Moto 2

Moto 2 klasse

  • Waardige opvolger 250 cc.

    Stemmen: 9 23,1%
  • Techniek minder maar zorgt wel voor spannende races.

    Stemmen: 18 46,2%
  • Geen zak aan.

    Stemmen: 2 5,1%
  • 250cc was mooier

    Stemmen: 10 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    39

t.i.m.o.n

MF veteraan
13 mrt 2005
2.984
259
Rhenen
Motorsportliefhebbers

Ik ben benieuwd hoe er inmiddels gedacht wordt over de Moto 2 klasse na anderhalf seizoen.
Ik hoor veel verschillende meningen. Ik dacht eerst dat het een flop zou worden maar ik ben nu wel behoorlijk enthousiast over deze klasse.

Hoe denken jullie over de Moto 2 klasse?
 
Laatst bewerkt:
Ik had eigenlijks wel op alles willen stemmen behalve "geen zak aan" wat dat is totaal niet waar. De race's zijn zo spannend vaak dat ik het niet anders kan noemen dan een waardige opvolger :Y Als er nu ook nog meerdere blokken leveranciers mogen zijn is het compleet :Y
 
Ik heb eigenlijk nooit met meer dan een half oog naar de 250cc gekeken. Techniek minder (zal wel, don't care), maar Moto2 levert wel leuke races, good enough for me!
 
Ik heb al eens gedacht een topic over/voor de Moto2 klasse te openen, omdat het een ontzettend mooie klasse is, maar kwam na een search dit topic tegen.

De Moto2 coureurs rijden met hetzelfde blok in verschillende frames (chassis) en dat levert vaak hele spannende races op (afgelopen zondag, Brno). Dovizioso heeft een punt met wat hij zegt over de Moto2 en 250cc maar geeft toe er zelf niet mee te hebben gereden.

Ik heb zo'n beetje de overgang van vier- naar tweetakten meegemaakt en volgend jaar is het zo ver dat het hele veld weer met viertakten rijdt. Het zal een kwestie van tijd zworden maar over een jaar of 30 rijden ze weer met tweetakten ;)
 
nu mag ie nog zijn wie hij wilt, maar als je er nog nooit hebt mee gereden moet je zwijgen. Het zijn allesinds superspannende races en daarvoor kijken we uiteindelijk toch nee?
 
Je kan zeggen wat je wilt, maar spectaculair is de moto2 wel. Enige min punt vind ik persoonlijk en neem aan dat bijna iedereen dat vind. Is dat ze allemaal met de zelfde Honda blokken rijden.
 
Qua racegeweld een zeer interessante klasse, en daar trek je bezoekers mee. Actie is wat men wil zien. Techniek is voor kenners en vaste volgers van de sport en dus deels bijzaak. Alhoewel ik de 250cc nog altijd een warm hart blijf toedragen, vind ik deze klasse na anderhalf seizoen zeer het volgen waard!

Ik was zeer sceptisch voordat de Moto 2 klasse van start ging, maar ben zeer verheugd over hoe dingen zijn verlopen! Alleen als vaste volger van de sport vind ik de eenheidsworst in blokken wel wat minder...
 
Ik vind ook zeer jammer dat er maar een blok wordt gebruikt. Maar het werkt wel ,zeer spannende races , en volop spanning. Kwa blok is het natuurlijk een eenheidsworst maar het zijn toch verschillende
machines waar door dat niet opvalt. Het valt me 100% mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan