Mooie velg-rand??

Ik vind een randje om je velg heel VET!

  • Niets liever dan dat!..

    Stemmen: 47 56,6%
  • Doe ook me auto!!

    Stemmen: 1 1,2%
  • Doe eerst me fiets...

    Stemmen: 3 3,6%
  • Mag ik nog een nachtje denken?..

    Stemmen: 2 2,4%
  • Er hoort niets aan je motor te plakken..

    Stemmen: 6 7,2%
  • Liever om me eikel

    Stemmen: 24 28,9%

  • Totaal aantal stemmers
    83
Echt erg mooi, zo'n rand op de velg.
Ik heb het alleen anders aangepakt, ook omdat ik zelf mijn banden wissel.
Bij mij is het buitenste randje gepollijst. Geeft ook een erg mooi resultaat...

zolder_280703_06.jpg
 
Een foto is een momentopname: wie verzekert me dat het er na 100 km nog zo opzit en uitziet?
 
Een foto is een momentopname: wie verzekert me dat het er na 100 km nog zo opzit en uitziet?

ik heb er nu inmiddels al 500 km mee gereden en ze zitten nog steeds
als je maar goed ontvet en daarna met een fohn even warm maken
ik heb gewoon een rolletje extra genomen voor het geval dat.........
 
en hier in woerden heeft geen enkele autoshop striping.
(ook halfords niet) :(
Heb je het gevraagd of kon je het zelf niet vinden???

Toen ik bij Breezan vroeg naar "CAR" of "Wheel" striping stonden ze mij ook raar aan te gapen.
2 weken later ben ik er weer....zie ik het toevallig liggen.... CAR-striping van Motip dus...bij de spuitbussen.
Ze hadden het dus wel.
 
Echt erg mooi, zo'n rand op de velg.
Ik heb het alleen anders aangepakt, ook omdat ik zelf mijn banden wissel.
Bij mij is het buitenste randje gepollijst. Geeft ook een erg mooi resultaat...

(Afbeelding)
Hoe heb je dat precies gedaan? Kan je nog iets meer detail laten zien, ik vind het een mooi gezicht... :+
 
Hai ik heb het ook gehad en ook zeer goed onvet enz enz maar ik garandeer je dat het los zal laten duurd misschien wel even maar het laat los en dan moet je maar hopen dat het niet in je ketting en z slaat want dan word het een kliederboel bijna niet eruit te krijgen ik heb het nu gespote en dat is nog veeel mooier en laat nooit meer los zie foto

Bijlage: racekuipen.JPG
 
full


42185


Was eerst van plan om me velgen te laten poedercoaten in het goud.

Alleen is dat wat duur,en ik moet zeggen dat deze rode randjes ook wel een netjes effect geven,en dat voor maar 4,20 euro en 2 uur klooien.
 
Laatst bewerkt:
Hai ik heb het ook gehad en ook zeer goed onvet enz enz maar ik garandeer je dat het los zal laten duurd misschien wel even maar het laat los en dan moet je maar hopen dat het niet in je ketting en z slaat want dan word het een kliederboel bijna niet eruit te krijgen ik heb het nu gespote en dat is nog veeel mooier en laat nooit meer los zie foto

Potver%&@#! Hoe spuit je dat dan? Dat zit er dan inderdaad goed op... Ziet er ook heel goed afgewerkt uit!! :}
 
nou er is special tape wat je bij auto spuitbedrijven kunt halen dan afplakken eerst buiten dan +/- 5 mm ruimte en dan de binne kant afplakken de truuk is je moet fluor spuitbus nemen van mottip alleen denk er wel aan je moet eerst een witte ondergrond maken dus eerst wit en dan pas fluor want anders zie je hem niet goed het afplakken duurt wel 1 dag moet steeds goed kijken of er geen slagen in zitten maar je moet echt gedult hebben ik hoop dat jullie het een beetje snappen.

Krijg nu een nieuwe R6 en daar ga ik het ook op doen het even een voorbeeld hoe het eruit gaat zien wel lelijk gedaan op paint maar heb je een idee, heb even 1 vraag welke kleur vinden jullie mooier zie foto's

full
 
Van deze twee vind ik de rode het mooiste, maar ik heb er al eerder één gezien met gele randen (denk Olivier jacque). Dat vond ik persoonlijk nog mooier staan.
:} maar smaken verschillen natuurlijk.

Succes bij je keuze
 
Hoi Drassie

Vraagje doe je die rode randjes nog voor 5 euro per velg zoja wil jij dit dan ook doen bij mijn beide motorvelgen.Ik hoor wel

Groet

James (leidschendam)
 
GVD

Net met smeerhanden in me ogen gewreven
Het smeer is er in gebleven

Nu heb ik rode randjes om me ogen
maar ik heb ze altijd gemogen

Gave motor
Droomde ik altijd van als koter

Ik spuit die randen altijd
aangezien zon strip zich niet echt vastbijt

Het maakt je bike aardig vlot
Maar nu moet dit onderwerp eens op slot

Want ik kan het niet meer aanzien
dat gezeik en gegrien

*D

slotje slotje slotje
 
mare peter heeft wel een beetje gelijk
behalve dat prutser dan
want dat remmenreiniger is best wel agressief spul
dus wel voorzichtg ermee aub
en anders WD40 gebruiken werkt ook goed
 
persoonlijk vind ik het geen gezicht, die randen in de velgen. |(
M'n buurmeisie van 4 heeft fluoriserende randen om haar 3 wielervelgjes !
grow up !!!
 
Ja en mijn buurman van 80 heeft rode velgrandjes op zijn rollator



groet

James (Leidschendam)
 
Terug
Bovenaan Onderaan