Gisteren nog gedaan:
- Startrelais een nette definitieve plek gegeven onder het alu bakje waar de ecu's in zitten.
- Daarom ook een iets langere kabel moeten maken tussen startmotor en startrelais. Werkt prima, zoals hierboven te horen.
- Ook de draad van de neutraalschakelaar verlengd en netjes via de achterkant gelegd zodat er geen draden tussen de luchtfilters lopen.
- linker handvat op het stuur gezet. Het zijn uberhippe grips van Rusty Gold geworden, model Hattori in grijs. Erg blij mee.
Taakjes vandaag:
- Olie vervangen van de cardanklok. Kwam maar 100cc olie uit, en was duidelijk oud.
Heb er 170cc weer terug ingedaan zoals voorgeschreven.
- Bakolie gecheckt: is op peil. Wellicht ververs ik die toch later nog een keer, heb nu niet genoeg op voorraad en is makkelijker met een warme bak.
- wat aangeklooid met de gaskabels, als voorzetje naar verder afstellen van de carbs.