Ook afhankelijk van bouwjaar. De eerdere bouwmodellen willen nog wel eens slechte klepgeleiders hebben. Maar dan nog is het geen gegeven dat elke motor er last van heeft. Ik rijd al ruim 3 jaar probleemloos, alleen het standaard onderhoud.
En qua winter rijden, vraag eens aan MonstroMorini, die rijdt door weer en wind met zijn Morini. Net als bij elke motor, even de pekel eraf spoelen.
Ik ben tot nu toe heel erg tevreden. Deze gaat pas weg als hij helemaal op gereden is. Comfortabel, bijzonder krachtig, unieke verschijning, en tot heden erg betrouwbaar!
Goedendag MoMo's!
Sinds het zien van de Granpasso heb ik er een zwak voor. Wil binnenkort een proefrit maken. Maar ik denk dat ik al verkocht ben. Echter heb ik bij navraag en verhalen van anderen toch mijn twijfels. Voornamelijl over de betrouwbaarheid en mocht er iets stul gaan dat het dan wel lang kan duren voordat de onderdelen er zijn.
Ik wil er veel op rijden maar weet niet of dit de geschikte motor daarvoor is.
Is het verstandig de GP te rijden?
Is het beestje Winterbestendig?
Het gaat om een tweedehands MoMo GP met 40.000km
Groet Paul
Hoi Monstro en Hombre,
Klinkt goed, mijn Granpasso liefde was even bekoeld door een stelletje GS en Yamaha rijders.
gr Paul
Winterervaring: handvatverwarming, handkappen, klaar. Maar dat zit al op de Granpasso, geloof ik.
Hallo allemaal,
Heb net even olie en filter ververst van de MOMO. Boekje zegt 3600cc met wissel olie filter. Zit nu op 3000 en het peilglas staat al op max. Iemand ervaring hiermee?
Vrgr. Dennis
Had je hem op een bok staan toen je de olie eruit liet lopen?
Had ik laatst,moest er ook minder in.
Ik denk dat dat het probleem is ja, ik zie dat er nog een inbus onder in het carter zit word deze ook gebruikt voor het aftappen?. Ik heb nu het filter kapje en grof filter deksel er afgehaald.
Vrgr. Dennis
Heb het nu ook op de Multistrada zitten en is inderdaad fijn. Scheelt zo een graad of 5, daar waar ik normaal onder de 15 graden niet meer kon motorrijden kan ik nu tot een graad of 10. Niet te heet zetten, dan heb je de brandblaren op je handen staan.