• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Moto GP van Italie

marcel_mtr

Die hard MF'er
Lid geworden
30 jul 2003
Waarderingsscore
0
Hey Allemaal,

komend seizoen wil ik naar Mugello en Catalunya gaan om de GP te bewonderen. Mijn vraag aan jullie is de volgende:

Is iemand van jullie al eens met het vliegtuig naar Milaan gevlogen (ja heel veel van jullie zeker ;-) ) maar hoe zijn jullie vervolgens vanaf Milaan naar Mugello gekomen. Kan dit per trein of welke andere opties heb ik nog?

Hebben jullie in een Hotel gelogeerd en zo ja waar en wat kost zoiets??

Alvast bedankt voor de vele reacties die ik ga krijgen :)

misschien stomme vraag maar waarom niet met de motor er een complete vakantie van maken, ik zou toch echt niet met het vliegtuig gaan!

Ik heb er wel aan gedacht maar momenteel is mijn vriendin nog bezig met lessen. Misschien slaagt ze voor die tijd maar dan is er nig het probleem van de financien.

Helaas kunnen we haar geen motor kopen dus zou ze achterop moeten en ik vind het te ver om haar achterop te nemen. We zijn dan ook beperkt in het meenemen van baggage enzo.

Daarom gaat de keuze dit jaar toch vallen op vliegen. Ik betaal:

Köln --> Milaan : 79€ voor twee personen
Milaan --> Barcelona : 72€ voor twee personen
Barcelona --> Maastricht : 80€ voor twee personen

Totaal dus een dikke 230€ vliegkosten voor mij en mijn vriendin samen.
In Spanje plakken we er gelijk een korte vakantie aan vast, hebben we die ook weer gehad.

Het probleem ligt hem nu dus in Italie........ hoe komen we vanaf Milaan naar Mugello ??

Ik heb er wel aan gedacht maar momenteel is mijn vriendin nog bezig met lessen. Misschien slaagt ze voor die tijd maar dan is er nig het probleem van de financien.

Helaas kunnen we haar geen motor kopen dus zou ze achterop moeten en ik vind het te ver om haar achterop te nemen. We zijn dan ook beperkt in het meenemen van baggage enzo.

Daarom gaat de keuze dit jaar toch vallen op vliegen. Ik betaal:

Köln --> Milaan : 79€ voor twee personen
Milaan --> Barcelona : 72€ voor twee personen
Barcelona --> Maastricht : 80€ voor twee personen

Totaal dus een dikke 230€ vliegkosten voor mij en mijn vriendin samen.
In Spanje plakken we er gelijk een korte vakantie aan vast, hebben we die ook weer gehad.

Het probleem ligt hem nu dus in Italie........ hoe komen we vanaf Milaan naar Mugello ??

Als je naar barcelona vliegt ben je een heel end uit de richting ;)

Kun je niet op pisa vliegen?

En de treinen in italie zijn wel ok, maar of er een spoor loopt naar mugello?????? Misschien scootertje huren?

Zijn wel genoeg hotelletjes voor niet al te duur, maar dan moet je niet te dicht bij mugello gaan zitten(zullen wel stukkie duurder zijn rond de gp)

zal even voor je kijken, ben meerdere malen naar Mugello geweest.

Wij hadden het toen met ryanair geregeld. Zijn van Eindhoven airport naar Fiorentina (Florence) gevlogen en vanuit daar met het openbaar vervoer naar circuit Mugello.

Voor openbaar vervoer kun je kijken op Reizen, verkeer en vervoer in Italië.

Laatst bewerkt:
Wij zijn vorig jaar vanuit Schiphol (Eindhoven is toch erg ver weg als je int noorden woont) naar Florence gevlogen met Meridiana. Was veruit het goedkoopst. Wel vroeg boeken!!!

Tijdens het wachten voor de terugvlucht op het vliegveld in Florence kwamen de meeste rijders langs, die meteen naar Barcelona vlogen.

Owja, autootje huren is makkelijk, maar wederom niet te lang wachten voor vroeg-boek-korting.

is geregeld:

vlieg van Brussel naar Bologna,
huur daar een auto en rij naar Mugello. Nog effe kijken welk hotel maar heb gezien dat iemand al ideeen had :)

Rij na de race naar Pisa, lever daar de auto in en vlieg van Pisa naar Barcelona.
Daar een Hotel in Malgrat voor 10 dagen en met de trein ga ik naar het circuit.

Vanaf Barcelona vlieg ik naar Maastricht (waar ik woon :) )

Super geregeld dacht ik zo.

Hotel, vliegen, auto huren, kaartjes voor race .... 1000 euro voor 2 personen :}

Terug
Bovenaan Onderaan