Mooiste route?

Mean Art

Die hard MF'er
14 feb 2003
415
2
Voorburg
Wat zijn jullie ervaringen met mooie motorvakanties?
De B258 is de mooiste route die ik ken, van Aachen tot Koblenz, dwars door de Eiffel, mooie bochten en heuveltjes en bergjes! :)
Ga die dit voorjaar maar weer eens rijden! :]
Ik ben benieuwd naar andere routes, wegen en gebieden!
 
Phoe!!moeilijk.
Eifel is erg mooi maar ben ook over vele mooie wegen in de alpen, dolomieten en pyreneën geweest..
De weg die me eigenlijk het meeste is bij gebleven was dacht ik de D613 in Zuid-Frankrijk bij Narbonne, kilometers bochten en schiterend asvalt :}
Maar ook de Ialiaanse alpen vond ik erg mooi alleen is het asvalt daar niet altijd even strak.
Toch dit jaar (hopelijk op de nieuwe Z1000)maar eens kijken of het verbeterd is. :]
Crawl
 
Ik ben nog niet zo heel motor-ervaren (rijbewijs net een jaartje), maar ik vond Engeland (rondom Birmingham, eigenlijk het stuk vanaf Harrich-Cambridge-rondomBirminghamenweerterug) erg gaaf en Duitsland, Westerwald was ook kicken. Veel (haarspeld)bochtjes en hellingen en andere spannende ontdekkingen gedaan. :)
 
Hmm, da's moeilijk, ik ben nog nooit met de moto op vakantie geweest, maar ik vind de 'Autoroute du Soleil' erg mooi om te rijden met de auto. Ik rijd deze route vaak meer dan eens per jaar, er wonen kennisen van me 350 km. onder Parijs.

Koz
 
Terug
Bovenaan Onderaan