Morgen afrijden!!

Jah, de latere versies van de R1 waren minder bijterig. Makkelijker hard te berijden dus.

De 1e generatie R1's heeft er een handje van om te happen naar de baas.

haha ja dat klopt! hoorde dus dat sommige er niet om mee konden gaan en daarom weg deden en ik ken weer sommige die willen dat juist! :) ach niet echt beginners fiets idd en wel goed om gelijk op te oefenen :D

en een SP komt over een paar jaar? heb je knaken te veel? :D
 
Gefeliciteerd! *O*

en.....geen gekke dingen uithalen, maar wel gewoon BLAZEN met dat ding.
anders had je net zo goed een "puch" kunnen kopen.
 
welke helm is volgens jullie het beste
ik heb nu een nolan tattoo zoon rode ma ik vind niet echt fijn als je iets harder rijd....

greetz
 
Arai corsair RX-7, en dan een mooie replica! Die dingen zitten echt als gegoten, zo lekker! Maar dan ben je wel gelijk 800 euri armer...
 
vanaaf klaverblad gereden bij apeldoorn *O* *O* *O*
met een paar andere :] :] :]
is echt wel supervet!!!!!!!!!!!!!!!!!
deze week nog wel een keer weer heen :Y :Y :Y :Y :Y :Y

greetzzzzzaa *O*
 
ha gait,
op de holterberg hoef je niet onder de 100 km/h te komen hé 8-)
veel plezier met je rijbewijs & fiets.
 
dat is weer een beetje t duur :?
ongeveer 300 euri iets in die buurt...

greetz
hee gefeliciteerd met je rijbewijs! Ga niet teveel zeggen over die R1 als beginnersmotor ;) Keep the shiny side up!

En over die helm, kijk eens bij de Shark helmen! Zitte mooie tussen van rond de 300 euro! Maar een helm koop je niet om de prijs maar omdat ie goed moet zitten. Ga gewoon eens naar je dealer en vraag of je een paar proefritjes mag maken, vaak doen ze daar niet al te moeilijk over!
 
thx!!
hij rijd lekker de R1 beetj rustig aan rijden nog af en toe keer gas bij.
en de helm wat ik had is wel goed had hem niet goed genoeg dicht :?


greetz
 
hey man,

gefeliciteerd! :W gelijk een mooie brommer eronder! *O* rij voorzichtig overigens, ik heb m'n rijbewijs ook pas sinds mei en heb m'n eerste oei oei moment ook al gehad... dat gaat verrekte snel dus doe rustig aan! ( niet te... _O- )

Zo te zien hoef je niet meer geïntroduceerd te worden bij MF-oost (good job Raysnake... btw jammer van die db-killers in je uitlaat ..... ;) :D )

over die helmen: ik zweer zelf bij shoei/arai, kwaliteit is dd het belangrijkst!

hieronder een 3-tal helmen die mooi bij je brommer passen en om en nabij je budget ;)

full
 
haha die dbkillers heb ik er nog niet ingehad ;)
rijd altijd zonder die pijpjes :D
komt mooi geluid uit de pijp en vlammen *D
vette helmen!!!!!!!!!!!!!


greetz
 
hee gefeliciteerd met je rijbewijs! Ga niet teveel zeggen over die R1 als beginnersmotor ;) Keep the shiny side up!

En over die helm, kijk eens bij de Shark helmen! Zitte mooie tussen van rond de 300 euro! Maar een helm koop je niet om de prijs maar omdat ie goed moet zitten. Ga gewoon eens naar je dealer en vraag of je een paar proefritjes mag maken, vaak doen ze daar niet al te moeilijk over!

Inderdaad, Shark helmen zijn mooi :9~ en deze zit ook nog eens super:

34311-3065774.jpg


Groeten, Vins
 
haha die dbkillers heb ik er nog niet ingehad ;)
rijd altijd zonder die pijpjes :D
komt mooi geluid uit de pijp en vlammen *D
vette helmen!!!!!!!!!!!!!


greetz

DB killers zijn er ook alleen voor, om straks naar duitsland toe te rijden, daarna gaan ze eruit, heb trouwens ook het idee dat ze niks doen. _O-

Maybe tot een keer bij de Tex in Hengelo :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan