niet meer reageren denk ik, die hebben ze op het bureau aangehouden en die is afgevoerd naar het gesticht door mannen in witte jassen....
Dus voorlopig zullen we niet veel meer van Jan Jaap zien...

Jan Jaap...we zullen je missen...jouw topics waren echt top!!!!
 
chapeau :)

vanmorgen om 9 uur naar het bureau geweest
de desbetreffende agant was niet aanwezig,
dus de dame achter de balie ging even mee kijken of mijn band in orde was.
Na een korte blik werd de band goedgeacht, en werd het verbaal vernietigd :}
Zo zien jullie maar dat het op te lossen is met een beetje vernuft.
hier nog een nuttige link,

http://www.nijhofbanden.nl/onze_tyre_trimmer.htm


waarbij je ziet dat in de proffesionele wereld ook banden worden bijgewerkt
dus hoezo te weinig marge in banden? ;)

motorgroetjes,

Jan-Jaap
 
Neeej ei hoofd, Jan-Jaap daar zullen ze de marge van de vand niet verneuken maar optimaliseren, en zeker niet DIEPER gaan snijden/veilen in de band, maar juist de boel in balans brengen. Zodat de band spoort. zou jy in ff in zo'n machine kunnen :?

Maar je ben er nog steeds van overtuigt dat het een goede actie was, en hoelang wil je er nog mee blijven rijden :? Vernuft in deze zin noem ik stomheid, je vat em echt niet he geloof ik ??


Wat vonde je ouders ervan?Schiet desnoods hen ff aan, om die band te betalen voor jou, of voor te schieten, je ouders willen ook veiligheid voor jou! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan