Mooiste ruitje ZXR-400

NinjaChris

MF'er
13 jun 2004
121
0
Ridderkerk
Mijn vriendin wil een ander ruitje op haar ZXR-400. Over de kleur is ze al uit, donker, maar alleen de vorm (bubble of geen bubble) en welk merk. Er zijn verschillende bubbles. Ik kan er maar weinig over vinden wat goede voorbeelden betreft.
Mijn vraag, wat zijn de mooiste/meest gekozen bubbles bij de ZXR rijders en als het even kan een paar piccies ervan zodat we een beetje kunnen vergelijken.

Alvast bedankt ;) , en dat het mooie weer snel mag komen :]


full


Dit is haar trots.
 
Trots? dat kun je wel zeggen ja! dat is een uber geile zxr-400 :9~

offtopic I know, maar ik moest het ff kwijt..
 
tssk, foto zonder vriendin erop ...

full


Dit is Double Bubble Smoke, merk zou ik eerlijk gezegt niet weten, SuperKris was de leverancier :)
 
tssk, foto zonder vriendin erop ...

(Afbeelding)

Dit is Double Bubble Smoke, merk zou ik eerlijk gezegt niet weten, SuperKris was de leverancier :)


Vriendin van Ninjachris: Hai! Heel erg bedankt voor de foto! :) 'k vind het ruitje erg gaaf en heb 'm dan ook besteld :) Vooral omdat de bubbel tot onder aan toe loopt; heel mooi! Thanx, ben er nu eindelijk over uit :}
 
Vriendin van Ninjachris: Hai! Heel erg bedankt voor de foto! :) 'k vind het ruitje erg gaaf en heb 'm dan ook besteld :) Vooral omdat de bubbel tot onder aan toe loopt; heel mooi! Thanx, ben er nu eindelijk over uit :}


als hij erop zit, post je dan even een nieuwe foto? (met jou erop enzo O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan