Beste mede momo liefhebbers, daar ik vorig jaar mijn competizione heb moeten opgeven wegens een wheely die 180 graden bedroeg,heb ik nu een groot aantal onderdelen in de verkoop staan. Ik ben overgestapt naar een dikke tweecilinder cruiser met hetzelfde aantal cc's en dezelfde koppel, maar de helft aan vermogen :-(
de complete lijst van alle onderdelen ; een compleet achterwiel zwart met goede band (zit wél een prop in?), orgineel zadel, orgineel passagierzadel, zadel omlijsting met wat schade, orginele led achterlicht, 4 orginele knipperlichten compleet met draden, een oliefilter nieuw in plastic, afdekkingkapje van de accu,passagierssteunen compleet met steps,afdekkappen L&R van de uitlaten zwart, afdekkappen L&R zwart voor de uitlaten "met opdruk "corsaro 1200 veloce, orginele kentekenplaathouder met kentekenplaatverlichting, orginele ongebruikte luchtfilter, orginele radiatorbeschermers L&R, ECI dubbel geprogrameerd tbv open termignoni, orginele rem- én koppelingshendel onbeschadigd, 3 stuks rvs uitlaatklem, ongebruikte orginele dempingsrubbers achterwiel, orginele achteras, orginele vóóras, schakelpedaal (beschadigd/krom), 3 stuks uitlaatveren, één uitlaatpakking, twee zwarte stuureind-gewichten waarvan er een beschadigd is, orgineel knipperlicht relais, twee aluminium voet/schoenbeschermplaatjes L&R, één carbonvoetbescherming R,3x wiel-rim stickers (blauw, groen en rood), een afgebroken rempedaalhouder met rempedaal en orgineel stepje er nog aan, moto morini boekje met "warranty card and servicecheck coupons" en als laatste een full carbon buddyseat cover.
het liefst doe ik alles in één keer weg, dus als er iemand hier een goed bod wil doen? Graag! ik heb van elk item een paar foto's gemaakt, die stuur ik graag toe. Evt. is opsturen ook mogelijk. keep on riding! Addict
Beste mede momo liefhebbers, daar ik vorig jaar mijn competizione heb moeten opgeven wegens een wheely die 180 graden bedroeg,heb ik nu een groot aantal onderdelen in de verkoop staan. Ik ben overgestapt naar een dikke tweecilinder cruiser met hetzelfde aantal cc's en dezelfde koppel, maar de helft aan vermogen :-(
de complete lijst van alle onderdelen ; een compleet achterwiel zwart met goede band (zit wél een prop in?), orgineel zadel, orgineel passagierzadel, zadel omlijsting met wat schade, orginele led achterlicht, 4 orginele knipperlichten compleet met draden, een oliefilter nieuw in plastic, afdekkingkapje van de accu,passagierssteunen compleet met steps,afdekkappen L&R van de uitlaten zwart, afdekkappen L&R zwart voor de uitlaten "met opdruk "corsaro 1200 veloce, orginele kentekenplaathouder met kentekenplaatverlichting, orginele ongebruikte luchtfilter, orginele radiatorbeschermers L&R, ECI dubbel geprogrameerd tbv open termignoni, orginele rem- én koppelingshendel onbeschadigd, 3 stuks rvs uitlaatklem, ongebruikte orginele dempingsrubbers achterwiel, orginele achteras, orginele vóóras, schakelpedaal (beschadigd/krom), 3 stuks uitlaatveren, één uitlaatpakking, twee zwarte stuureind-gewichten waarvan er een beschadigd is, orgineel knipperlicht relais, twee aluminium voet/schoenbeschermplaatjes L&R, één carbonvoetbescherming R,3x wiel-rim stickers (blauw, groen en rood), een afgebroken rempedaalhouder met rempedaal en orgineel stepje er nog aan, moto morini boekje met "warranty card and servicecheck coupons" en als laatste een full carbon buddyseat cover.
het liefst doe ik alles in één keer weg, dus als er iemand hier een goed bod wil doen? Graag! ik heb van elk item een paar foto's gemaakt, die stuur ik graag toe. Evt. is opsturen ook mogelijk. keep on riding! Addict
Dag heren,
Ik ben sinds vandaag de gelukkig eigenaar van een Mass uitlaatdemper. Mooi spul, maar nou ben ik nog op zoek naar een mooie kentekenplaat houder.
Heeft iemand daar nog wat moois voor liggen, of weet iemand nog een adresje voor een betaalbaar exemplaar?
Heb nu ook één carbon voetbeschermer (rechts) over. Mag weg voor een zacht prijsje.
In het verleden al eens een aantal radiator beschermkapjes gemaakt van aluminium. Een aantal zwart fijnstructuur gepoedercoat en een aantal egaal zwart. Mogen ook weg voor een zacht prijsje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stuur me even een PB bij interesse, en alvast bedankt voor een reactie.
Groet, Tom
In een recente MotoPlus stond een test van de populaire maten 120/70ZR17 en 180/55ZR17
Hieronder de eindconclusie:
[afbeelding]
De top 3 ontloopt elkaar niet veel. Zelf heb ik de Pirelli Angel GT op mijn Ducati S2R800: uitstekende banden!!
Beste mede momo liefhebbers, daar ik vorig jaar mijn competizione heb moeten opgeven wegens een wheely die 180 graden bedroeg,heb ik nu een groot aantal onderdelen in de verkoop staan. Ik ben overgestapt naar een dikke tweecilinder cruiser met hetzelfde aantal cc's en dezelfde koppel, maar de helft aan vermogen :-(
de complete lijst van alle onderdelen ; een compleet achterwiel zwart met goede band (zit wél een prop in?), orgineel zadel, orgineel passagierzadel, zadel omlijsting met wat schade, orginele led achterlicht, 4 orginele knipperlichten compleet met draden, een oliefilter nieuw in plastic, afdekkingkapje van de accu,passagierssteunen compleet met steps,afdekkappen L&R van de uitlaten zwart, afdekkappen L&R zwart voor de uitlaten "met opdruk "corsaro 1200 veloce, orginele kentekenplaathouder met kentekenplaatverlichting, orginele ongebruikte luchtfilter, orginele radiatorbeschermers L&R, ECI dubbel geprogrameerd tbv open termignoni, orginele rem- én koppelingshendel onbeschadigd, 3 stuks rvs uitlaatklem, ongebruikte orginele dempingsrubbers achterwiel, orginele achteras, orginele vóóras, schakelpedaal (beschadigd/krom), 3 stuks uitlaatveren, één uitlaatpakking, twee zwarte stuureind-gewichten waarvan er een beschadigd is, orgineel knipperlicht relais, twee aluminium voet/schoenbeschermplaatjes L&R, één carbonvoetbescherming R,3x wiel-rim stickers (blauw, groen en rood), een afgebroken rempedaalhouder met rempedaal en orgineel stepje er nog aan, moto morini boekje met "warranty card and servicecheck coupons" en als laatste een full carbon buddyseat cover.
het liefst doe ik alles in één keer weg, dus als er iemand hier een goed bod wil doen? Graag! ik heb van elk item een paar foto's gemaakt, die stuur ik graag toe. Evt. is opsturen ook mogelijk. keep on riding! Addict
Hallo !
Ben een beetje aan het oriënteren voor nieuwe bandjes. Heb de laatste jaren de ontwikkelingen niet echt in de gaten gehouden dus ben niet bekend met alle nieuwe modellen.
Wat hebben jullie voor banden op jullie momo? Of welke zouden jullie aanraden?
Ik heb nu ongeveer 9500km gereden met Pilot Power 3. In oktober erop gekomen en met wat kouder weer niet heel veel vertrouwen, maar nu het warmer wordt blijkt dat je er toch wel een heel leuk stukje mee kunt sturen. Achterband heeft in het midden nu nog 1mm profiel, dus deze moet ik eerdaags vervangen. Ik weet nog niet of ik alleen een nieuwe achterband doe en of het daadwerkelijk zo'n verschil maakt als je het niet beide in een keer vervangt. Misschien dat ik ook wel voor de Metzelers kies, waar ik ook goede verhalen over gehoord heb. Ik vraag me af of de Pilot Road 4 met de Pilot Power 3 vergeleken kan worden? Of is dat PR4 meer een tourband?
Verschil tussen Road en Power is dat se een meer toerband is?ik heb de pilot road 3 erop liggen,da's dus een toer band (de 4 ook) zet wel stapjes bij het uitkomen bochten.
Ik weet niet hoe de 4 is.
Maar ik moet ook aan de nieuwe banden,ik denk dat ik gewoon voor de michelin pilot power 2ct ga
Rij ik al jaren mee,altijd een super bandje gebleken op de weg.droog en nat
Zijn nog goedkoop ook
Jongens een accuut technisch probleempje waarop hopenlijk iemand een antwoord weet daar ik morgen met de motor naar de TT wil.
Net motor gestart en tot 3-4 keer toe alleen een paar klappen en daarna stil.
Als ik hem nu op contact zet gaat de brandstof pomp draaien en reageert motor niet op startknop. Startmotor gaat niet rond, helemaal niets.
Accu geeft gewoon 12,7 volt aan.
Lijkt of brandstof systeem niet op druk komt en daardoor brandstof pomp blijft draaien en daardoor ook niet starten. Maar normaal zit hier geen druksensor bij een morini wel ??
Elke suggestie is zeer welkom.
Jongens een accuut technisch probleempje waarop hopenlijk iemand een antwoord weet daar ik morgen met de motor naar de TT wil.
Net motor gestart en tot 3-4 keer toe alleen een paar klappen en daarna stil.
Als ik hem nu op contact zet gaat de brandstof pomp draaien en reageert motor niet op startknop. Startmotor gaat niet rond, helemaal niets.
Accu geeft gewoon 12,7 volt aan.
Lijkt of brandstof systeem niet op druk komt en daardoor brandstof pomp blijft draaien en daardoor ook niet starten. Maar normaal zit hier geen druksensor bij een morini wel ??
Elke suggestie is zeer welkom.